Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Facilitair Manager

Facilitair Manager

Werkervaring interimmanager

Bedrijf : Genzyme Europe BV
Locatie : Naarden/ Almere
Periode : 2010 – 2011
Functie : Manager Service Desk & Operations

Omschrijving
Deze functie is gepositioneerd binnen het Europees hoofdkantoor van de Amerikaanse moederorganisatie. De onderneming heeft vestigingen/ kantoren in meerdere Europese landen. Mijn functie valt onder de afdeling General Services & Operations. Deze afdeling richt zich op alle operationele zaken welke met IT en Facilities te maken hebben.

Binnen deze afdeling heb ik leiding over 9 medewerkers die werkzaam zijn op de Service Desk, receptie en de technische dienst.

Projecten
Het herinrichten van de ICT en Facilitaire afdeling in samenwerking met de Associate Director General Services & Operations
- Implementeren van ICT middelen (o.a. Sharepoint, Peter Connect)
- Procesbeschrijvingen en opstellen van workflows.
- Medewerkers stimuleren en coachen in veranderproces.
- Het opstellen van een plan van aanpak om het interne relatiebeheer en communicatie met stakeholders te verbeteren.
- Centraliseren van alle contracten gerelateerd aan de afdeling.
- Het opstellen van managementrapportages en andere stuurinformatie.

Het opzetten van een Service Desk.
- Het schrijven van een plan van aanpak voor het implementeren van de Service Desk.
- Draagvlak creëren binnen bestaand team.
- Opstellen van procedures t.b.v. het beantwoorden van telefonie (o.a. call scripts)


Bedrijf : Genzyme Europe BV
Locatie : Naarden/ Almere
Periode : 2008 - 2010
Functie : Facility Management Associate

Omschrijving
Deze functie was gepositioneerd binnen het Europees hoofdkantoor van de Amerikaanse moederorganisatie. De onderneming heeft vestigingen/ kantoren in meerdere Europese landen. De afdeling FM is verantwoordelijk voor alle facilitaire voorzieningen t.b.v. afdelingen gehuisvest op het Europese hoofdkantoor te Naarden/ Almere, waar destijds ca. 500 medewerk(st)ers werkzaam zijn.”
Samen met mijn 4 andere Facility Management Associate collega’s waren wij verantwoordelijk voor de werkomgeving. Zoals bijvoorbeeld voor de inrichting van de kantooromgeving, catering, schoonmaak, beveiliging, technische dienst, papier en afvalverwerking, fitness en veiligheid.

Taken
- Verhuizingen op kleine en grote schaal (+200 werkplekken)
- Het bedrijfsklaar maken van panden (150 werkplekken)
- Opzetten en implementeren van een veiligheidsbeleid.
- Eerste aanspreekpunt voor de organisatie als het gaat om gebouwbeheer, catering, schoonmaak, afvalverwerking, veiligheid en ergonomie.
- Externe \\ Interne archivering
- Dagelijkse aansturing handyman(s).

Bedrijf : Genzyme Europe BV
Locatie : Naarden
Periode : 2007 - 2008
Functie : Receptioniste

Taken
- Het beantwoorden van telefonie voor de gehele Europese organisatie.
- Verwerking van inkomende en uitgaande post.
- Ontvangen en registratie van bezoekers.
- Eerste aanspreekpunt voor organisatie.

Tijdens de studie diverse bijbanen zoals receptioniste bij Genzyme, hostess en verschillende functies binnen horeca gelegenheden.

Opleiding interimmanager

2009-2010 Facilitair Management, NCOI in Hoofddorp

Scriptie 1 onderwerp:

Arbo-beleid betreffende veiligheid, gezondheid en welzijn binnen Genzyme Europe B.V.

Scriptie 2 onderwerp:

Doelstellingen voor Genzyme Europe B.V. voor aanschaf van een FMIS.

2003-2008 Bachelor in Fine Arts & Education, Academie voor Beeldende Vorming aan de Hogeschool voor de Kunsten in Amsterdam

Scriptie onderwerp:

Vroegchristelijke en Byzantijnse kunst.

1998-2003 Havo diploma, Sint Vitus college in Bussum, Havo

• Management first level, Krauthammer, 2011
• Business English, 2011
• Hoofd Bedrijfshulpverlening diploma, 2011
• Ploegleider diploma, 2010
• Bedrijfhulpverlening diploma, 2010

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ik ben alert, mensgericht, sociaal vaardig, kan goed luisteren en heb een goed inlevingsvermogen. Ik pas mij gemakkelijk aan in verschillende werkomgevingen.
Ik werk graag in groepsverband maar ben ook zeer zelfstandig. Ik werk doelgericht en gebruik graag mijn creativiteit om gestelde doelen te behalen.
Mijn doorzettingsvermogen, kritische kijk op zaken en organisatorische kwaliteiten zorgen ervoor dat ik projecten en werkzaamheden binnen de gestelde tijden en budgetten realiseer.



Talenkennis interimmanager

Ervaring op facilitair gebied met Hospitality, catering, beveiliging, gebouwbeheer, verbouwingen, externe werkplekken, Het Nieuwe Werken, schoonmaakonderhoud, afvalverwerking, duurzaamheid, archief, repro, post, verhuizingen, front/-backoffice, bedrijfshulpverlening, kunst en FMIS.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: