Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim HR adiviseur mediator

interim HR adiviseur mediator

Werkervaring interimmanager

Februari 2011 – juli 2011 KSU (katholiek basisonderwijs Utrecht)
Interim HR-adviseur
Vervanging wegens zwangerschapsverlof van de HR-adviseur. De stichting telt 18 scholen. Alle voorkomende HR-werkzaamheden en het opzetten van projecten voor hernieuwde aanpak ziekteverzuim en digitalisering personeelsdossiers.

Januari 2010 – doorlopend Diverse mediationopdrachten

Mei 2009 – mei 2010 VTS Politie Nederland
Personeelsmanagement adviseur
De vtsPN is partner voor diensten, producten en adviezen die de mogelijkheden van de politiekorpsen en ketenpartners vergroten, met name op het gebied van ICT, inkoop en supply. Ik was personeelsmanagement adviseur voor een account waar nieuwe applicaties worden ontwikkeld en beheerd. Binnen dit account zijn 316 medewerkers werkzaam. De advies werkzaamheden beslaan het gehele P&Ogebied op tactisch niveau met een aansturende rol op het operationele vlak, De vtsPN is sterk in beweging, waardoor sterk de nadruk lag op advisering aan de O-kant.

2002 – september 2009 Meerkring
stichting openbaar primair onderwijs Amersfoort
(15 openbare basisscholen, 470 leerkrachten)
HRM-beleidsadviseur
Dit betrof een solistische functie waarbij direct verantwoording werd afgelegd aan de algemeen directeur van de stichting. In 2005 heeft de overgang plaatsgevonden naar verzelfstandiging.
Functie-inhoud:
• het adviseren van de algemeen directeur en de directeuren van de scholen op het gebied van het strategisch personeelsbeleid
• het coachen en begeleiden van de directeuren bij de uitvoering van het personeelsbeleid
• het opstellen van het personeelsbeleidsplan in afstemming met het strategisch beleidsplan en dit vertalen naar passende personeelsinstrumenten (o.a. Arbo, verzuimbeleid, werving & selectie, gesprekscyclus, mobiliteit, wet BIO)
• het verzorgen van de evaluatie en bijstelling van de ingezette personeelsinstrumenten
• adviseren over de arbeidsomstandigheden: de veiligheid, de gezondheid en het te voeren Arbo- en ziekteverzuimbeleid
• het opstellen van (meerjaren)planningen voor de personeelsbezetting op basis van een inventarisatie van de (veranderende) eisen van de organisatie en de kwantitatieve en kwalitatieve personeelsbehoefte
• het leveren van een bijdrage aan en adviseren over de opzet van reorganisatie- en veranderingsprocessen, evalueren van deze alsmede het daarbij ingezette instrumentarium
• advisering arbeidsrechtelijke en rechtspositionele regelgeving en beleid
• voeren van arbeidsrechtelijke procedures

1995 - 2002 Golden Tulip Hotel Figi**** te Zeist
1999 - 2002 Hoofd Personeel & Organisatie
1995 - 1999 Personeelsfunctionaris
Figi is een oud familiebedrijf met 150 medewerkers en een breed scala aan culturele, culinaire, congres- en overnachtingfaciliteiten.
Functie-inhoud:
• verantwoordelijk voor het opstellen en de uitvoering van het personeelsbeleid
• ontwikkelen en verfijnen personeelsinstrumenten, zorgdragen voor samenhang
• adviseren, informeren en begeleiden van directie en management met betrekking tot personele- en organisatie vraagstukken
• verantwoordelijk voor budget personeelskosten
• trainen en coachen van managers, (evaluatiegesprekken, sollicitatiegesprekken, coachend leidinggeven)
• adviseren op sociaal-juridisch- en CAO-technisch gebied
• leiding gevend aan een Personeelsfunctionaris, rapporterend aan de directie, lid van Management-team,

Opleiding interimmanager

2010 Specialisatie familiemediation
2009 Ambtenarenrecht voor de politie
2008 Basisopleiding Mediation The Lime Tree,
1999 - 2001HBO P&A, SOSA te Utrecht, diploma
Eigen regie model ziekteverzuim (Profar)
RET-basic (Schouten en Nelissen)
Effectief beïnvloeden, invloed in interactie (vos/abb consultancy)
PO-cursus arbeidsrecht en onderwijs (jaarlijks, VU law-academie)

Talenkennis interimmanager

nl, eng, duits

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: