Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Operationeel manager

Operationeel manager

Werkervaring interimmanager

2012 – heden Uitzendwerk via Randstad
• Logistiek medewerker

2011 – heden Bestuurslid Vrijwilligersmanagement en Opleidingen
Het Nederlandse Rodekruis
• Intake gesprekken voeren.
• Werven van en acquisitie plegen voor nieuwe vrijwilligers.
• Team opbouwen om een professionaliseringsslag te maken binnen een nieuw district.

1989 - 2011 Diverse leidinggevende functies in een commerciële setting bekleed als:

• Site Manager Texaco DELEK BENELUX (2010-2011)
• Operationeel Account Manager WWS (UZ organisatie) / DHL(2009-2010)
• Vestigingsmanager Amsterdam DHL (post) (2008-2009)
• Bouwmarktmanager Doebis B.V. PRAXIS (franchise) (2007-2008)
• Interim Shopmanager MEXX internationaal B.V. (2006-2007)
• Filiaalmanager KRUIDVAT AS WATSON (2004-2006)
• Assistent bouwmarktmanager GAMMA Cementbouw B.V. (2002-2004)
• Filiaalmanager KREYMBORG, PERRYSPORT, PRENATAL Vendex-KBB MAXEDA (1989-2002)


Na een periode van twaalf jaar bij Vendex-KBB, wilde ik mijn leidinggevende ervaring praktisch verruimen. In 2002 ben ik verhuist van Zuid-Holland naar Noord-Holland.
Met name de laatste arbeidsrelaties waren tijdelijke arbeidsrelaties, waarbij ik voornamelijk voor een vastgesteld doel werd ingehuurd. Alle doelen zijn met succes afgerond.

Binnen de functies heb ik de volgende werkervaringen opgedaan:

1. Situationeel leidinggeven. Onder andere tijdens het opbouwen van teams, of het afbouwen en sluitingen van filialen.
2. De verantwoording hebben voor reorganisaties en veranderingstrajecten (verandermanagement).
3. Leidinggeven als meewerkend voorman en leidinggeven op afstand.
4. Aansturen van personeel afhankelijk van de situatie, waarbij mijn voorkeur steeds op het coachend leidinggeven lag.
5. Gestructureerd, planmatig en projectmatig werken.
6. Opbouwen van een team met meer dan 50 medewerkers met verschillende functies.
7. Het voeren van personeelsbeleid, inclusief de werving en selectie.
8. Het opbouwen en in stand houden van een netwerk.
9. Samenwerken met verschillende uitzendbureau`s en hun uitzendkrachten.
10. Het opzetten van een nieuw DHL-depot in Amsterdam centrum.
11. Plannen en organiseren van een meer complex distributieproces als het verzenden van de telefoongids en bedrijfsgidsen (bijv. De IKEA gids).
12. Zorg dragen voor het commerciële winkelbeeld tijdens grote verbouwingen.
13. Coördineren van verschillende werkzaamheden, waar ik eindverantwoordelijk voor was.
14. Analyseren van werkprocessen en organisatie en hier verbeteringen in aanbrengen.
15. Analyseren en interpreteren van cijfers en het daarbij hanteren van budgetten. Hiertoe verzorgde ik ook de financiële administratie.
16. Uitvoeren en controleren van administratieve vaardigheden en het ontwikkelen van procedures daartoe.

Opleiding interimmanager

Opleidingen :
• 2000 HBO Management – vakken: informatica, communicatie,
organisatie, servicemanagement, leidinggeven, personeelsmanagement.

• 1998 Praktijkdiploma middenmanagement

• 1992 Middelbaar Middenstand Onderwijs – vakken: Nederlands,
Engels, economie, marketing, commerciële vorming en
Warenkennis

• 1988 Mavo D – vakken: Nederlands, Engels, Duits, handelskennis,
geschiedenis en aardrijkskunde

Cursussen en trainingen :
• 2011 Interne opleiding voor sitemanager
• 2010 Opstarten eigen onderneming mbv Startwijzer Hoorn
• 2009 Interne opleiding DHL, BHV+AED
• 2005 deelname SVD drogistenopleiding
• 2000 Certificaat praktijkopleiders detailhandel: opleider tot en met
ondernemer manager niveau-4 KCH
• 1996 Training: beoordelen en beoordelingsgesprekken
• 1995 Certificaat assistent-bedrijfsleider (interne opleiding)
• 1995 Detex textielbrevet

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: