Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim Faciltair manager, Projectleider, Adviseur

Interim Faciltair manager, Projectleider, Adviseur

Werkervaring interimmanager

2010 De Gelderse Roos
(Psychiatrischziekenhuis)
Reorganisatie voorstellen en uitvoering, van het Facilitair Bedrijf.
- Aanpassing schoonmaakdienst (Rapport)
- Aanpassing afdeling Horeca
Personeelsrestaurant en Patiëntenrestaurant
(Rapport)
- Voorstel inrichting facilitaire inrichting
Pro Persona, te weten Beleidsontwikkeling en
Sevicedesk
(Rapport)
- Voorbereiding inpassing in reorganisatie in
nieuwe organisatie met
Psychiatrisch ziekenhuis in Nijmegen
(Pro Persona)

2009 Reorganisatie: Ned. verkooporganisatie wellness –apparatuur in Frankrijk,
begeleiding en advies aankoop en inrichting interieur

2008/2009 Ned. project in Frankrijk: Verkoop, Advies inrichting, woningen en gebouwen.

2007 Start adviesbureau

2007 OBU, vervroegd pensioen

1983 – 2007 Manager
In een Psychiatrisch Centrum met 830 bedden en 1500 personeelsleden verdeeld over één hoofdvestiging en meerdere MFE´s in de regio.
Verantwoordelijk voor ca 175 medewerkers, veranderingsprocessen binnen de Hotel service .

2006 -2007 Manager Facilitaire Service
Verantwoordelijk voor de 4 facilitaire afdelingen binnen de MFE’S in de regio.

1999 –2006 Manager Hotel Services
Verantwoordelijk voor alle facilitaire afdelingen binnen het ziekenhuis zoals :
- Catering & Horeca bestaande uit de Centrale keuken, het vergadercentrum, het Personeelsrestaurant en het Patiëntenrestaurant (totaal 35 fte’s).
- Facilitaire Logistiek bestaande uit intern en extern transport, de winkel, het magazijn en de postkamer (totaal 12 fte’s).
- Beveiliging & Receptie (totaal 15fte’s).
- Huishouding verdeeld over intern en extern schoonmaken (totaal 68 fte’s).


1983 – 1999 Hoofd Voedingsdienst
Als hoofd Voedingsdienst verantwoordelijk voor Centrale Keuken, Patiënten restaurant, Personeelsrestaurant en een vergadercentrum binnen de hoofdlocatie.
Naast de verantwoording van de dagelijkse gang van zaken ook verantwoordelijk voor de bouw en verbouw activiteiten van de centrale keuken in 1990, de verbouw van het vergadercentrum in 1995 en de verbouw van het Personeelsrestaurant in 1998.
Tijdens de sollicitatieprocedure van HOAD en HB&T ben ik, ad interim hoofd Algemene Dienst geweest voor ca 1 jaar (Schoonmaak inbesteed en uitbesteed) en ad interim hoofd Bouw en Techniek voor ca 7 mnd. (Technisch en Bouwkundig onderhoud)

1976 – 1983 After salesmanager.
Bij een verkooporganisatie van grootkeukenapparatuur. Verantwoordelijk voor de implementatie van nieuwe apparatuur en organisatie en reorganisatie van keukens en voedingsdiensten bij een tiental gezondheidszorginstellingen.

1974 – 1976 Hoofd Voedingsdienst.
Tehuis voor Geestelijk en Lichamelijk gehandicapten in Terheyden
1972 – 1974 Sous-chef keuken.
Bejaardencentrum in Enschede
1971 – 1972 Souschef keuken
Ziekenhuis in Boxmeer
1969 – 1971 Zelfstandig werkend kok
Bejaardencentrum in Drunen
1967 – 1969 Militaire dienstplicht vervuld (Korporaal bij de Landmacht)
1966 – 1967 Brood en Banketbakker in Tilburg
1964 – 1966 Brood en Banketbakker in Vught.

Opleiding interimmanager

ULO
Vakopleidingen Horeca -, Instellingskeuken
Managementopleidingen t/m Hoger management (ISW)
Schoonhouden gebouwen Hoger kader Computercursussen
BHV opleiding
Binnenhuisarchitect (Certificaat)

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Duits redelijk in woord en geschrift, Engels redelijk in woord en geschrift

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: