Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Personal Assistent/Office Manager/Project manager

Personal Assistent/Office Manager/Project manager

Werkervaring interimmanager

10/2008 – 2/2011 Projectmanager/ Personal Assistent Holding BV te Soest

Holding BV is een bedrijf dat zich richt op de Corporate Advisory. Wij leveren diensten in het midden en hoger kader (interim)management en zijn gespecialiseerd in het reviewen van processen, het schrijven van business plannen en het uitvoeren van Due diligence. Mijn rol is de beheersing van het administratieve en uitvoerende procesgedeeltes. Verder verzorg ik de bewaking van de voortgang voor de diverse opdrachten. Daarnaast neem ik de dagelijkse zaken waar voor de directeur/eigenaar.

10/2009 – 07/2010 Office Manager/ P.A. / Project Manager Directie Miover Holding BV te Amsterdam

Verantwoordelijk voor het vinden van geschikte kantoorruimte, complete coördinatie van de verhuizing. Een-op-een ondersteuning van de directie (4 personen). Notulist van RvC en MT. Het reviewen van de dagelijkse processen, het aanpassen en beschrijven van de processen met als doel de efficiëntie te optimaliseren.
Tevens verantwoordelijk voor HRM.

10/2008 – 06/2009 Personal Assistent British American Tobacco te Amstelveen a.i. (tijdelijke vervanging wegens zwangerschapsverlof)

Personal Assistent van de Head of Trade Marketing en Head of Marketing Operations
- Eén-op-één ondersteuning van beide directeuren
o Agenda beheer
o Alle voorkomende werkzaamheden.

07/2006 – 10/2008 Personal Assistent / Project Coördinator Spyker Cars N.V. Zeewolde.
Personal Assistent van de Chief Finance Officer en Chief New Business Development.
- Eén-op-één ondersteuning van de directie
- Project coördinator van special projects
o Exact Synergie
o Coördinatie aanvang werkzaamheden Formula One team Silverstone
o Coördinatie verkoop Formula One team
o Coördinatie bij het opstellen van de jaarrekening
o Coördinatie bij AFM zaak.

12/2004 – 07/2006 Stationsmanager Shell station De Slaag (A1) TEM Utrecht B.V.
Coaching en aansturing van de dagelijkse operaties op het station. Omzet en resultaat verantwoordelijk.

− Coördineren van overgang van particuliere dealer naar TEM station
− Formuleren van individuele verkoopdoelstellingen en het bevorderen van de doorloopsnelheid van
producten
− Rapporteren aan het RMT (management team)
− Dagelijkse leiding medewerkers (15 fte – 25 fte)
− Beheersen van Cost to Sell cijfer (directe uren t.o.v. omzetten)
− Schrijven van PVA en monitoren op voortgang
− Implementeren van ISO/KAM/VGWM op het station
o Communicatie met overheidsdiensten inzake veiligheid
o Handhaving wetgeving HACCP (voeding) en HSSE (veiligheid)
o Ontwikkelen van opleidingsplannen voor medewerkers.
o Beheren van shop en schappenplannen
o Beheren van geldstromen

10/2004 – 11/2004 Stationsmanager a.i. Shell station De Hackelaar (A1). TEM Utrecht B.V.
Coaching en aansturing van de dagelijkse operaties op het station. Omzet en resultaat verantwoordelijk.

- Voorbereiding voor verbouwing van het station, overleg met uitvoerders
− Sub ISO Nieuwe roosters maken volgens arbeidstijdenwet
− Formuleren van individuele verkoopdoelstellingen en het bevorderen van de doorloopsnelheid van
producten
− Herstructureren van personeelsbestand
− Implementatie van ISO/KAM/VGWM op het station
− Omzet en resultaat verantwoordelijk.

02/2004 – 09/2004 (Assistent-)stationsmanager Shell station Den Ruygenhoek
Project pilot met bakery op station.
− Verbeteringsvoorstellen schrijven en uitvoeren t.b.v. bakery
− Monitoren van financiële gegevens m.b.t. de bakery en hierop sturen
− Optimaliseren van winkeluitstraling, a.d.h. schappenplannen en takenlijsten.

07/2001 – 01/2004 Vestigingsmanager CARe Schadeservice Dronten
Omzet en resultaat verantwoordelijk.
− Dagelijkse leiding over CARe Schadeservice Dronten
− Voeren van acquisitie binnen de regio
− Advisering van klanten op het gebied van schadeherstel (organisatie, processen en systemen)
− Maken van intake- en eindcalculaties
− Afhandeling van schadedossiers met verzekeringsexperts
− Implementeren – bewaken ISO/KAM/VGWM.

07/2000 – 06/2001 Administratief/ Frontoffice medewerker CARe Schadeservice Dronten
Werkzaamheden:
− Voeren van de dagelijkse administratie
o Schadedossiers beheren
o Klantencontact
− Opstellen van maandrapportages samen met FRC (Financial Controler)
− Pilot draaien met Exact Globe (deelname werkgroep).

08/1994 – 06/2000 Boekhoudkundig/ Commercieel medewerkster Bofimex Bouwstoffen BV Almere
Werkzaamheden:
− Voeren van de dagelijkse administratie
− Orderaanname, -verwerking
− Beheren van agenda commerciële buitendienst
− 1 dag per week in commerciële buitendienst, het bezoeken van groothandels
− Offerte-uitwerking
− Beheren van productinformatie systeem

09/1991 – 07/1994 Adm. medewerkster/ office manager Stichting Keuringsbureau Hout Huizen
Werkzaamheden:
− Voeren van de dagelijkse administratie
− Beheren van agenda’s commerciële buitendienst
− Verantwoordelijk voor het beschrijven van de kantoorprocessen t.b.v. het kwaliteitshandboek
− Boeken en plannen van vergaderfaciliteiten
− Notuleren
− Boeken van zakenreizen voor directie.

10/1990 – 06/1991 Frontoffice medewerkster Cartelcom BV Huizen
Werkzaamheden:
− Ontvangen van klanten
− Werkplaatsplanning
− Dossierafhandeling
− Beheren van productinformatiesysteem
− Aanvragen autotelefoonnummers ATF1/ ATF2
− Opzetten geautomatiseerd klantenbestand
− Bestellingen benodigde materialen voor inbouw autotelefoon.

Opleiding interimmanager

05/2005 - 07/2006 MBO (management development programma Shell)
09/1989 - 10/1990 HAVO
08/1985 - 05/1989 MAVO

Cursussen, trainingen en overige opleidingen

09/2003 - 05/2004 HBO Management diverse certificaten behaald
08/2003 – 08/2003 Audapad
03/2001 – 03/2001 Exact/ Exact Globe
02/2002 – 08/2002 Bedrijfstechniek
08/2001 – 08/2001 Audatex modules
07/2001 – 07/2001 Interpersoonlijke vaardigheden
06/2001 – 06/2001 Interne training CARe KAM/ ISO
07/2000 – 07/2000 Excel
06/2000 – 06/2000 Word
05/1998 – 11/1998 Praktijkdiploma boekhouden (LOI)
02/1992 – 01/1993 Bedrijfsrecht (LOI)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Sterk in plannen, organiseren, implementeren

Talenkennis interimmanager

Nederlands goed
Engels goed
Duits redelijk


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: