Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim-, Change-, Projectmanager

Interim-, Change-, Projectmanager

Werkervaring interimmanager

Ruim 13 jaar zelfstandig ondernemer / organisatie adviseur / interim manager.
Consultant voor grote en middelgrote ondernemingen.
Allround inzetbaar in verschillende sectoren en op alle management niveau’s. Brede ervaring in zowel Business to Business als Business to Consumer markt en semi-overheid in Nederland, België en Luxemburg. Sterke focus op continue verbetering van organisatie en processen, Business Process Redesign, Operational & Commercial Efficiency, Corporate Recovery & Funding en Database Marketing.
Diverse opdrachten voor ondermeer: KPN Telecom / Nashuatec Benelux / Sharp / Oce / Danka / Oranjeboom / Kadaster / Vendex international / Neckermann / Internationale Database marketing organisatie e.d.

Recent afgeronde trajecten:
-Digital Order Processing businesscase & Project management(sharepoint)
-Interim management Business Administration & Logistics
-Professionaliseren Bidmanagement (grote aanbestedingen).
-Implementatietraject ‘Siebel for Sales’ CRM systeem (changemanagement op snijvlak ICT en Business)
-Fusie begeleiding Benelux (Projectmanager Sales & Marketing).
-Implementatie ‘klantgericht Creditmanagement’.
-Overnamebesprekingen Dealerorganisatie.
-Herstructurering Indirect Sales departement.
-Process Redesign Sales Order Processing, Billing & Control.
-Lid Management Team Belgische organisatie.
-Recovery opdracht voor Office Systems Dealer (belgie).
-Opzetten (directeur) interactief portal voor financiële en verzekeringsproducten. Consument volledig inzicht geven in lopende verzekeringsproducten.

Maatschappelijke aktiviteit (2004 t/m heden):

Voorzitter / initiatiefnemer van een thuiszorg Stichting (20 personeelsleden). Organisatie biedt activerende en ondersteunende begeleiding in de thuissituatie, aan kinderen met autisme, gedragsproblemen en/of met een verstandelijke beperking. Stichting kijkt samen met ouders en kind naar de diverse knelpunten in hun dagelijkse leven en realiseert oplossingen en extra ondersteuning voor het gezin. De stichting werkt geheel zonder subsidies. Klanten betalen de zorg vanuit een Persoon Gebonden Budget (PGB). Stichting houdt haar organisatie compact en efficiënt, haar tarieven laag en levert hierdoor maximale zorg aan haar klanten (gezinnen).



Opleiding interimmanager

HEAO Economisch Juridisch (avondstudie)aangevuld met diverse management cursussen. Ervaring met PrinceII projectmanagement.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ziet vooral kansen en mogelijkheden. Sterke focus op continue verbetering van organisatie en processen. Teamplayer die verantwoordelijkheden bij voorkeur laag in de organisatie legt. Werkt motiverend, inspirerend, oog voor duidelijke communicatie naar betrokkenen (op alle niveau’s).
Doelgericht, bruggenbouwer, sterk in overwinnen van tegenstellingen en (cultuur)verschillen.


Talenkennis interimmanager

•Nederlands: moedertaal.
•Engels: vloeiend in woord en schrift.
•Duits: goed in woord, redelijk in schrift.
•Frans: redelijk.


Overig

Professionele kwaliteiten

•Change Management, Interim Management en Project Management.
•Relatiebeheer: Communicatief sterk, bouwen van lange termijn relaties met klanten en leveranciers.
•Analyse, ontwerp en implementatie op gebied van proces en organisatie.
•Management systemen: Goede kennis van ICT mogelijkheden en moeilijkheden. Hierbij vooral aandacht voor de bedrijfsprocessen, operationele haalbaarheid en de noodzakelijke ‘change of mind’.


Persoonlijke kwaliteiten

•Resultaatoriëntatie: Weet resultaten te bereiken, zowel project- als lijnmanagement ervaring.
•People Manager: aansturen en motiveren van afdelingen en teams.
•Delegeert makkelijk.
•Leert snel, korte inwerktijd nodig, gecombineerd met positieve creativiteit.
•Brede functionele ervaring en ervaring met besluitvorming grote organisaties.



 beschikbaar?

Interim managers zoeken: