Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim Manager, Project Manager, Coach, Trainer, Consultant

Interim Manager, Project Manager, Coach, Trainer, Consultant

Werkervaring interimmanager

Project ervaring

Reeds geruime tijd ontwikkelt en geef ik trainingen & cursussen, zoals Time Management en Project Management in o.a. de elektrotechnische en installatie branche en in het bank en verzekeringswezen.

Medio december 2004 is Pauline als parttime consultant aangetrokken door een handelsorganisatie in de zorgsector. De directie wordt voorzien van adviezen m.b.t. de opstart van Tilband.nl, een nieuwe nevenorganisatie.

Met ingang van augustus 2004 als consultant parttime aangetrokken door Keulers & Kats Holding voor het geven van adviezen op het gebied van bedrijfsvoering.

Vanaf januari 2003 tot en met september 2004 ben ik betrokken geweest bij de opstart van Surplus Management Europe B.V. Deze organisatie houdt zich bezig met het faciliteren en begeleiden van startende bedrijven. Heb me in deze periode met de volgende projecten bezig gehouden:
Project 1:
Het opstarten van de organisatie. Verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering, het personeel en facilitaire dienstverleners. Activiteiten o.a. het vormgeven van de bedrijfsprocessen en de organisatiestructuur en daarnaast het vaststellen Marketing & Communicatieplan.
Project 2:
Opzetten van nevenorganisatie SuperTrade, t.b.v. de verkoop van computers en randapparatuur.
Verantwoordelijkheden o.a. het lokaliseren, huren en inrichten van winkelpanden,Werving en Selectie. Het vormgeven van werkprocessen en een blauwdruk voor het opstarten van een winkelketen en bijbehorende website voor verkoop- en supportfaciliteiten.
Project 3:
Opstart realiseren van het distributeurschap voor een Amerikaans software bedrijf.
Verantwoordelijk voor het vormgeven van de bedrijfsprocessen, Werving en Selectie, Project Management m.b.t. interne en externe projecten en opzetten van een resellerkanaal.


Van oktober 2002 tot en met maart 2003 hield ik me bezig met een project bij een zorgverzekeraar op de afdeling Kwaliteitsbeheer en WA-zaken.
Activiteiten o.a.: Het mede vormgeven van de afdeling d.m.v. het uitbrengen van advies aan het management o.b.v. analyses van werkprocessen en activiteiten van de teamleden. Tevens zelf diverse controles en opstart van verhaalszaken uitgevoerd.


RB converting b.v. heeft me vanaf maart 2002 tot en met september 2002 ingehuurd voor adviezen op het gebied van bedrijfsvoering, m.n. gericht op secundaire bedrijfsprocessen. Daarnaast voor Management adviezen o.b.v. analyses van bestaande knelpunten v.w.b. interne organisatiestructuur en personeelsaangelegenheden.
Tevens hield ik me zich bezig met het opzetten en begeleiding van projecten m.b.t. relatiemanagement en marketing:
1. expansie van de internationale verkooporganisatie
2. voorbereiding, vormgeving en introductie nieuwe producten.


Dienstverbanden

25.09.00- 01.03.02: Interwoven B.V.
- Operations Manager
Benelux start-up van een Amerikaanse software leverancier.
Verantwoordelijk voor het vormgeven van de interne structuur & organisatie voor circa 27 medewerkers, tevens leidinggevend aan het back-office personeel. Gesprekspartner voor alle facilitaire leveranciers, lease maatschappij, accountants etc.
Daarnaast als Project Manager verantwoordelijk voor de bedrijfsverhuizing en marketing-activiteiten zoals o.a.: organiseren van beurzen, congressen, seminars en sponsor events zoals het ABN Amro World Tennis Tournament.


20.09.99- 20.09.00:THE Office Managers B.V.
-Consultant
Consultancy op het gebied van office management en bedrijfsvoering. Acquisitie & relatiebeheer van zowel opdrachtgevers als kandidaten, matching functies,managen van gemiddeld circa 15 gedetacheerde medewerkers.
Organisatie van workshops, marktcommunicatie. Daarnaast intern gerichte activiteiten waaronder de begeleiding van medewerkers.


01.11.98- 01.09.99:Rabobank Rijn & Heuvelrug
- Kantoor Manager
Verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering, de omzet, het opstellen van de jaarplannen, het managen van de marketingprojecten, het personeel (7 fte), de inkoop, beheer van het pand.


05.01.98- 31.10.98:Viatel Global Communications
-Account Manager

02.01.96 - 31.12.97:TeleDynamics B.V.
- Office Manager
Verantwoordelijk voor o.a.: De interne organisatie, alle facilitaire aangelegenheden, inkoop, kantoorpersoneel, bedrijfsverhuizing,personeelszaken, marktcommunicatie.
Het organiseren & coördineren van cursussen.


01.07.95- 31.12.95: Postkantoren B.V.
-Personal Assistant/Project Medewerker

1993 - 30.06.95 :ABN AMRO Bank te Vleuten
-Particulier Adviseur


Opleiding interimmanager

2003 :Prince2 Foundation
2003 :ITIL Foundation
2000 - 2004:HBO Bedrijfskunde
2000 :Workshop Coachend Leidinggeven
2000 :Workshop Communicatieve vaardigheden
1993 - 2000:Diverse trainingen & workshops via werkgevers
1989 - 1993:Universiteit te Utrecht Rechten(Propedeuse 1990)
1988 - 1989:Hogeschool de Horst te Driebergen
HBO Personeelsmanagement,
Organisatieontwikkeling en Arbeidsverhoudingen
(Propedeuse 1989)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Coachen, trainen en begeleiden medewerkers, organiseren, managen,projectmanagement, strategisch-operationeel denken

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engesl, Frans, Duits

Overig

In bezit van VAR-verklaring en inschrijving KvK

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: