Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Project coordinator New Business

Project coordinator New Business

Werkervaring interimmanager

1. Account Support Specialist
Taken: Verantwoordelijk voor het opstarten van nieuwe projecten en training in project specifieke applicaties. Geven van support aan de Customer Service Teams en trouble shooting gedurende het project. Onderhouden van contacten met de klant op technisch niveau. Ontwikkelen van kleine tot middelgrote applicaties in MS Access.
Vaardigheden: Zeer goede kennis van MS Access, klant specifieke applicaties, Windows/MS-Office en data communicatie (EDI/Ftp). Goed in Engels (schriftelijk en mondeling) en goede communicatieve vaardigheden.
Profiel: Zelfstandig, zelf starter, stress bestendig, pro-actief, team player, probleem oplosser, service georiënteerd, flexibel.

2. Customer Service Representative
Taken: Vertegenwoordigen van de belangen van Modus Media en “First point of contact“ voor de klant. Zorg te dragen voor de voortgang van projecten binnen afgesproken tijdlijnen, overeengekomen specificaties en budgetgrenzen. Buiten toeleveranciers en klanten ook overleg met collega’s, om er voor te zorgen dat de project specificaties voldoen aan de verwachtingen van de klant. Maken van “Bill of materials”, werkbeschrijvingen, werkprocessen, facturen, interne - en externe rapportage. Voorraad controle en er voor zorgen dat alle transacties worden vastgelegd. Klachten registreren in het kwaliteitssysteem “Q-pulse” (eventueel inschakelen van de afdeling kwaliteit) en vastleggen van de “corrective actions”. Aansturen van 1 of meer administratieve krachten.
Vaardigheden: Goede kennis van MS-Office, goed in engels (schriftelijk en mondeling), goede communicatieve vaardigheden en analytisch vermogen. Ervaring in internationale order fulfillment, B2B, ervaring met ERP systemen, ontwikkelen en onderhouden van processen.
Profiel: Zelfstandig, zelf starter, stress bestendig, pro-actief, team player, service georiënteerd, flexibel, enthousiast, accuraat.

3. Project Co-ordinator (Business Implementation)
Taken: Verzamelen van informatie voor RFP’s en RFQ’s aan de afdeling Sales. Met de klant komen tot een goedkeuring van het project op het gebied van tijdschema, product - en service specificaties. Overleggen met alle betrokken afdelingen binnen Modus Media, zodat de projectspecificaties volgens de verwachtingen van de klant en tijdschema.uitgevoerd kunnen worden. Monitoren, controleren en coördineren van interne - en externe service. Contact met de klant over operationele issues en voortgang van het project. Interne en externe rapportage. Documenteren en eventueel ontwikkelen van alle (nieuwe) processen en rapportages. Maken van een “Scope of Work”. Voorbereiden en bijwonen van “business review meetings”. Monitoren van winstgevendheid van projecten. Monitoren en aansturen van de medewerkers van nieuwe projecten, zodat deze efficiënt ingezet worden.
Vaardigheden: Goede kennis van MS-Office, goed in engels (schriftelijk en mondeling) en uitstekende vaardigheden op het gebied van communicatie, analytisch vermogen, planning en organisatie. Ervaring met het ontwikkelen en onderhouden van (administratieve bedrijf) processen.
Profiel: Zelfstandig, zelf starter, stress bestendig, pro-actief, team player, flexibel, accuraat, klant en service georiënteerd, team spirit, enthousiast, uitstekend analytisch vermogen, commercieel, initiatief, gedisciplineerd en consistent.

Opleiding interimmanager

WO

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Uitstekende kennis van alle MS-Office programma’s (Word, Excel, Outlook, Frontpage, PowerPoint en speciaal Access, waarin ik ook geprogrammeerd heb), Visio (voor het documenteren van bedrijfsprocessen), MS-Project (voor het bijhouden en rapporteren van projecten), IFS (ERP/financieel-systeem), Vantive (CRM systeem).

Talenkennis interimmanager

Engels, Duits (matig), Spaans (matig)

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: