Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Logistiek, Financiele administratie

Logistiek, Financiele administratie

Werkervaring interimmanager

Vedior Nederland B.V. (Hoofdkantoor Uitzendorganisatie)
maart 2001 t/m november 2002

functie: Hoofd Bedrijfsbureau
werkzaamheden: Leiding geven aan 4 medewerkers. Serviceoverleg met leveranciers
Inkopen en onderhandelen over prijzen/leveringsvoorwaarden
Maken van budgetten en forecast voor afdelingen Beheer, Ontwikkeling en BB.
Overleg met managers en controller/directie m.b.t. tot budgetten en forecast
Verantwoordelijk voor Financiële rapportage ICT (euro 25 mln.) aan directie.
Urenadministratie in-en externen, doorbelastingen, assetadministratie
(2300 werkplekken,350 vestigingen van Vedior NL).
Jaarlijkse inventarisatie, SLA besprekingen met grote leveranciers als
KPN, Siemens en EDS, factuur en contractcontroles,inkoop goederen en diensten
Facilitaire dienstverlening ict , configuratiebeheer, contractadministratie,
voorraadbewaking van pc’s en randapparatuur.
inventarisatie Nederlandse vestigingen, bestellingen, factuurcodering,
en bestellen en bewaren van software en licenties.
.








Sabre Nederland B.V. (Importeur en groothandel in cons.elektronica)
januari 1995 - maart 2001

functie: Manager Administratie en Logistiek
werkzaamheden: Lid Managementteam
Leiding geven aan orderadministratie, technische dienst en magazijn
(5 medewerkers direct en tien medewerkers indirect).
Verantwoordelijk voor alle logistieke stromen naar klanten als Makro, Hema,
Kijkshop, V&D en 600 juweliers in Nederland en België systeembeheer en
software, EDI, en het efficiënt integreren van administratieve, besturing- en
informatiesystemen.
On the flow inventarisatie evenals jaarlijkse inventarisatie
Aansluiten voorraden en verkopen in Exact alsmede maken van intercompany
boekingen. Maandelijkse CBS, Stibat rapportages, alsmede opgave verpakkingen
Maandelijkse rapportage van verkopen, marges en voorraden van verschillende
werkmaatschappijen via Lotus ,Excel en Exact t.b.v. de directie en accountants.

Unisys Ned. N.V. (Computerfabrikant) 1978-1994

functie: Levering Coördinator en lid van het Bedrijfsbureau (1992-1994)
werkzaamheden: Revenu planningen, managementoverleg met de afdelingen verkoop,
debiteuren en telesales.
Controle op juistheid van bestelde configuraties en nakoming van
afspraken door de medewerkers met klanten m.b.t. levertijden.
De opdracht geven voor transport, installatie en facturering aan de betref-
fende afdelingen, creditmanagement. Periodiek klantenbezoek.

functie: Medewerker Marketing Accounting (1991-1992)
werkzaamheden: Dagelijkse rapportage van financiële resultaten aan de Directie.
Afhandeling van en controle van verkoop- en service contracten.
Toelichting op de rapportage aan directie, afdelingsmanagers en financiële
analisten.

functie: Inventory controller / Assistent manager Logistiek (1978-1991)
werkzaamheden:Verantwoordelijk voor alle partsvoorraden (15 miljoen) van Unisys Ned. N.V.
Mede leidinggeven aan 10 medewerkers en administratieve
ondersteuning t.b.v. deze afdeling.
Bestellen van parts, bills of material, OEM parts bij leveranciers
in binnen- en buitenland.
Prioriteit bepaling van bestelde onderdelen en dienovereenkomstig
regelen van transportmiddelen zoals vliegtuig, taxi etc.
Steekproeven en tellingen van de voorraden organiseren en
het verwerken van de gegevens.

Resultaat: Kostenbesparing door ontwikkeling van software om voorraden beter
inzichtelijk te maken en sneller op hun bestemming te krijgen en door
efficiënte controle op outdated parts.







APECO Holland (Fabrikant van kopieerapparaten) 1977

functie: Creditmanager
werkzaamheden:Verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer.
Opvolging van uitstaande posten die niet binnen de betalingstermijn
zijn betaald, zowel door schriftelijke als door telefonische opvolging
beslissen over verdere stappen als betalingen uitblijven zoals
inschakeling van een incassobureau, afschrijving van de vordering etc.
leidinggeven aan de activiteiten van de andere medewerkers op
deze afdeling zoals instructie, werkoverleg en jaarlijkse beoordeling.

Henkel Ned N.V.(Chemisch concern; wasmiddelen etc.) 1973-1977

functie: Assistent Verkoopleiding
werkzaamheden: Assisteren van de verkoopleider
Werkzaamheden ten behoeve van de verkoopleiding en buitendienst
zoals meewerken aan promotieactiviteiten, verwerken van
vertegenwoordiger staten en zelfstandig beheer van
orderadministratie.

Diverse administratieve werkzaamheden voor uitzendbureau’s 1971-1973
o.a. Bij ABN-AMRO, Time Life, Nucleair Chicago, Honeywell en Henkel



Opleiding interimmanager

HEAO-BE, PDL(loonadministratie)

Talenkennis interimmanager

Engels spreken goed,schrijven goed, Duits spreken goed
schrijven matig, Frans spreken matig schrijven matig
Nederlands uitstekend, schrijven uitstekend

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: