Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim manager, adviseur, coach

Interim manager, adviseur, coach

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

01-01-2002 tot heden Bureau Begeleiding en advies
Functie Adviseur
Opdrachten Onderzoek en advies naar mogelijkheden ter versterking van de commerciële functie binnen NRG. Onderzoek en advies ter versterking van de efficiëntie van de Gemeente Haarlemmermeer, sector Beheer. Diverse coachingtrajecten en trainingsactiviteiten.


01-03-2000 tot 01-01-2002: Pecoma Informatica B.V.
Functie: Adviseur voor de Raad van Bestuur / Hoofd Facilitair management.
Werkzaamheden: Als Hoofd Facilitair management begeleiden nieuwbouw en planning werkzaamheden voor nieuwe facilitaire dienst.
Als Adviseur voor de Raad van Bestuur


01-01-1999 tot 01-03-2000: Pecoma Netwerk Beheer en Exploitatie
Functie: Businessunit manager
Werkzaamheden: Leiding gegeven aan afdelingen met ± 120 professionals, van MBO tot academisch niveau. Hierbij heb ik zowel bestaande afdelingen geleid, als ook gereorganiseerd en nieuw opgezet. Budgetverantwoordelijk voor
ƒ 2.000.000,-- Verantwoordelijk voor de interne automatisering binnen het bedrijf.


01-06 -1997 tot 01-01-1999: Pecoma Netwerk Beheer en Exploitatie
Functie: Human Resource Manager
Werkzaamheden: Ontwikkelen van opleidingen voor beginnende IT- specialisten: 4 groepen van 15 medewerkers. Opzetten nieuwe unit Groningen voor 35 medewerkers. Financieel verantwoordelijk voor het geheel. Verantwoordelijk voor het opzetten van een loopbaanhandboek voor meer dan 120 medewerkers. Aansturing stafmedewerkers en resource managers in Amsterdam en complete groep van 35 medewerkers in Groningen.


01-01-1992 tot 01-06-1997 : Peconect
Functie: Businessunit manager en mede-eigenaar hardware- en supportbedrijf binnen de holding.
Werkzaamheden: Opzetten van nieuwe diensten voor het moederbedrijf, aansturen en coachen van 25 medewerkers. Verantwoordelijk voor de facilitaire dienst met als bijzonderheid de organisatie van de huur van kantoorpanden en aanschaf telecommunicatie en meubilair. Aanschaf van hardware en software voor moederbedrijf. Inkoop van hardware (budget ƒ 7.500.000,-).


01-07-1990 tot 01-01-1992: Antonidesbeheer B.V.
Functie: Projectleider
Werkzaamheden: Ontwerpen van nieuwe computernetwerken. Begeleiden van diverse bouwprojecten als coördinator tussen aannemers en architecten. Begeleiden van verhuizingen en afdelingsmigraties.


01-07-1986 tot 01-07-1990: Meubelmakerij annex aannemerij
Functie: Eigenaar
Werkzaamheden: In 3 jaar bedrijf opgezet met 5 medewerkers met het maken van meubels en luxe verbouwingen
i.s.m. architecten.


01-07-1985 tot 01-07-1986:
Functie: Als vrijwilliger langdurige werklozen begeleid met het maken van kinderspeelgoed voor non-profit centra.
Werkzaamheden: Hoogovens (voor mijn inkomsten werkte ik daar op verschillende afdelingen).
Jongerenwerker deels betaald en deels vrijwillig bij een wegloophuis van jongeren (JOZO) .

01-08-1976 tot 01-07-1986:
Functies: Boerenknecht, agrarisch medewerker.
Werkzaamheden: koeien melken, bollen rooien, katoen oogsten, tomaten en aubergines plukken, vrijwilligers begeleiden met aanleggen van irrigationsystem (in Israël). Daarnaast veel gereisd in o.a. Turkije, Syrië, Jordanië, Israël en Egypte waaronder 6 maanden in woestijn met bedoeïenen.



Opleiding interimmanager

Opleiding

• Lagere Agrarische School
• Meubelmakeropleiding
• Mavo (certificaten)

Overige opleiding/training:

• Communicatietrainingen
• MEA- leadership
• Commerciële trainingen
• Coaching on the job
• Elke dag in mijn leven is een les

Specifieke kennisgebieden:

• Computernetwerken,Huisinstallaties(CV tot Elektra)
• Kabels en leidingen
• Ontwerpen met CAD
• Alle Microsoft office produkten
• Diverse Apple-producten gericht op DTP


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Adviseur voor de Raad van Bestuur / Hoofd Facilitair management.
Businessunit manager
Human Resource Manager

Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels

Overig

Korte typering persoon

Gerard is een autodidact. Hij startte zijn loopbaan als boerenknecht en klusjesman. Hij ontwikkelde op persoonlijke kracht een loopbaan binnen de IT-branche waar hij als manager honderden jonge HBO-ers begeleidde in hun ontwikkeling. Daarnaast zette hij diverse afdelingen op en was hij adviseur voor de Raad van bestuur. Hij heeft humor, een sterke logica, is sociaal en hij heeft het talent om op een volstrekte no nonsense manier mensen te motiveren. Hij is betrokken als adviseur van veranderingsprocessen zowel op organisatieniveau als op individueel niveau.

Vrije tijd:

• Kinderen
• Skeeleren en schaatsen
• Fitness
• Beeldbewerking (foto en film)op mijn Apple
• Oldtimer Merceders
• De Natuur (In breedste zin van het woord)
• Bouwkunst
• Schilderkunst


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: