Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

INTERIM MANAGER

INTERIM MANAGER

Werkervaring interimmanager

Werkzaamheden van heden naar verleden



Eigen bedrijf : CONSULTANCY
Functie : DIREKTEUR



1. Adviseren en contracteren van complexe strategische goederen en diensten .
2. Aanbrengen verbeteringen of aanpassen van bestaande processen en procedures, het opstellen van nieuwe processen en het doen van aanbevelingen t.a.v. continue verbeteringen( Kwantitatief en kwalitatief.
3. Leiden en coachen van multifunctionele inkoopteams.
4. Opleveren van plannen van aanpak bij het overgaan tot implementeren van pro-actief Contractmanagement/voortgangstraject waarbij de inkoopverbeteringen, de procesaanpassingen en de implementaties van de processen.

Werkzaamheden (vervolg)

Werkgever :
Functie : SENIOR INKOOP CONSULTANT



1. Verantwoordelijk voor het opzetten van afdelingen inkoop binnen corporate omgevingen.
2. Adviseren en contracteren van complexe strategische goederen en diensten .
3. Verbeteringen aanbrengen en of aanpassen van bestaande processen en procedures, het opstellen van nieuwe processen en het doen van aanbevelingen t.a.v. continue verbeteringen( Kwantitatief en kwalitatief.
4. Leiden en coachen van multifunctionele inkoopteams.
5. Opleveren van plannen van aanpak bij het overgaan tot implementeren van pro-actief Contractmanagement/voortgangstraject waarbij de inkoopverbeteringen, de procesaanpassingen en de implementaties van de processen.
6. Opzetten van E-procurement binnen Benefit en de verkoop daarvan bij bestaande en nieuwe klanten.
7. Opzetten van de verkoop binnen Benefit en het ontwikkelen van nieuwe verkoopbare inkoopproducten.
8. Behalen van vooraf gestelde targets en besparingen Europees wijd.


Werkzaamheden (vervolg)


Werkgever : GENERAL ELECTRIC + AVIS FLEETSERVICES BRUSSEL
Functie : SOURCING MANAGER BENELUX

1. Lid van de Directors Council en verantwoordelijk voor alle aankopen binnen de gehele Benelux voor GE Aro + Avis met een totaal aankoopbedrag per jaar van ca. $ 480.000.000.
2. Manager over een 5 tal inkopers om gezamenlijke doelstellingen te realiseren.
3. Verantwoording over alle aan te schaffen goederen en diensten binnen GE voor de gehele Benelux.
4. Leiden en coachen van regionale en Europese multifunctionele inkoopteams.


Werkzaamheden (vervolg)


Werkgever : NEDLLOYD / VAN GEND EN LOOS
Functie : MANAGER INKOOP

 Lid van het management team

 Leiding geven en coachen van 3 inkopers(IT/drukwerk) + 5 medewerkers.

 Lid van het management team met als taken: creëren van inkoop synergieën, en het realiseren van kosten besparingen. Ontwikkelen inkoopprocedures/ inkoopgedragslijnen en inkoopbeleid (de/+centrale inkoop ). Implementatie inkoopmodule systeem voor alle 21 vestigingen!

 Projectleider voor tal van inkoopzaken voor Van Gend & Loos en Nedlloyd op het gebied van trekkend en getrokken voertuigen(vracht- en bestelwagens+opleggers).ca. 300 aan te schaffen voertuigen per jaar.

 Verantwoording voor de initiële en operationele Inkoop, tegen de beste voorwaarden, condities en prijzen voor 21 Van Gend & Loos vestigingen en alle Nedlloyd dochterbedrijven in Nederland, België en Luxemburg!



Werkzaamheden (vervolg)


Werkgever: RUNOTO LEASING ( 100% ING- dochter )
Functie : PURCHASE OFFICER / PROJECTLEIDER

Taken en verantwoordelijkheden:

1. Lid van het management team.
2. Het opzetten van afdeling inkoop en de professionele ontwikkeling van inkoopactiviteiten.
3. Het tot stand brengen en onderhandelingen voeren t.a.v. van contracten voor in het bijzonder zware vrachtwagens en opleggers met fabrikanten en/of importeurs, c.a 100 per jaar.
4. Leiden van internationale multifunctionele inkoopteams.
5. Het opzetten van een inkoopstrategie, creëren van synergie effecten en realiseren van kostenbesparingen ten behoeve van de gehele Runoto groep (Nederland+Duitsland+België)
6. Realisatie van inkoopbeleid en doelstellingen en van extra rendementsbijdrage uit hoofde van inkoopafspraken en vraagaggregatie.


Werkzaamheden (vervolg)


Werkgever : ARKE REIZEN B.V.
Functie : CONTRACTSMANAGER / PRODUCTMANAGER
Business Unit Flight Department

Verantwoordelijkheden:

1. Inkoopverantwoordelijkheid over een 12 tal bus/auto en in het bijzonder vliegbestemmingen.( Spanje,Griekenland,Portugal, Marokko )
2. Opstellen van marketing/productplannen en inkopen van accommodaties (bedden ) en arrangementen. ( 160 dagen per jaar in het buitenland )
3. Internationale onderhandelingen voeren over continue verbeteringen van o.a.condities, voorwaarden en prijzen + verkopen van pagina’s.
4. Bewaking + nazorg van de in het buitenland afgesloten contracten.
5. Het toepassen van leveranciersmanagement en het waarderen van de beste hoteliers.
6. Verantwoordelijk voor het representeren van ARKE in het buitenland en het overhandigen van ARKE Awards.


Werkzaamheden (vervolg)

Werkgever : BAAN BV Mercedes Benz
Functie : VERKOOPLEIDER
Verantwoordelijkheden:

1. Verkoopleiding over 2 verkopers, verkopen van nieuwe en gebruikte limousines en kleine bestel- en vrachtwagens.
2. Verantwoordelijk voor het behalen van de juiste resultaten en de juiste aantallen.
3. Verantwoordelijk voor de Public Relations en promoting van het bedrijf.



Opleiding interimmanager

HAVO
Athenaeum-A
HEAO-CE



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

STRATEGISCHE INTERNATIONALE ICT / MRO MANAGER INKOOP MET VEEL PROJECTLEIDERS ERVARING MET MULTIFUNCTIONELE TEAMS GEWEND OM IN POLITIEK MOEILIJKE BEDRIJVEN DE GESTELDE TARGETS TE HALEN!

Talenkennis interimmanager

NEDERLANDS
DUITS
ENGELS

Overig

HOUD VAN EEN GRAP EN EEN GROL EN VAN EEN GOED GLAS WIJN

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: