Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim manager

Interim manager

Werkervaring interimmanager

Algemeen Manager bij verlichtingsproducent
· Verantwoordelijk voor dagelijkse gang van zaken.
· Plaatsvervangend directeur.
· Aansturen en coachen salesmanagers.
· Verantwoordelijk voor planning en control.
· Personeelsmanagement, waaronder beoordelingen, sollicitaties en alle bijkomende administratieve handelingen.
· Verantwoordelijk voor inkoop van grondstoffen en materialen.
· Verantwoordelijk voor logistieke processen (bestelling tot aflevering).
· Begeleiden en managen van al het personeel.

Interim Manager bij verlichtingsproducent
· Ontwikkeling en implementatie van orderrouting en logistieke afdeling.
· Creëren prettige werksfeer en motiveren/coachen personeel.
· Herzien inkoopprocessen en het zoeken naar nieuwe inkoopkanalen.
· Inrichten financiële administratie en administratieve organisatie.
· Opzetten nieuwe besloten vennootschap met alle bijkomende werkzaamheden (Lumi-Design B.V.).
· Plaatsvervangend directeur.

Director of Operations bij internationaal mini-opslag exploitant.
· Managen en coachen van de managers op alle vestigingen (± 12 man).
· Verantwoordelijk voor dagelijks management en winst en/of verlies van alle vestigingen in Nederland, Duitsland en Frankrijk.
· Verantwoordelijk voor het opstellen en bewaken van de operationele budgetten, omzetcalculaties en winstprognoses per vestiging.
· Verantwoordelijk voor het marketingbeleid en het opstellen en uitvoeren van marketingplannen voor de business to business en de business to consumer market.
· Het uitvoeren van locatieonderzoek, concurrentieanalyses en marktpotentie.
· Verantwoordelijk voor het algehele personeelsbeleid van alle vestigingen (werving & selectie, evaluatiegesprekken).
· Begeleiden van het verbouwingsproces, het inrichten en operationeel maken van de kantoren op elke nieuwe vestiging (waarvan de laatste 3 in Frankrijk).

Zelfstandig ondernemer (partner)
· Zoeken naar locatie mogelijkheden voor de eerste mini-opslag panden in Nederland d.m.v. het uitvoeren van locatieonderzoeken, concurrentieanalyses en marktpotentie.
· Aankopen van onroerend goed en aantrekken van externe financiële middelen via investeerders en banken.
· Opstellen en bewaken van operationele budgetten, omzetcalculaties en winstprognoses.
· Begeleiden van het verbouwingsproces van zowel de mini-opslag units als het kantoor en het operationeel (werving en selectie, inventaris, automatisering systemen, etc.) maken van de vestigingen.
· PR, marketing en dagelijks management.
· Opstellen van financiële systemen en procedurele handboeken.


Opleiding interimmanager

Opleiding:
1984 – 1988 MAVO – Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde, Handelskennis

1988 - 1991 MEAO – Bedrijfsadministratie, Bedrijfseconomie, Commerciële Economie, Nederlands, Engels, Tekstverwerking


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Microsoft Word, Microsoft Excel, Exact for Windows, internet, e-mail
Organisatietalent, analytisch zeer sterk


Talenkennis interimmanager

Nederlands, moedertaal
Engels, vloeiend in woord in geschrift
Frans, goed in woord en redelijk in geschrift
Duits, redelijk in woord en geschrift


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: