Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

algemeen interim manager

algemeen interim manager

Werkervaring interimmanager

juli 1980 t/m februari 1983
Ten behoeve van een machinefabriek in Breda werkzaam geweest als medewerker van de salarisadministratie en assistent-kassier/medewerker grootboek.

maart 1983 t/m december 1986
Binnen een ziekenhuis in Breda werkzaam geweest als boekhoudkundig medewerker. Ik ondersteunde bij het opstellen van diverse rapportages en had een stand-by functie ten behoeve van de salarisadministratie.

januari 1987 t/m augustus 1987
Bij een winkelbedrijf in Oosterhout vervulde ik de functie van bedrijfseconomisch medewerker. Ik ondersteunde bij het opstellen van diverse bedrijfseconomische analyses c.q. rapportages.

september 1987 t/m mei 1996
Bij een automatiseringsbedrijf ten behoeve van instellingen in de gezondheidszorg in Tilburg ben ik werkzaam geweest als medewerker support.
Hoofdtaken waren het ondersteunen bij implementaties en het geven van adviezen inzake het gebruik van automatiseringssystemen. Daarnaast ben ik betrokken geweest bij de leiding/uitvoering van diverse automatiseringsprojecten.

juni 1996 t/m november 1997
Binnen een technisch/logistiek bedrijf in Moerdijk vervulde ik de functie van hoofd administratie.

december 1997 t/m mei 2005
Werkzaam geweest in diverse functies binnen een bedrijf met als hoofdactiviteit personenvervoer in Roosendaal.
Van december 1997 t/m december 1999 ben ik werkzaam geweest in de functie van financieel manager.
Hoofdtaken waren het voeren van de volledige financiele adminstratie, personeels- en salarisadministratie, automatisering en ondersteuning bij commerciele activiteiten.
Van januari 2000 t/m december 2001 ben ik werkzaam geweest in de functie van manager operationele zaken.
Hoofdtaken waren personeelsbeleid, personeelplanning, ondersteuning centrale, wagenparkbeheer.
Vanaf januari 2002 wederom de functie van financieel manager vervuld.
Bijzondere projecten: onderzoek, keuze en implementatie nieuw automateringssysteem, overname bedrijven.

Vanaf juni 2005
Beschikbaar voor uitvoering van interim opdrachten.

Eerste interim opdracht:
Ondersteuning van directie en management bij de ingebruikname van een nieuwe productielijn en nieuwe producten. Daartoe de volgende deelprojcten uitgevoerd
Opzetten van adequaat rapportagemodel inzake operationele en financiele kerncijfer ter sturing c.q. verbetering van de bedrijfsprocessen.
Analyseren knelpunten, genereren verbeterpunten en implementeren ervan.
Ondersteuning P&O-activiteiten door vacaturestelling, evaluatie van reacties, houden van interviews en aanstelling geschikte kandidaat.
Ondersteuning financieel medewerker bij inhoudelijk gecompliceerde boekingen.

Opleiding interimmanager

Opleidingen:
HAVO
Praktijkdiploma Boekhouden
Moderne Bedrijfsadministratie
SPD 1+2
NIMA-A
NIMA-B
SVM-diploma makelaar-taxateur onroerende zaken

Cursussen:
Communicatietraining
Introductie tot ontwikkeling informatiesysteem
UNIX-fundamentals
WP 5.1
WORD
EXCEL
ACCESS

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ruime ervaring in financieel management, bedrijsleiding en commerciele activiteiten.

Goede en ruime kennis van onderstaande automatiseringsystemen:
Word
Excel
Access
Powerpoint
Outlook
Frontpage
Telebankieren

AFAS
Cash
Salar
Taxsys

Persoonlijke vaardigheden:
snel eigen maken in nieuwe situaties
overzien van de grote lijn
luistervaardig
meedenkend
motiverend
communicatief vaardig

Talenkennis interimmanager

Nederlands, vloeiend
Engels, redelijk tot goed
Duits en Frans, matig


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: