Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager, projecten IT automatisering ERP, administratie

Manager, projecten IT automatisering ERP, administratie

Werkervaring interimmanager

Augustus 2003 – heden
Adecco Personeelsdiensten, Manager Quality, Procedure & Control
- Leidinggeven aan de afdeling kwaliteit
- Optimaliseren van de primaire processen
- Behoud en verdere uitbreiding van de ISO certificering op de vestigingen van Adecco in Nederland.
- Het beschrijven en optimaliseren van de AO en IC van de financiële en loonadministratie op het hoofdkantoor in Utrecht.


Jan 1998 – juli 2003
Double L Automatisering Directeur/eigenaar
- Direct leiding gevend aan 4 technische en 2 administratieve medewerkers
- De eerste jaren vooral op contract basis consultant werkzaamheden verricht voor BP Nederland en Esso op gebied van implementatie ERP software toepassingen en IBM AS400 beheer
- De laatste 2 jaar vooral bezig gehouden met het verder uitbouwen van het bedrijf, zorgdragen voor een juiste uitvoering van de dagelijkse gang van zaken en het onderhouden van de contacten en adviseren van de bestaande en nieuwe klanten op het gebied van kantoorautomatisering

1997 LSA Delta NV, Implementatie Manager
- Verantwoordelijk voor het totale traject na het ondertekenen van het verkoopcontract Implementeren van het ERP software pakket XPETRO en XBOEK
- Coördineren hardware vervanging
- Toezien op maatwerk toepassingen
- Budget bewaking en toezien op het halen van de gestelde deadlines

1995 – 1996 BP Nederland B.V., Projectteam medewerker
- Als medewerker projectteam implementatie LSA software bij BP Nederland B.V. mede verantwoordelijk voor de implementatie van dit ERP pakket bij alle dochtermaatschappijen van BP in de Benelux
- Ontwikkelen nieuwe managementrapportage in samenwerking met het hoofdkantoor

1988 – 1995 BP Oliemans B.V.
1990 – 1995
Hoofd administratie / Administrateur
- Direct leidinggevend aan 6 medewerkers op de financiële/personeels administratie
- Als lid van het management team direct rapporterend aan de directie en hoofdkantoor
- Verantwoordelijk voor de administratieve gang van zaken van een Oliegroothandel en Transportbedrijf inclusief personeelsadministratie en de automatisering
- Nauw betrokken geweest bij het certificeringproces van het transportbedrijf
- Verantwoordelijk voor het in kaart brengen en vastleggen van de administratieve processen

1988 – 1990 Assistent administrateur
- Verantwoordelijk voor het opstellen van de maandelijkse managementrapportage en het voeren van de financiële administratie
- Coördinatie maatwerk aanpassingen voor de automatisering in samenspraak met het hoofdkantoor BP Nederland B.V.


Opleiding interimmanager

Diverse Management en Verkooptrainingen (2001)
Diverse cursussen Microsoft Office producten (1991-1995)
AMBI (diverse modules, 1991)
SPD (modules BE, BA) (1990)
MBA (Moderne Bedrijfsadministratie) (1990)
MEAO Bedrijfsadministratie (1987)
MAVO (1983)


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels

Overig

Persoonlijkheid:
* Spontaan * Ondernemend * Open * Gedreven * Motiverend * Sportief * Ambitieus * Creatief * Muzikaal * Representatief * Commercieel *
Ik ben een “hands on” teamspeler die mensen kan motiveren door mijn enthousiasme en openheid. Door mijn gedrevenheid, goede algemene ontwikkeling en kennis van zaken, zowel als zelfstandige en als werknemer heb ik vaak een streepje voor. Ik functioneer het beste en in informele, gedreven en professionele organisatie.



 beschikbaar?

Interim managers zoeken: