Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Controller/Afdelingshoofd/manager

Controller/Afdelingshoofd/manager

Werkervaring interimmanager

Highlights: Afdelingshoofd en manager in Finance, Backoffice of After Sales. Assistent Controller. AO Projecten, Credit Management, implementatietrajecten en opzetten projectadministratie, kostprijssystemen. Ervaring in de zorgsector, commerciële omgeving én non-profit.

Mijn huidige opdracht als Assistent Controller bij Thuiszorg Nieuwe Waterweg Noord loopt begin februari af. Voor hen heb ik, ter financiering van de Ouder en Kind Zorg, onder andere de Productbegroting ontwikkeld en gerealiseerd en het kostprijsmodel gekoppeld aan het Management Informatie Systeem.

Daarvoor was ik onder andere Coördinator Financiële Administratie bij het COA, Manager Productieadministratie bij het NOB, hoofd Assurantie- en Schadeafdeling en Hoofd Contractbeheer bij Interleasing. Uitgebreide informatie is te vinden in bijgaande CV.


Opleiding interimmanager

OPLEIDING EN TRAINING

• Instituut voor Autobranche en Management, Driebergen (HBO niveau, bedrijfseconomisch).
• HAVO Exacte vakken, Economie I & II.
• Vakbekwaamheid automobielbedrijf, middenstandsdiploma.
• Credit Management, Verkeersschaderegeling.
• Innovatief Management, visie-ontwikkeling en veranderingsprocessen.
• NIMA-A, NIMA-B, Telemarketing.
• Hoofd Commerciële Binnendienst.

RELEVANTE KENNIS

• Exact Globe 2000, Oracle Discoverer (management informatie tool).
• Windows t/m XP, Internet Explorer, Outlook en Outlook Express, HTML.
• Word, Excel, Access t/m XP, dBase,


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

VAARDIGHEDEN EN ERVARING

Financieel analytische instelling. Sterk in leidinggeven, people management en coaching. Weet een goede balans te vinden tussen 'hands-on' en delegeren. Trekker van projecten. Goed in de vertaalslag tussen automatisering en gebruikers. Hoog inlevingsvermogen. Back to basic, helicopterview. Lange termijn denker en werkt toe naar structurele oplossingen, onderscheid hoofdzaken van bijzaken en doorgrond processen. Communiceert zowel op managementniveau als op uitvoerend niveau.

Ervaring in commerciële organisaties, zorgsector, non profit en semi-overheid. Heeft diverse leidinggevende en projectmatige functies uitgevoerd, met name binnen de financiële administratie, backoffice management en op uitvoerend niveau. Bekend met het kasstelsel, en de materie van budgettering & uitputting. Direct en indirect leidinggevend: indirecte span of control tot 25, directe span of control tot 15. Met name in een omgeving van centralisatie, reorganisatie en ontvlechting van afdelingen.

Verder: opzetten projectadministratie, beoordelen, testen & implementeren van applicaties, begroting, jaarafsluiting, inrichten van kostprijssystemen, nacalculatie. Opstellen van functieomschrijvingen en –waardering, calamiteitenplannen, Risico Inventarisatie & Evaluatie onderzoeken en het maken van functionele ontwerpen voor automatiseringstoepassingen. Zeer ruime kennis van Excel en expert in het ontwikkelen van complexe modellen. Veel affiniteit met ICT.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: