Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim manager

Interim manager

Werkervaring interimmanager

2005-heden:Freelance
Projecten; Interim Manager
Financieringsmaatschappij Ontwikkelingslanden, FMO.

·Adviseren en ondersteunen Management bij het inkaart brengen van de administratieve processen en verbetering hiervan.
·Audit backoffice.
·IFRS, opzetten nieuwe rapportage en processen.
·Relatie verbetering met de front office.
·Opzetten debiteurenbeheer en aanmaning.
·Deelname ICT project.

Autobedrijf; Controller.

Verantwoordelijkheden;
.implementatie, inrichting, verbetering Financiële administratie, jaarrekening, rapportage, begroting, onderzoek fiscale aspecten, het maken van financieel beleid, opleiding personeel, contactpersoon fiscus.

2002-2004:Controller UWV

·Adviseren en ondersteunen Centrale management en Directoraten bij economische beleid/ begroting/ rapportage en managementinformatie.
·Maandelijkse afstemming van de resultaten met de decentrale controllers.
·Bewaking/ inrichting en verbetering van financieel administratieve processen.
·Deelname aan verschillende ICT projecten overleggen.
·Levert sturingsinstrumenten voor het management tbv reductie ICT uitgaven.
·Oprichting/ verbetering maandelijkse rapportage aan de Raad van Bestuur.
·Ondersteunen Inkoop en Contractmanagement bij ICT onderhandelingen en het verbeteren van de ICT verplichtingadministratie.
·Prognose en analyse.
·Kostprijsberekeningen.
·Jaarrekening.
·Adviseren Directoraten en Centrale divisie bij ICT investeringsvraagstukken.
·Deelname aan verschillende projecten; b.v. het opzetten van ICT verplichtingadministratie, uitbesteden van ICT o.a.werkplekken/ systemen en daarbij behorende kostprijsberekeningen.

1998-2002: PricewaterhouseCoopers, Senior Consultant

Projecten;
·PWC Landwell;Coördinator financiële administratie.
Verantwoordelijkheden; leiding geven aan 4 fte, rapportage, budgetten, jaarrekening, AO en IC.
·Woningbouwcorporatie Woonzorg; Assistent controller.
Verantwoordelijkheden; Rapportage, jaarrekening, begroting, concentratie fiscale aspecten, verbetering processen.

·Hogeschool voor de Kunsten; Assistent controller.
Verantwoordelijkheden; Jaarrekening, onderzoek BTW.
·Delta Lloyd; Assistent controller.
Verantwoordelijkheden; rapportage, analyse resultaten, vastleggen/verbeteren rapportage processen, jaarafsluiting,
verschillende ad hoc opdrachten.
·Zorginstelling Amersfoort; assistent hoofd financiën.
Verantwoordelijkheden; ondersteunen manager, jaarrekening, budgetten,rapportage.
·PWC accountant; Auditor.
Verantwoordelijkheden; Inrichting financiële administratie, jaarrekening,concentratie fiscale aspecten en sociale premies.
·Fiat Auto Nederland; assistent financiële manager.
Verantwoordelijkheden; jaarrekening, ondersteunen bij outsourcing administratie, verbetering processen, opzetten kentekenadministratie.
·Rabobank; projectmanager.
Verantwoordelijkheden; opzetten projectteam, leiding geven aan 5 fte,rapportage, planning.
·Zwitserleven; Adviseur interne controle/ administratieve organisatie.
Verantwoordelijkheden; processen verbeteren,



1996-1998:Backoffice medewerker
ABN.AMROBank
·Rapportage.
·Analyse afwijkingen tov planning.
·Relatiebeheer internationaal.
·Klachtenafhandeling internationaal.




1991-1996 Opleiding; Bedrijfseconomie
Hogeschool voor Economische Studies te Amsterdam.

Cursus Vrije Universiteit Amsterdam;
· Antrapologie en organisatie, Management en leiding geven, Adviesvaardigheden, BTW, Loonbelasting, Consolidatie.

PC-vaardigheden
Volledig bekend met de volgende software;
· Excell, Peoplesoft Financials, Crystal, Clime, MS Word, Exact globe.

Talen
· Nederlands en Engels goed.
· Leergierig, loyaal, efficiënt en gemotiveerd.
· Bestuurslid van Palet geweest.


Opleiding interimmanager

1991-1996 Opleiding; Bedrijfseconomie
Hogeschool voor Economische Studies te Amsterdam.
Opleiding Universiteit van Amsterdam, Controlling.
.BIV/AO/IC.
Cursus Vrije Universiteit Amsterdam;
· Antrapologie en organisatie, Management en leiding geven, Adviesvaardigheden, BTW, Loonbelasting, Consolidatie.

PC-vaardigheden
Volledig bekend met de volgende software;
· Excell, Peoplesoft Financials, Crystal, Clime, MS Word, Exact globe, Coda.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Analytisch, creatief, zelfstandig en een teamplayer, flexibel, loyaal, integer, organisatiesensitivteit, sociaal en communicatief vaardig, pro actief, leergierig en een harde werker

Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels goed, Frans en Duits matig. Ik heb 1,5 jaar in Antwerpen gewoond.

Overig

Het liefst ben ik voor 4 dagen bescchikbaar in het geval dat het een korte opdracht betreft 5 dagen. Graag in overleg.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: