Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

manager

manager

Werkervaring interimmanager

Van 1 augustus tot 31 december 2009 werzaam als interim manager wijkpunt bij een Rotterdamse Corporatie.
Leiding geven aan 16 fte. Aan bouwkundige woonmakelaars, aan woonconsulenten en aan incassomedewerkers.
Ik hou mij voornamelijk bezig om de primaire processen te verbeteren,voor nieuwbouw complexen verhuurplan te realiseren,rapportages schrijven voor MT. Implementeren huisvesting van bijzondere doelgroepen.

Van 1 juli 2009 tot 31 juli 2009 interim manager bij een Corporatie in het midden van het land als Manager Woondiensten.
Leiding gegeven aan 12 fte's verhuurmakelaars.

Van 1 december 2001 tot 31 mei 2009 werkzaam bij een grote Corporatie in de provincie Zuid-Holland in 3 verschillende functies.

Manager Commercie.
Lid van M.T
• Verantwoordelijk voor de verkoop van de bestaande bouw een 1.000 woningen per jaar. Waaronder 450 wederverkopen.
• Verantwoordelijk voor de bedrijfsruimte en maatschappelijk onroerend goed.
• Ik geef leiding aan 28 medewerkers
• Ik ben het aanspreekpunt voor notarissen, taxateurs en makelaars.

Programma Manager.
• Verantwoordelijk voor uitverhuizen van 150 bewoners i.v.m sloop/ nieuwbouw.
• Projectleider aankopen en verbeteren van particulier bezit. Dit in samenhang met andere corporaties.
• Projectleider vanuit de Corporatie voor een winkelboulevard, aankopen en verbeteren van winkels en woningen.
• Gebiedsvisie ontwikkeld met afdeling Vastgoed -Ontwikkeling voor een wijk in Rotterdam.
• Verantwoordelijk voor plattegronds verbetering voor zowel bestaande bouw als voor de nieuwbouw, hierbij ook marktconform/ klantgevraagd adviezen geven.
• Verantwoordelijk voor het bedrijfssysteem Wocas 4 all voor het proces Verhuur.

Wijkmanager.
• Geeft leiding aan het wijkteam en ik ben eindverantwoordelijke voor de uitvoering van de taken en voor de bedrijfsvoering binnen het wijkteam.
• Draagt zorg voor een goede werkomgeving en “teamspirit” binnen het wijkteam.
• Werkt processen uit en evalueert en analyseert de uitkomsten hiervan.
• Draagt zorg voor bewonersparticipatie in de wijken.
• Vervult de taak van bestuurder in vereniging van eigenaren in de wijken.
• Draagt zorg voor budget bewaking.
• Verzorgt managementinformatie betreffende huurinkomsten, huurachterstanden en budget niet planmatig onderhoud.
• Verantwoordelijk voor het opstellen en realiseren van de straatplannen binnen de wijken.
• Verantwoordelijk voor het strategisch voorraad beleid van de woningen in de wijken.
• Strategie bepaald van 2005 tot 2015 voor de wijken.
• Verantwoordelijk voor het primaire proces verhuur, hierin valt onder andere huisvestingsvergunning gebieden.
• Verantwoordelijk voor de leefbaarheid in de wijken en participeert in en mee met ander overleg orgaan in de wijken zoals deelgemeentes, andere corporatie’s en opbouwwerk e.d.

Van 1 november 1988 tot 31 december 2001: directeur
Bij een particulier woningbedrijf / belegger.

• Voert woning inspecties uit.
• Voert mutatie onderhoud uit in woningen en bedrijfspanden.
• Draagt zorg voor verhuur van woningen.
• Draagt zorg voor op tijd betalen van huurpenningen, draagt zorg voor incasso.
• Draagt zorg voor uitzettingen na gerechtelijk vonnis.
• Verkoop van woningen.
• Koop en verkoop van onroerend goed.(o.a. op de veiling)
• Leiding geven aan 6 werknemers.
• Ontwikkelen van strategisch beleid voor het onroerend goed.
• Ontwikkelen van nieuwbouw projecten en ten uitvoering brengen.
belegger. Portefeuille bestond uit 1500 woningen en 400 bedrijfs onroerend goed.

Van 1984 tot 1988 in Miami (USA) gewoond.
Werkzaam bij Social Services in Miami.

• Dit is een organisatie die opkomt voor de belangen van minder bedeelde kinderen, deze kinderen werden opgevangen na schooltijd in een kerk en daar kregen de kinderen avondeten.
• Verzorging van avondeten.
• Kinderen ondersteunen bij hun huiswerk.
• Met de kinderen spelletjes spelen
• Organiseren van zomerkamp


Van 1981 tot 1984 werkzaam bij verschillende makelaarskantoren als assistent makelaar.
Voor de opleiding NVM makelaar stage gelopen en later een vaste betrekking gekregen.

• Ingehuurd om woningen te verhuren en te verkopen.
• Verzorgt huuraanbiedingen, selecteer zelf aankomende huurder.
• Stelt huurcontracten op en laat deze ondertekenen door aankomende huurder.
• Stelt koopcontracten op.
• Pleegt overleg met een notaris.
• Regelt hypotheken voor aspirant koper.
• Verzorgd dossier vorming om uitzettingen te realiseren na uitspraak van de rechtbank, dit naar aanleiding van overlast klachten.




Opleiding interimmanager

Opleidingen:

* H.A.V.O diploma in 1981
* Makelaars Opleiding diploma in 1984
* College of Miami Real Estate gestudeerd diploma in 1988
* H.B.O jeugdwelzijnswerk diploma in 1991
* Orthopedagogiek gestudeerd diploma in 1995
(drs. titel behaald)

Cursussen:

* Hoger management cursus gevolgd certificaat in 1997
* B.H.V cursus gevolgd
certificaat in 2001
* B.H.V herhaling gevolgd van 2002 tot 2007
* VvE cursus bestuurder gevolgd certificaat in 2003
* VvE cursus beheer gevolgd
certificaat in 2003
* Zakelijk corresponderen certificaat in 2004
* Handboek Werkprocessen van de Corporatie certificaat in 2004
* Financiën voor niet –financiële managers cursus gevolgd in 2006
* Masterclass Wijkontwikkeling cursus gevolgd in 2008
* Sturen op Waarde Ontwikkeling cursus gevolgd in 2008
* Het Nederlandse Vastgoed Instituut cursus gevolgd in 2008



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Daadkrachtig, peoplemanager. Neemt verantwoording en deelt kennis.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels en Spaans.

Overig

Ik ben ervan overtuigd, dat ik met mijn opleiding en werkervaring, aangevuld met sterk ontwikkelde competenties en persoonlijke eigenschappen als communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht, cijfermatig en analytisch inzicht, accuratesse, flexibiliteit, management ervaring en vooral klant- en resultaatgericht een goede manager bent.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: