Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

adviseur / interimmanagement

adviseur / interimmanagement

Werkervaring interimmanager

Adviseur / directiesecretaris
(december 1998 ¡V heden)
- Diverse interne en externe adviesprojecten;
- Organisatiebesturing en procesmanagement;
- Directieraad, Raad van Toezicht, Managementteam;
- Inhoudelijk projectmanagement, o.a. FWG 3.0, kwaliteitszorg (systeem), arbomanagement;
- Juridische en financieel-economische zaken: statuten, reglementen, wet- en regelgeving, protocollen, begroting, budgetten en jaarrekeningen;
- Overleg zorgkantoor, provincie, ministerie, cliëntenraad, ouderraad, vertrouwenspersonen;
- PR en communicatie: jaarverslag, folders, publicaties, website en eindredactie twee periodieken;

Stafmedewerker
(april 1996 ¡V december 1998)
- Adviseur directie bestuursbureau;
- Adviseur bestuursorganen bureau onder andere met betrekking tot de herstructurering van het samenwerkingsverband;
- Advies en beleidsontwikkeling clusters ziekenhuizen, verpleeghuizen en geestelijke gezondheidszorg: regiovisies en regiobeleidsplannen;
- Advies en beleidsontwikkeling zorginstellingen (tien);
- Secretaris van de stuurgroep transmurale zorg;
- Projectbegeleider transmuraal CVA preventieproject regio Midden-Brabant;
- PR en communicatie.


Economisch beleidsmedewerker
(januari 1993 ¡V april 1996)
- Financiële- en beleidsverantwoordelijkheid voor zorgaanbieders in de regio Eindhoven en Tilburg, waaronder ziekenhuizen, revalidatie-centrum, audiologisch centrum, centrum voor communicatief gehandicapten, epilepsiecentrum en ambulancediensten;
- Financieel toezicht: budgetten en tarieven;
- Overleg collega zorgverzekeraars, overheids- en uitvoeringsinstanties en cliëntenvertegenwoordiging (RPCP);
- Landelijke en regionale ontwikkelingen en wet- en regelgeving;
- Adviseur andere afdelingen VGZ op financieel-economisch terrein;
- Interne en externe projectgroepen (ziekenfondsraad, budgettering).


Afstudeerstage
(november 1991-juni 1992)
Onderzoek naar opzet en structuur van HRM binnen de gefuseerde Deloitte & Touche-organisatie.


Student-assistent sectie organisatie van de onderneming KUB, Tilburg
(januari 1990-december 1991)
- Organisatorische en administratieve werkzaamheden, waaronder opzet en beheer van een afgestudeerdenadministratie, tentamenplanning, organiseren van de terugkomdag voor afgestudeerden, coördinatie van onderwijsopdrachten en -verslagen;
- Groepsonderwijs;
- Ondersteunen wetenschappelijk onderzoek.




Opleiding interimmanager

VWO
Universiteit, KUB, bedrijfseconomie
Masteropleiding stressmanagement, Schouten en Nelissen

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

PC

Talenkennis interimmanager

Engels, Duits

Overig

Trainingen:
„h ¡¥Conflicthantering¡¦ bij ¡¥Door trainingen¡¦ (1993);
„h ¡¥Persoonlijke presentatie¡¦ (1994);
„h ¡¥Beleid maken, beleid schrijven¡¦, schriftelijk rapporteren voor hoger kader bij ¡¥Elsevier opleidingen¡¦ NCATB (1996);
„h ¡¥Projectmanagement¡¦ (1997);
„h ¡¥Inzicht in invloed¡¦ bij ¡¥Bureau Zuidema¡¦ (1998);
„h Diverse cursussen en trainingen op het gebied van persoonlijke groei en bewustwording (enneagram, stressmanagement) (1999-2002).



 beschikbaar?

Interim managers zoeken: