Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Administrateur

Administrateur

Werkervaring interimmanager

Interimopdrachten:
Abin Vink Accountants (01/12/03 – 01/03/04)
Functie: gevorderd assistant-accountant
Werkzaamheden: samenstellen jaarrekeningen, overleg met cliënten hierover. Voornamelijk achterstand in te samenstellen jaarrekeningen wegwerken.

Spontex Benelux B.V. (26/03/03 - 28/05/03)
Functie: financial manager
Werkzaamheden: voornamelijk rapportage conform bedrijfsnormen, pensioenproblematiek in kaart brengen en voorstel oplossing opstellen.

Hogeschool INHOLLAND Diemen (01/02/03 – 25/03/03)
Functie: Assistent hoofd administratie
Werkzaamheden: archiefwerk opschonen, projecten en deeladministraties op orde brengen, stroomlijnen en voorzien van AO/IC.

Hogeschool INHOLLAND Diemen (26/09/02 – 31/01/03)
Functie: unit-controller
Werkzaamheden: budgetbewaking en opstellen maand- en trimesterrapportage (inclusief bespreking met unitdirecteuren), controle facturen, financieel stroomlijnen HaHa StudentStore (doorlopend project binnen opleiding)


Eigen administratiekantoor:
Klanten in industriële reiniging, dienstverlening, recreatie. Werkzaamheden: voeren (loon)administratie, verzorgen aangiften omzet-/loon-/inkomsten- en vennootschapsbelasting, adviezen op allerlei voorkomende gebieden.


Loondienst:
De Hooge Waerder Accountants & Adviseurs, Zwaag (01/11/99 – 01/05/02)
Functie: relatiebeheerder
Werkzaamheden: administratie voeren t/m rapportage, planning gehele kantoor, aanspreekpunt cliënten, begeleiding assistenten, gevorderd assistent bij interim- en balanscontrole.

Walgemoed Accountants & Adviseurs, Alkmaar (01/11/98 – 31/10/99)
Functie: gevorderd assistent-accountant
Werkzaamheden: administratie voeren t/m rapportage, assistent in controleteam bij balanscontrole.

Deloitte & Touche, Beverwijk en Zaandam (02/01/97 – 31/10/98)
Functie: assistent-accountant
Werkzaamheden: administratie voeren t/m rapportage.

VVV Amsterdam (08/01/96 - 31/12/97)
Functie: Medewerker administratie
Werkzaamheden: voeren van crediteurenadministratie t/m het betaalbaar stellen van de fakturen.

WNK Bedrijven, Alkmaar (06/06/94 - 01/12/94 en 09/10/95 - 15/12/95)
De eerste periode betreft werkzaamheden op de crediteurenadministratie
De tweede periode betreft werkzaamheden op een bedrijfsbureau

Opleiding interimmanager

Na HAVO (diploma in 1988) HEAO-BE (diploma 1994). Heden nog bezig met certificerend accountant-administratieconsulent. Nog 1 vak en stageverplichting voordat inschrijving in register mogelijk is.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Zelfstandig administratie voeren, rapportages opstellen t/m jaarrekening, begrotingen, liquiditeitsprognoses. Verzorgen van belastingaangiften inzake omzetbelasting, loonbelasting, vennootschapsbelasting. Sturen van en assisteren aan collega's/personeel, communicatief vaardig. Uitgebreide kennis van Microsoft Word & Excel, Exact voor dos en windows, Unit 4 Multivers, Accis, Klubas (IB & VpB), Elsevier (IB & VpB), affiniteit met software in het algemeen.

Talenkennis interimmanager

Nederlands en engels (woord en schrift)

Overig

Hobbies: mijn kinderen, badminton, squas, hardlopen, fitness, dvd's, klussen.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: