Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

financieel- & administratief medewerker

financieel- & administratief medewerker

Werkervaring interimmanager

09/2000 – Heden
Administratieve Dienstverlening
Detacheringswerkzaamheden en boekhoudingen MKB

04/2003 - 10/2004
Bahco Meewerkend voorman Special Treatment
Verantwoordelijk voor tijdig en correct aanleveren goederen en aansturen kleine groep

05/2000 – 09/2000
Werken op Kreta in de horeca

01/2000 – 05/2000
Conferentiecentrum De Brug Congresmedewerker
Verantwoordelijk voor de kwaliteit van de geleverde service bij congressen en partijen

01/1999 – 01/2000
Rondreis door Australië

06/1997 – 01/1999
Rabobank Venray-Oostrum
Cliëntadviseur, met als aandachtsgebieden:
Particuliere Verzekeringen, Particuliere Leningen, Particuliere Beleggingen, Kapitaalverzekeringen, Klachten afhandeling


PROJECTEN

04/2003 - heden
Administratieve dienstverlening. Controle boekhoudingen, opmaken jaarrekeningen en doen aangiftes IB/OB/VPB voor MKB.

04/2005 - 10/2005
Van Lanschot Assurantien te 's Hertogenbosch
Opzetten, controleren en corrigeren rekening-courant verhoudingen.

12/2002 – 01/2003
KNMI te De Bilt
Uitzoeken van diverse tussenrekeningen met betrekking tot de activa module in Oracle. Uitzoeken van en controle op de afhandeling van de buitenlandse facturen m.b.t. de BTW aangifte.

10/2002 – 11/2002
KaVeHA Administratieve Dienstverlening
Opzetten en voeren van diverse financiële- en salarisadministraties.

03/2002 – 10/2002
KNMI te De Bilt
Wegwerken van achterstanden bij het Bedrijfsbureau. Het bedrijfsbureau is verantwoordelijk voor het maken en verzenden van de inkooporders en het betaalbaarstellen van de facturen ten behoeve van de crediteuren.Gewerkt wordt met de financiële software Oracle Financials.

12/2001 – 02/2002
Stichting Centrum Vakopleiding te Heerlen
Controle op projectadministratie en uitzoeken tussenrekeningen van het grootboek en de debiteurenadministratie.

09/2000 – 11/2001
Achmea Hypotheekbank NV
De migratie van de backoffice van de hypotheekbedrijven van de diverse merken die onder de Achmea paraplu werkzaam zijn, veroorzaakte een tijdelijke vacature bij de afdeling Accounting. Met name betalingsverkeer en grootboek had te kampen met nogal achterstallige werk en onderhoud. De verrichtte werkzaamheden zijn:
· wegwerken van allerlei soorten achterstanden
· opzetten van controle methodieken mbt maandelijkse balansspecificaties
· inrichten van de vaste activa module
· inrichten en aansturen van de reconciliatie

1998
Meewerken aan een migratie traject van een centrale naar een decentrale administratie bij de Rabobank

6 maanden in 1997
Schijven van een Personeels Ontwikkelingsbeleid voor de Rabobank

4 maanden in 1996
Meewerken bij o.a. de financiële administratie van de Rabobank


Opleiding interimmanager

OPLEIDING
1986 – 1989 Gymnasium
1989 – 1992 Atheneum Diploma
1992 – 1993 KUB Katholieke Universiteit Brabant
1993 – 1997 HEAO MER differentiatie Bank/Verz. Diploma
Management
Bankleer
Verzekeringsleer
Recht: Privaat, Publiek, Belasting
CE
BE
BA
Informatiekunde
2002 - 2004 College voor belastingadviseurs
CB- belastingconsulent Diploma
Staatsrecht
Inleiding bel.recht/formeel recht
Loonbelasting
Privaatrecht
Inkomstenbelasting
Ondernemingsrecht
Vennootschapsbelasting
Dividendbelasting


2005 Praktijk Diploma Loonadministratie
Diploma

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

VAARDIGHEDEN
· Communicatieve Vaardigheden
· Sociale Vaardigheidstraining
· Bedrijfskunde
· Assurantie B Particulieren
· Kennis van MS-Office pakketten
· Kennis van Financiële software: Exact voor Windows, FIS 2000, Oracle Financiels, Snelstart
· Kennis van Salaris verwerkingssysteem Roos & Roos


Talenkennis interimmanager

Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Redelijke kennis van het Duits in woord en geschrift.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: