Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

directeur, afdelingshoofd, kwartiermaker, interimmanager, ad

directeur, afdelingshoofd, kwartiermaker, interimmanager, ad

Werkervaring interimmanager

DIVERSE WERKZAAMHEDEN 04-2004 - heden:
* Begeleiding diverse kandidaten in een outplacementtraject april - juli 2004;
* Begeleiding en advisering bij conflictsituaties (Mediation) juni -september 2004;
* Strategische advisering van 2-tal bedrijven in oprichting, november 2004 – maart 2005;
* Adviseur bij een internationaal bureau voor Werving & Selectie en Opleidingen, april 2005 – heden;
* Commerciële werkzaamheden april 2004 – heden.

GEMEENTE HAARLEM SECTOR STEDELIJKE ONTWIKKELING 05-2003 - 03-2004 (a.i):
* Hoofd Bouwkunde en directe leiding aan 9 opzichters vastgoedbeheer) en 25 uitvoerend personeel, opzetten verplichtingenadministratie, professionalisering contractvorming en opdrachtverstrekking en verrichten van een marktonderzoek naar kosten in de private sector met een vergelijking naar de ambtelijke organisatie}.
* Projectleider interne verhuizing.

GEMEENTE HAARLEM SECTOR STADSBEHEER 03-2000 - 04-2003 a.i):
* Plaatsvervangend hoofd P&O (adviseur bij verzelfstandigingonderzoek afdeling Reiniging, Afvalinzameling en Technische Dienst).
* Hoofd P&O: adviseur hoofd van dienst en dagelijkse leiding afdeling (direct verantwoordelijk voor 9 medewerk(st)ers, verantwoordelijk voor afronding lopende reorganisaties, kwaliteit van het personeelsbeleid en personeelsbegroting).
* Projectleider (integratie-onderzoek van 2 afdelingen) en personeelsmanager bij de afdelingen Civiel & Haven en Natuur & Landschap.
* Procesmanager Project Stedelijke Beheer, de burger centraal (procesbegeleiding van projectteam).
* Hoofd Ingenieursbureau afdeling Civiel & Haven en direct verantwoordelijk voor 21 medewerk(st)ers.
* Hoofd van de afdelingen Civiel & Haven en Natuur & Landschap en hoofd van het Ingenieursbureau. Direct verantwoordelijk voor 7 bureauhoofden en 21 medewerk(st)ers indirect voor 220 medewerk(st)ers.
* In opdracht van het College van B&W, opzetten van een centraal bureau waarin kennis en ervaring zijn samengevoegd op het gebied van offerte-aanvragen, technische specificaties, aanbestedingen en opdrachtverlening.

MINISTERIE VAN JUSTITIE 12-1998 - 08-1999 (a.i):
Hoofd P&O bij de Arondissementale Stafdienst van het ministerie van Justitie te Den Haag en direct verantwoordelijk voor 20 medewerk(st)ers. De werkzaamheden bestonden uit dagelijkse leiding en verantwoordelijk voor de gehele afdeling en bedrijfsvoering, invoering competentie-management, bevorderen van de pro-activiteit en kwaliteit en herstel van vertrouwen met klanten.

HOGESCHOOL ROTTERDAM & OMSTREKEN 1996 - 1997:
Docent (20%) Personeel & Organisatie (Scriptiebegeleiding en begeleiding van inter- en supervisie bijeenkomsten).

GEMEENTE SCHIEDAM 03-1994 - 12-1998:
* Projectleider Strategisch Personeelsmanagement.
* Kwartiermaker decentrale P&O-afdelingen.
* Projectleider Reorganisatie Dienst Gemeentewerken.
* Hoofd P&O Dienst Gemeentewerken en direct verantwoordelijk voor 8 medewerk(st)ers. Adviseur hoofd van dienst en verantwoordelijk voor kwaliteit van personeelsbeleid.

RIJKSWATERSTAAT 10-1973 - 03-1994:
* Senior adviseur en trainer bij verschillende directies (o.h.g. Communicatie & Samenwerking en omgaan met feed-back).
* Interim Hoofd P&O (privatiseringsopdracht).
* Senior. P&O adviseur.
* Tekenaar Constructeur en Technisch juridisch medewerker.
* Leerling tekenaar.


Opleiding interimmanager

* MBA 1e fase Verandermanagement Universiteit Groningen, 2001-2002, diploma. Onderwerp van afstudeer-onderzoek: “Businessplan Ingenieursbureau sector Stadsbeheer, gemeente Haarlem”.
* Gemeentebegroting, financiën, gemeentewet en algemene wet bestuursrecht, Bestuursacademie, 1994, certificaat.
* Open Universiteit, A&O psychologie, 1988-1992, (niet afgerond).
* Erasmus Universiteit, Arbeidsrecht gericht op de overheid, 1987, diploma.
* Parttime H.B.O. Personeel & Organisatie, 1982-1986, diploma.
* Avond M.B.O. Personeelszaken, 1981-1982, diploma.
* Avond H.T.S. werktuigbouwkunde, 1978-1981, (niet afgerond).
* Avond M.T.S. Werktuigbouwkunde, 1973-1978, diploma.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Resultaatgericht, Onderhandelingsvaardig, Sturen en organiseren, Verbinden, Interpersoonlijk sensitief, Doorzettingsvermogen.

Talenkennis interimmanager

Nederlands goed;
Duits matig;
Engels goed.

Overig

Diverse trainingen gevolgd o.h.g.v. Projectmanagement, P&O, formatiewerk, algemene wet bestuursrecht, etc.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: