Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Office Manager / PR / P&O

Office Manager / PR / P&O

Werkervaring interimmanager

September 2002 – feb 2009 Almere
Office Manager
•Een grafisch productiebedrijf dat 150
medewerkers telt. Almere Afterpress is in 2002 door mijn echtgenoot overgenomen en ik was onder zijn leiding als office manager verantwoordelijk voor het front office. Dit houdt in dat ik leiding gaf aan de afdeling administratie, financiën, personeelszaken en marketing/promotie. In de afgelopen jaren heb ik echter eveneens diverse andere functies binnen het bedrijf vervuld, zoals accountmanager en commercieel medewerkster.

Augustus 2005 – Oktober 2005 Vianen
Projectleider (gedetacheerd)
•Projectleider bij het fuseren van 2 bedrijven; zorgdragen voor eenduidige administratie (inkoop, verkoop, financiën, P&O).

November 2000 – aug. 2002 Almere
Bedrijfsleider
•Een digitaal printbedrijf, waar 5 FTE werkzaam waren op dat
moment. Als bedrijfsleider heb ik het bedrijf uit de rode cijfers gehaald door middel van het doorvoeren van kosten besparende maatregelen en een verbetering van de efficiency.

Mei 2000 – November 2000 Boxtel
Office Manager (gedetacheerd)
•Algehele administratie (inkoop, verkoop, financiën en P&O) gescreend op kosten en efficiency en het opzetten en doorvoeren van een CAO regeling.

Januari 1999 – December 1999 Eindhoven
Office Manager (gedetacheerd)
•Verantwoordelijk voor het opzetten en doorvoeren van een CAO regeling. Tevens de algehele administratie op het gebied van inkoop en financiën opgezet en doorgevoerd. P&O zaken beheren en rapporteren.

Juni 1994 – november 2000 Almere
Administratief medewerkster
•Een grafisch productiebedrijf. Ik ben bij
Van Lennep Almere b.v. als administratief medewerkster in dienst gekomen toen het bedrijf nog in het bezit was van mijn ouders.
Nadat het bedrijf werd overgenomen door een collega bedrijf, ben ik doorgegroeid tot office manager.

Juni 1993 – juni 1994 Amsterdam
Werkzaamheden:
•De verkiezing van ‘Het speelgoed van het jaar’ organiseren. Dit hield in dat ik alle promotionele en organisatorische werkzaamheden heb verricht.

Naast mijn studie heb ik gewerkt als verkoopster, gastvrouw op diverse
beurzen en als telefoniste/ receptioniste/administratief medewerkster.



Opleiding interimmanager

1988 Diploma HAVO behaald: Nederlands, Engels, Frans, Wiskunde,Economie en Handelswetenschappen en recht
1993 Opleiding Voorlichting, Publiciteit en Informatie aan de Hogeschool Holland met goed gevolg afgesloten. Dit is een HBO opleiding op communicatie gebied.
1997 Diploma behaald: Grafische Staf & Kadercursus afstudeerrichting bedrijfsleider
2005 GEA ( Grafisch Economisch Adviesgroep) Hogere Management Opleiding: bedrijfskundige opleiding voor
leidinggevenden die een stap verder willen zetten in hun carrière richting algemeen management. Bestemd voor management van mediaproductieorganisaties en succesvol afgerond.
2007 BPMA; trainingsprogramma Commercial Attitude & Sales Process Control; Op een positief confronterende wijze en aan de hand van actuele Sales- en Sales Management cases wordt het de deelnemers duidelijk waar zij momenteel staan binnen hun individuele persoonlijke Commercial Attitude & Sales Process Control.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

organisatietalent, mensenkennis, sociale vaardigheden, administratieve en commerciële ervaring.

Talenkennis interimmanager

Nederlands Vloeiend, mondeling en schriftelijk
Engels Mondeling goed en schriftelijk redelijk
Duits Mondeling goed en schriftelijk matig


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: