Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

manager

manager

Werkervaring interimmanager

Werkervaring:

06-01-2004 tot heden Jansen Drukkerijen BV
Functie Interim manager.
Taken en verantwoordelijkheden Verantwoordelijk voor de gehele reorganisatie en herstructurering van Jansen Drukkerijen. Leiding over 32 mensen. Implementatie van- en advisering over nieuwe DTP workflow, Waterloos Offset Procédé en Management Informatie Systeem. Verantwoordelijk voor personeels-management, werving en selectie. Relatiebeheer en advisering voor meerdere grote klanten. Businessplan en bedrijfsreglement opgezet en doorgevoerd. Zelfstandig leiding gegeven aan bedrijf tijdens afwezigheid directie in het buitenland.
Resultaten Reorganisatie en herstructurering is succesvol.



01-01-2001 tot 05-01-2004 Koninklijke Drukkerij Broese & Peereboom b.v.
Functie Bedrijfsleider.
Taken en verantwoordelijkheden Aansturing receptie, calculatie, orderbegeleiding, DTP en
CTP. Leiding over 30 mensen. Ervaring met verschillende commissies, projecten en werkgroepen. Medeverantwoorde-lijk voor personeelsmanagement, werving & selectie. Advisering over colourmanagement, verschillende investe-ringen en verhuizing. Analyses gemaakt over verschillende knelpunten zoals DTP & CTP workflow en het Management Informatie Systeem. Aansturing van de dagelijkse planning en workflow. Relatiebeheer d.m.v. advisering.
Resultaten Nieuwe verbeterde structuur Orderbegeleiding en Calculatie.
Investering in DTP & CTP workflow. Opleiding personeel en implementatie colourmanagement. Functionerings- en beoordelingsgesprekken opgezet en uitgevoerd.


01-11-1998 tot 01-01-2001 Hoenke Pre-Press Rotterdam
(voorheen vK&S, overname door Broese & Peereboom holding, naamsverandering ingegaan op 01-11-1999)
Functie Bedrijfsleider.
Taken en verantwoordelijkheden Leiding over 16 mensen. Zelfstandige organisatie
gemanaged i.s.m. commercie. Verantwoordelijk voor investeringen, inkoop, alle technische zaken en de verhuizing naar de D.E. Van Nelle Fabriek. Relatiebeheer d.m.v. advisering en vak-inhoudelijke kennis.
Resultaten Succesvolle reorganisatie uitgevoerd.


01-02-1992 tot 01-11-1998 Van Kooten & Simons b.v., Rotterdam
Functie Adjunct directeur per 01-01-1993
Taken en verantwoordelijkheden Leiding over max. 36 mensen. Verantwoordelijk voor
investeringen, inkoop en alle technische zaken. De totale innovatie van EBV naar DTP ingezet. Relatiebeheer d.m.v. advisering en vakinhoudelijke kennis.

22-12-1986 tot 01-02-1992 Max Hoenke Litho b.v., Breda
micro-monteur, scanner-operator

01-10-1986 tot 18-12-1986 Studio Color Point, Breda
scanner-operator / bedrijfsleider leiding over 6 mensen

01-10-1978 tot 01-10-1986 Diepdrukkerij Etten-Leur
retoucheur, micro-monteur, scanner-operator
_________________________________________________



Opleiding interimmanager

Opleiding:

1970-1976 Mavo-4 diploma
1978-1980 G.O.C., grafisch vakman diploma
1980-1981 G.O.C., grafisch technicus diploma
1986 Crosfield bedrijfscursus, scanner-operator certificaat
1988-1990 Stivako, Grafisch staf en kadercursus certificaat
1991 Cobra, DTP cursus certificaat
1997 Arboned / elsevier, bedrijfshulpverlener diploma
2002 Krauthammer, management training certificaat
2003 P&O2 management support,
management en communicatie training
_____________________________________________


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Persoonlijke kwaliteiten:

Integer, loyaal, betrokken, empatisch, tactvol, klantgericht denken, zorgvuldig, resultaatgericht, praktisch ingesteld, maatschappelijk betrokken en in staat om te motiveren, stimuleren en enthousiasmeren.


Talenkennis interimmanager

nederlands, engels

Overig

Speciale projecten:

Hoenke Pre-Press Breda 01-04-2001 tot 01-01-2002, interim manager.
(in dienst gebleven bij Broese & Peereboom b.v.)
Medeverantwoordelijk voor het succesvol opzetten en implementeren van een reorganisatie met name op het gebied van efficiency, kostenbeheersing en een positieve cultuurverandering.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: