Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager Faciliteiten

Manager Faciliteiten

Werkervaring interimmanager

Interim Ervaringen

1990 – 1993 NS Rail Infra bedrijf Noord, Zwolle / Zutphen
Functie Hoofd Inkoop en Logistiek
Verantwoordelijkheden 25 Personeelsleden, Inkoop, Verkoop, Magazijnen, Logistiek, Begeleiden veranderende organisatie, Opzetten Technische Service Dienst, Implementatie VCA ** en SLA-contracten met klanten, Voorbereiden en begeleiden verzelfstandiging Rail Infra bedrijf Noord.

1993 – 1996 KPN Telecom, Almelo.
Functie Facilitair Manager, lid MT.
Verantwoordelijkheden 45 Personeelsleden, Facilitaire dienstverlening, Oplevering nieuwbouw Hoofdkantoor, Regulatie overige gebouwen. Begeleiden veranderende organisatie, Professionaliseren facilitaire dienstverlening, implementatie Service Desk en klantgericht denken en werken, Wagenparkbeheer, uitrol Antistatic Safty voor alle telefooncentrales in regio Oost.

1996 – 1998 Korps Landelijke Politie Dienst, Apeldoorn.
Functie Hoofd Commerciële Zaken, lid MT
Verantwoordelijkheden 16 Personeelsleden, Verkoop, Accountmanaging Nederlandse Politiekorpsen, Voertuig- en communicatie ontwikkeling.

1998 – 2000 Kadaster, Apeldoorn
Functie Hoofd Facilitaire Dienstverlening, lid MT
Verantwoordelijkheden 22 Personeelsleden, Begeleiden veranderende organisatie, Professionalisering dienstverlening, communicatie en service verlening aan landelijke vestigingen, wagenparkbeheer, Inkoop, Bewaking. Efficiënt, kostenbewust en klantgericht werken.

2000 – 2002 Spatie (GGZ, 400 bewoners voor regulering), Apeldoorn.
Functie Hoofd Facilitaire Dienst. Lid MT
Verantwoordelijkheden 135 Personeelsleden, Begeleiden veranderende organisatie, Professionaliseren dienstverlening, Bewaking, Technische Dienst, Inkoop, Centrale Keuken, Implementatie Service Desk, efficiënt, kostenbewust en klantgericht werken, Implementatie HACCP.

Vervolg Spatie/GGZ


Ontwikkeling terreinen, verbouw en nieuwbouw van gebouwen en buitenlocaties, Voorbereiding nieuwbouw in het kader van Wonen en Zorg op maat.



Opleiding interimmanager

1960 – 1964 HBS-B
1964 – 1966 Militaire dienst, Onder officier Transport/Logistiek
1966 – 1979 Shell Procestechniek HBO,Werktuigbouw MBO, Veiligheid,
Middel Management MBO
1977 – 1982 IBW Bedrijfskunde MBO, Inkoop NIMA-A,
Management HBO
1980 – 1981 Logistiek Nederland Den Haag, Logistiek MBO
1979 – 1982 Rotterdam, Facilitair Management HBO
1980 – 2002 Diverse cursussen en workshops Personeels Management MBO, ARBO, Customer Service,Time Management, BHV, Beheer Ziekteverzuim (poortwachter), Regelgeving Veiligheid Gebouwen, Wet en Regelgeving Nieuwbouw GGZ.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties


People manager
Ruime en relevante werkervaringen met het managen van complexe facilitaire organisaties binnen diverse culturen
Ruime kennis en ervaringen met economische processen (inkoop, verkoop, budgettering, facturering, jaarplannen, etc)
Kennis en ervaringen met verbouw en nieuwbouw
Ruime ervaring met diverse ICT-systemen en softwareprogramma’s, administratieve processen en kwaliteitsbeleid
Ruime kennis en ervaringen met de veiligheid van terreinen, gebouwen en technische installaties
Ruime kennis en ervaringen met strategische- en veranderingsprocessen binnen diverse bedrijfsculturen
Ruime ervaringen met communicatie op diverse niveaus, zowel intern als extern (CBZ, leveranciers, gemeente, brandweer, politie, ARBO-inspecties)
Overstijgend blikveld over verschillende, complexe sectoren en disciplines
Resultaat-. Service- en klantgericht
Stressbestendig en hands-on mentaliteit op alle niveaus
Ruime ervaring met plannings-, voortgangs- en
FWG-functioneringsgesprekken
Ondernemend, innovatief, stimulerend en samenwerkingsgerichtheid


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits.

Overig

Werkervaringen:

1966 – 1979 Shell Pernis, Chemische proces industrie. Rotterdam.
Functies Proces Operator, Praktijk Instructeur,
Coördinator Technische Diensten – Procestechniek.
Verantwoordelijkheden Proces begeleiding, Opleidings instructeur, Coördinator technische werkzaamheden en procestechniek.

1980 – 1982 Hokatex, Industriële wasserij. Voorburg-Den Haag.
Functie Bedrijfsleider.
Verantwoordelijkheden 115 Personeelsleden, Organisatie productie, Ontwikkeling logistiek, Product Kwaliteit

1982 – 1886 Linnenservice, A-Ziekenhuis wasserij. Nijmegen.
Functie Bedrijfsleider.
Verantwoordelijkheden 135 Personeelsleden, Organisatie productie, Ontwikkeling Logistiek, Product- Kwaliteit en -Ontwikkeling, Communicatie St Radboud, St Maartens Kliniek, Dekkerswald en Canisius Wilhelmina Ziekenhuis. Facilitaire zaken. Technische dienst. Turn-key project commerciële wasserij in Aarschot, België.


1986 – 1989 Payens Reprografie, Handels organisatie, Nijmegen.
Functie Hoofd Binnendienst / Logistiek.
Verantwoordelijkheden 35 Personeelsleden, Organisatie verkoopbinnendienst, Klantenservice, Inkoop en Magazijnen, Coördinatie opleidingen, Leverancierscontacten. Facilitaire zaken.

1989 – 1990 Intergraph International, computer fabrikant/leverancier.
Functie Hoofd Inkoop
Verantwoordelijkheden 18 Personeelsleden, Inkoop, Leverancierscontracten, Magazijnen, Logistiek, Facilitaire zaken.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: