Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Office Manager, Directiesecretaresse, Management Assistente

 Office Manager, Directiesecretaresse, Management Assistente

Werkervaring interimmanager

Met mijn ruim 20 jaar werkervaring als directiesecretaresse/officemanager (zakelijke dienstverlening, semi-overheid, profit en non-profit organisaties), heeft het secretaressevak nog maar weinig geheimen voor mij en ben ik snel inzetbaar. Brede ervaring ook op het gebied van personeelszaken, financiƫle administratie en facilitaire zaken. Kennis en ervaring in het herstructureren van office management, secretariaatafdelingen.

Preferentie werkgebied: Zuid-oost Brabant, Eindhoven, Weert


Opleiding interimmanager

2006 Project Management
2001 Middel Management
1990 PDB (Praktijk Diploma Boekhouden)
1989 BDB (Basis Diploma Boekhouden)



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Persoonlijke kenmerken: zelfstandig, accuraat, loyaal, discreet, flexibel, representatief, initiatiefrijk, aanpassingsvermogen.
Kan zowel (zeer) zelfstandig als in teamverband werken.


Talenkennis interimmanager

Nederlands - mondeling/schriftelijk uitstekend


Overig

Kennis en ervaring software applicaties:
Windows 98, ME, 2000, XP, Vista, WP51, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Acrobat Reader, InternetExplorer, GroupWise, Lotus Notes, SAP, AS400,
Personeelsinformatiesysteem (PISA)
Diverse financiƫle pakketten (Exact, Unit4)


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: