Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim- en projectmanager

Interim- en projectmanager

Werkervaring interimmanager

Interim opdrachten:

Organisatie: Zorgcentrum
Functie: Projectleider
Planning & Control Scan, op basis van analyse, interviews en discussie met medewerkers veranderingsvoorstellen gedaan die de opdrachtgever in staat stellen verbetering in de planning en control-cyclus door te voeren. In de rol van projectleider verantwoordelijk voor uitvoering en projectbeheersing.

Organisatie: Telecomprovider
Functie: Teamleider logistics
Functionele implementatie van een ERP-oplossing, als teamleider logistics verantwoordelijk voor de aansturing van de teamleden, het initiëren van veranderingen en creëren van draagvlak binnen de organisatie.

Organisatie: Productiebedrijf Metaalwerken
Functie: Voorzitter stuurgroep
Verhogen leverbetrouwbaarheid, d.m.v. het initiëren van veranderingen in denkwijze en gedrag. Als voorzitter stuurgroep primair gericht op verbetering van de communicatie tussen de onderlinge schakels met als doel verbetering van het totaal resultaat.

Organisatie: Telecomprovider
Functie: Projectleider
Als projectleider verantwoordelijk voor het bepalen en vastleggen van contractspecificaties met meerdere logistiek dienstverleners. Sterke nadruk op procesverbetering en communicatie op verschillende niveau’s.

Organisatie: Productiebedrijf Betonproducten
Functie: Projectleider
In de rol van projectleider bedrijfsbureau verantwoordelijk voor de optimalisatie van de bedrijfsprocessen in relatie tot het ERP-systeem, na de implementatie van Heart-Profit.

Organisatie: Retailorganisatie levensmiddelen
Functie: Logistiek manager
Als logistiek manager verantwoordelijk voor de uitvoering en coördinatie van bedrijfssplitsing en verhuizing. Naast logistiek inhoudelijke aspecten tevens verantwoordelijk voor de organisatorische inrichting van de afdeling logistiek, afstemming met logistieke dienstverlener, afnemers en leveranciers.


Overige werkervaring:

Bedrijf: Retailorganisatie levensmiddelen
Functie: Logistiek & Productie Manager
Taken: Dagelijkse leiding afdelingen logistiek, distributiecentrum en productie. Opstellen en uitvoeren beleid w.o. reorganisatie logistiek. Onderhoud contacten met logistieke partners. Implementatie besturingssysteem, optimalisatie distributie en heroriëntatie uitbesteding (outsourcing).
Leiding: 35 medewerkers

Bedrijf: Organisatieadvies Bureau
Functie: Adviseur / Projectmanager
Taken: Logistieke adviesopdrachten, o.a. (re-)organisatie, planning en simulatie. Samenstellen en uitvoeren van (klantspecifieke) managementtrainingen.
Leiding: afhankelijk van opdrachten

Bedrijf: Levensmiddelenproducent
Functie: Hoofd Logistiek Productiecentrum
Taken: Dagelijkse leiding afdelingen logistiek & inkoop. Herinrichting logistieke organisatie en implementeren nieuw planningsysteem.
Leiding: 25 medewerkers

Bedrijf: Producent dagverse zuivel
Functie: Hoofd Bedrijfsbureau & Quality Assurance
Taken: Dagelijkse leiding bedrijfsbureau, kwaliteitsdienst en afdeling Quality Assurance. Verantwoordelijk voor implementatie en beheer van planningssysteem, organisatie en coördinatie van voorraadbeheer en voor certificatie van het kwaliteitssysteem.
Leiding: 12 medewerkers


Opleiding interimmanager

General Control (2003)
Oracle 11i Applications Manufacturing (2001)
APICS-CPIM (2000)
EMLog: European Master Logistician (1999)
MIG: Management Integrale Goederenstroombesturing (1989)
IKZ: Integrale Kwaliteitszorg (1987)
Materials Management (1986)
HBO Levensmiddelentechnologie (1985)
VWO (1980)


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Moedertaal

Engels,
Schriftelijk: Goed
Mondeling: Goed

Duits,
Schriftelijk: Redelijk
Mondeling: Goed


Overig

Als manager bij een Interim Managementorganisatie:
Teamleider en lid Managementteam

Professionele nevenactiviteiten:
Kerndocent in Leergang Controller en Masterclass Logistics, Hogeschool
Lid examencommissie, Logistiek College

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: