Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

manager

manager

Werkervaring interimmanager

1970 - 1972 Vroom & Dreesmann Amsterdam assistent verkoper tot afd.manager
1972 - 1975 Vroom & Dreesmann Amsterdam assistent-inkoper regionale inkoop
1975 - 1979 Vroom & Dreesmann Nederland centrale Inkoopcentrale assistent inkoper
1975 – 1980 Vrijwilligerswerk als 1e penningmeester Stichting Kindercentra Nieuwegein (destijds 10 peuterspeelzalen)
1979 - 1986 Vroom & Dreesmann Nederland
Manager Buro Planning & Marketing confectie afdelingen
1980 – 1983 Horeca-ervaring als bijbaan in een Cultureel Centrum te Nieuwegein en later in een café in Utrecht
1986 - 1987 G2 Computersystems Hoofd Verkoop Binnendienst
1986 – 1994 Vrijwilligerswerk als voorzitter Katholieke Basisscholen Almere
1987 - 1989 G2 Computersystems Sales Manager Nederland
1989 - 1991 G2 Computersystems Interim-manager België
1991 - 1994 Computer 2000 Sales Manager Benelux
1994 – okt.2005 Zelfstandig ondernemer GIRPS - cursuscentrum - winkel – theehuis
Het bedrijf is sinds 1 oktober 2005 verkocht.
2002 – mei 2004 Freelance medewerker TwillMed (als nevenactiviteit), financiële administratie, debiteurenbeheer, verkooporganisatie (gemiddeld 16 – 20 uur per week).
Sept.’04-heden Freelance Interim manager Sociaal Culturele Centra De Dialoog (inclusief een theaterzaal voor 240 personen) & De Leemkuul te Ermelo (gemiddeld 20 uur per week). Vaste medewerkers 11 en 5 oproepkrachten . Taken zijn ondermeer (naast dagelijkse leiding): financieel management c.q. herstructurering, opzet en implementatie van nieuwe reserverings -/ en kassasoftware, personeelsbeleid, verhuurbeleid, herstructurering van de organisatie en beleid, opzet van een marketingstrategie. (Eindverantwoordelijke, rapporterend aan het bestuur bestaande uit 5 personen en gemeente ambtenaren w.o. aan de wethouder welzijn).


Opleiding interimmanager

M.U.L.O.
Marketing opleidingen: Marketing Praktijk – Nima A, B en C
Praktijk diploma Boekhouden
Diverse Commerciële trainingen
Diverse Computertrainingen
Diverse Management trainingen


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Door opleiding en zelfleerzaamheid, werd ervaring opgedaan in onderstaande werkzaamheden. In het eigen bedrijf GIRPS werden deze taken geheel zelfstandig uitgevoerd zoals:

• Financiële administratie (facturatie + boekhouding)
• Maken van beleid-/ c.q. marketingplannen
• Reclame, advertentie opmaak en plaatsing
• Ontwerp & onderhoud internet websites ( Database beheer
• Statistiek beheer
• Winkel inkoop en verkoop & Theehuis activiteiten
• Klantencontact
• Leverancierscontact / Docentencontact
• Klein onderhoud / tuinonderhoud
• Telefoonbeantwoording
• Opmaak programmaboekje
• Begeleiding vrijwilligers (11)
• Computeronderhoud

• Gebruikerservaring met vele software pakketten zoals:
o QuarkXPress
o Dreamweaver
o Microsoft Office-pakketten (Word, Excel, Acces, Powerpoint)
o Davilex , AccountView boekhoudprogramma’s
o WordPerfect, Lotus etc.
o VIPS2000 (reserverings -/ en facturerings software)
o Pixelpoint (kassa -/ en voorraad software)
o Studio webdesign


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, duits

Overig

• Pragmatisch, financieel-economisch inzicht
• People-manager, met respect voor elkaar de beste kwaliteiten naar boven halen
• Pionier, ontwikkelingsgericht en besluitvaardig
• Leergierig, ambitieus
• Punctueel, efficiënt en gemotiveerd
• In staat om in korte tijd situaties eigen te maken en te analyseren


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: