Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

projectmanager

projectmanager

Werkervaring interimmanager

Werkervaring als zelfstandige
9/2006 - heden: PLUS Retail

Als lid van het Finance projectteam mede verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van een geautomatiseerd boekhoudsysteem voor de aangesloten supermarkt ondernemers;
- Projectleiding ten behoeve van implementatie migratie artikelgroepstructuur in ERP systeem PLUS Retail en afhankelijke systemen;
- Vastlegging, optimalisatie en borging van alle EDI gerelateerde processen in de organisatie van PLUS Retail;
- Het ketenintegraal opstellen van effectieve escalatie en fall-back procedures ten behoeve van het ondervangen van ICT verstoringen;
- Projectleiding ten behoeve van uitrol van EDI communicatie (elektronische order-, pakbon- en factuurverwerking) met leveranciers;
- Opstellen van een voorstudie om te komen tot ketenintegraal beheer van verslogistiek stromen, alsmede diverse adviesopdrachten hieromtrent.


1/2007-3/2007: ALTRAN Technologies

- Vastlegging en optimalisatie van HRM & Finance gerelateerde processen;
- Opstellen en overeenkomen van SLA’s met diverse handelspartners;
- Operationele ondersteuning HRM afdeling bij het verzorgen van diverse fiscale aanvragen en het verzorgen van werk- en verblijfsvergunningen voor buitenlandse medewerkers en associates.

6/2006-11/2006: JeurissenJanssen accountants & belastingadviseurs

- Ondersteuning bij opstellen van een SLA tbv de acquisitie van winkeladministraties;
- Opstellen plan van aanpak ten behoeve van acquisitie in de retail branche;
- Vastlegging van trends en ontwikkelingen op het vlak van systeemontwikkeling in de retail branche en advisering ten behoeve van het optimaliseren van de interne werkprocessen.


1/2005 - 4/2006
mede verantwoordelijk voor de opstart van een nieuwe supermarkt


Hiernaast enkele kleinere opdrachten uitgevoerd zoals administratieve liquidatie/afwikkeling van filiaalbedrijven en het opzetten en optimaliseren van de administratieve organisatie bij zelfstandige supermarktondernemers


Werkervarin in Loondienst:

3/2004 - 1/2005 PLUS Retail BV De Bilt, Projectmanager & afdelingshoofd

7/2000 - 11/2003 PLUS Retail BV De Bilt, assistent afdelingshoofd Financiele afdeling

in deze functie (mede)verantwoordelijk voor:
- Het opstellen van financiele rapportages (jaarrekeningen, budgetten,
liquiditeitsanalyses enz.) voor de aangesloten detailhandelsbedrijven
- Kwaliteitsbewaking van gevoerde winkeladministraties
- Direct leiding geven aan de afdelingsmedewerkers (15 FTE)
- expansie afdelingsactiviteiten (groei van 15 naar 55 winkeladministraties in 3 jaar tijd
gerealiseerd)
- Optimalisatie van werkprocessen
- Begeleiding van startende ondernemers bij de opzet van
de administratieve organisatie
- begeleiding van en advies voor ondernemers en
regiodirectie t.b.v.
rendemensoptimalisatie/risico-minimalisatie
- Organisatie en beheer onderzoek bij
supermarktondernemers (Ad hoc) t.b.v.
rendementsoptimalisatie
- Het opstellen en beoordelen van financieringsaanvragen voor aangesloten
ondernemers t.b.v. bancaire financiering


9/1999 - 6/2000 Track & Trail BV Den Haag, Management trainee

10/1994 - 9/1995 Defensie



Opleiding interimmanager

12/2002 Nijenrode "Invent-It"

5/1999 HBO,Commerciele Economie
Afstudeerrichting: International Marketing Management
Stage: Migros GenossenschaftsBund (Zurich, Zwitserland)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

resultaatgericht, klantgericht en pragmatisch

Talenkennis interimmanager

Duits, Vloeiend
Engels, Vloeiend
Frans, Matig
Spaans, goed


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: