Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

manager

manager

Werkervaring interimmanager

Workwide Manager Salaris- en Personeelsadministratie sept 2006 - heden

• Pakketselectie traject over nieuw in te voeren PI/SA systeem begeleiden
• Verantwoordelijk voor toepassing van wet- en regelgeving op het gebied van HR- en Payroll
• Ondersteuning bieden aan HR business partners, lijnmanagement bij de implementatie en uitvoering van HR-processen
• Administratieve organisatie opgezet waaronder standaarddocumenten, correspondentie en procedures ontwikkelen
• Leidinggeven en opzetten van een Shared Service Center
• Projectleider outsourcingsinitiatief

C.A.K. De Rijke BV Manager HR Shared Service Center sept 2005 - aug 2006


• Leidinggeven aan 4 Payrol-Officers, 4 HR-Officers, 1 Pension-Officer, 2 stagiaires in Nederland, 2 telefonistes / receptionistes in Nederland, 2 HR / Payrol-Officers in België en 1 HR / Payrol-Officer in Engeland
• HR-beleid (voor Nederland, België en Engeland) vertalen in processen en procedures
• Verantwoordelijk voor toepassing van wet- en regelgeving op het gebied van HR- en Payroll voor de 3 landen
• Ondersteuning bieden aan HR business partners, lijnmanagement bij de implementatie en
uitvoering van HR-processen
• Deelname aan HR- en multidisciplinaire projecten in de rol van projectmedewerker of
projectleider, waaronder systeemintegratie (Acces, SAP en Persmaster / Paymaster)

Lidl Nederland Hoofd Personeelszaken febr 1998 - aug 2005

• Aanspreekpunt voor hoofddirectie en regionale directie (totaal 8 functionarissen)
• Dagelijkse aansturing van de personeelsafdeling (uitgegroeid van een éénmans afdeling naar een
afdeling met 19 medewerkers)
• Administratieve organisatie opgezet waaronder standaarddocumenten, correspondentie en
procedures ontwikkelen
• Systemen en procedures constant aanpassen met als doelstelling om met zo min mogelijk
medewerkers zo veel mogelijk aan te kunnen, zonder daarbij in te boeten op kwaliteit
• Implementatie van SAP-HR in een organisatie waar maandelijks ongeveer 4.500 medewerkers worden verloond. Als gevolg van deze implementatie de administratieve organisatie volledig herzien en herschrijven.
• Betrokken bij overnames van andere ondernemingen (o.a. 50 Basismarktfilialen van Laurus)
• Dit alles binnen een organisatie waar op het moment van indiensttreding 200 medewerkers in dienst waren en bij vertrek ruim 4.500.

Consolidated Nederland BV ¬ Hoofd P&O mei 1990 ¬ jan 1998

De afdeling Loon- en salarisadministratie en Personeelszaken opgezet. Dit was een registrerende en verwerkende afdeling van lonen, salarissen en personeelsgegevens. Uitgebouwd naar een
volwaardige afdeling met een belangrijke bijdrage binnen een organisatie waar toen ongeveer 230
mensen in dienst waren.

• Het initiëren, ontwikkelen en implementeren van het personeelsbeleid
• Werving & selectie en ontslagzaken
• Het toepassen van arbeidsvoorwaarden
• Het gevraagd en ongevraagd uitbrengen van adviezen aan directie en managementteam
• Het fungeren als vraagbaak voor individuele medewerker en leidinggevenden
• Het leidinggeven aan assistente(n).

Baggermaatschappij Holland BV Diverse functies juni 1977 ¬ mei 1990

Financiële administratie, materieel administratie, loonadministratie CAO-personeel (3 CAO\'s en
buitenland regelingen), personeelszaken CAO-personeel.


Opleiding interimmanager

MAVO diploma in 1977
Loonadministratie diploma in 1984
Praktisch Personeelswerk diploma in 1994
Arbeidsrecht en Sociaal Recht België diploma in 2006
Daarnaast veel trainingen op HBO-niveau gevolgd op het gebied van automatisering, loon en personeelsadministratie en personeelswerk gevolgd


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

projectmatig, daadkrachtig, pragmatisch, analytisch en leidinggeven.

Talenkennis interimmanager

Nederlands moedertaal
Engels spreken en schrijven
Duits spreken en schrijven

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: