Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Facilitair, Hospitality en Project Manager

Facilitair, Hospitality en Project Manager

Werkervaring interimmanager

Ruim 12 jaar ervaring binnen het facilitaire werkveld en
projectmatige ondersteuning bij doorontwikkeling van de facilitair adviseurs (team van 5 personen). Kijkend naar (interne) klant, proces, gedrag en sturing. Processen en diensten van team facilitair opnieuw richting geven in nauw overleg met Manager Facilitaire Zaken en DIV; rekening houdend met de wensen van de gemeenten alsmede het beleid en randvoorwaarden op basis van Jaarplan Facilitaire Zaken 2016). Tevens inrichten van financiële analyses, verslaglegging en rapportages met als doel een helder en tijdig inzicht te verschaffen in de ontwikkelingen en resultaten van budgetten. Daarnaast advies verschaffen over het (her)huisvestingsbeleid in relatie tot het Flexconcept en vlekkenplan.

Binnen een BRZO omgeving verantwoordelijk voor de facilitaire soft services en (dienst ondersteunende) projecten. Tevens ondersteunen bij het ontvlechten van soft en hard services en het opstellen van werkprocessen en procedures om de facilitaire functie toekomstbestendig te maken voor de organisatie. Daarnaast in samenwerking met inkoop het opstellen van uniforme contracten voor leveranciers van de facilitaire divisie.

Diverse projecten:
• Verantwoordelijk voor het project “Koffie”. Hierin werden na een tender 375 koffieautomaten vervangen op 40 locaties;
• Uithuizing van een kantoorpand van 30.000 M2, in samenspraak met een projectteam het coördineren van aanpassingen contracten tot het herinrichting van de nieuwe werkplek;
• Begeleiding van veranderprocessen;
• Optimaliseren van routing van het bedrijfsrestaurant (besparing tot 50% wachttijd).
• Winkelcentrum - inrichten facilitair bedrijf;
• farmaceutische industrie - facility management op bouwplaats;
• Semiconductor industrie - inzichtelijk maken leidingwerk in cleanroom;
• Chipfabriekant - facilitaire coördinatie op bouwplaats;
• Benchmark FM Duitsland.

Stage gedurende studie:
• Naturalis - werkplekbezettingsonderzoek;
• Regus Nederland - klanttevredenheidsonderzoek.

Opleiding interimmanager

Lean Six Sigma - Green Belt
Middle Management I
Project Management
(HBO) Facilitaire Dienstverlening

 VOL-VCA**

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Flexibele, resultaatgerichte manager met ruime ervaring binnen het facilitaire, hospitality en projectmanagement werkveld. Door middel van mijn kennis verrichten van interventies bij groepen, individuen of organisaties,. Managementstijl is dienend leiderschap met een positieve instelling: zet anderen in hun kracht om zo samen goed te presteren. Persoonlijke kenmerken zijn hands-on werkstijl/mentaliteit om een goede teamspirit te bewerkstelligen. Stel hoge eisen aan kwaliteit van ieders werk. Hierbij maak ik gebruik van mijn kwaliteiten:
Gedreven, betrokken en betrouwbaar;
Focus op resultaat, efficiency en klanttevredenheid;
Analytisch, gestructureerd en pragmatisch;
Communicator, motivator en teamplayer;
Stressbestendig, oplossingsgericht en creatief;
Sterk inlevingsvermogen en gezond gevoel voor humor.


Talenkennis interimmanager

Nederlands Uitstekend in woord Uitstekend in geschrift
Engels Goed in woord Goed in geschrift
Duits Redelijk in woord Beperkt in geschrift


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: