Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Training & Development | Events | Branding

Training & Development | Events | Branding

Werkervaring interimmanager

• Februari 2011 tot juli 2014: Opleidingscoördinator bij BAM Civiel te Gouda;

- Opstellen van opleidingsaanbod voor BAM Civiel (horizontaal en verticaal loopbaantraject)
- Ontwikkelen, uitdragen en bijhouden van beleid ten aanzien van opleidingen en certificeringen
- Advies uitbrengen aan afdelingen ten aanzien van ontwikkeling van nieuwe trajecten, aansluiten op de Strategische Agenda en de veranderende markt. Inhoudelijke aansluiting vinden en houden binnen de BAM Groep en binnen de civiele branche.
- Organiseren, coördineren en evalueren van het opleidingsproces binnen BAM Civiel
- Jaarlijks opstellen van een opleidingsplan (budget)
- Begeleiden en trainen van Lokale Opleiding Coördinatoren (LOC), leidinggevenden, HR Managers en eindgebruikers in het opleidingsproces bij het gebruik van de BAM Academy. Daarnaast synergie blijven houden met het HR proces en de werking van o.a. MeOnline.
- Beheren van regelingen en procedures met betrekking tot opleidingen
- Actieve bijdrage leveren in interne (BAM bedrijven) en externe overleggen (Bouw en civiele branche) teneinde een optimale synergie te realiseren en behouden op gebied van processen en inhoudelijke ontwikkelingen

• Juni 2010 tot December 2010: Account Manager bij HSPublicity te Bodegraven (vervanging tijdens zwangerschapsverlof);

- Relatiebeheer
- Project coördinatie
- Vertaling project naar de rest van de organisatie
- Deadlinebewaking
- Project administratie

• Februari 2007 tot mei 2010: Training & Development Coördinator bij Tebodin Nederland te Den Haag;

- Beheren/opstellen van Academy en Curricula onder de verschillende disciplines
- Beheren en registreren van aan- afmeldingen (dit ook in SAP)
- Kostenbewaking, kostenverdeling naar deelnemers (BasWare)
- Landelijke aanmeldronde/budgettering houden
- Bij houden/ontwikkelen van de Academy site
- Procedure en proces Academy bewaken/ontwikkelen
- Ontwikkeling nieuwe trainingen (Basic Skills, Personal Skills)
- Contact onderhouden met Management, Directie, deelnemers
- Onderzoek naar nieuwe leveranciers
- Onderzoek naar automatisering Academy

• Augustus 2005 tot februari 2007: Office Manager bij Stichting CARE Nederland te Den Haag;

- Receptie taken
- Vluchten en visa in orde maken
- Facilitair management (pand en kantoor beheer)
- IT beheer en ondersteuning
- Relatie beheer (office management gerelateerd)
- Algemene ondersteuning (vergelijkbaar met afdeling secretaresse taken)
- Budget opstellen voor het Office Management

• April 2004 tot augustus 2005: meerdere administratieve/secretariële functies in internationale omgevingen via Unique Multilingual Services (zie volgende):

1. April 2004 tot november 2004: Hulpverleenster bij Alarmcentrale EuroCross te Noordwijk;
- slachtoffers in binnen- en buitenland gerust stellen en procedures van hulpverlening uitleggen
- polis-check uitvoeren
- hulp of contact organisaties inschakelen
- contacten onderhouden met slachtoffer, artsen en verzekeringmaatschappijen
- terugreis slachtoffers organiseren wanneer nodig

2. November 2004 tot Mei 2005: Assistant Learning and Development Department bij E.P.O. te Rijswijk;
- cursussen organiseren en opstarten
- collega’s assisteren
- agenda's beheren
- cursus materiaal voorbereiden
- administratieve werkzaamheden verrichten
- organisatie van cursussen met de afdelingen in München en Berlijn synchroniseren
- verbeterpunten in het process aangeven

3. Mei 2005 tot Augustus 2005: Human Resources Team Assistant bij Shell Nederland te Rijswijk;
- assisteren van 4 managers
- agenda’s beheren
- vluchten, hotels en transporten boeken
- meetings organiseren
- data verwerking
- web updaten


• Oktober 2000 tot november 2004: verkoopster en Assistent Filiaal Manager bij Vet Jeans Store (Coltex) en Vero Moda (Bestseller) – Eindhoven, Alkmaar, Amsterdam;
• Half jaar terug naar Italië - Mei 2002 tot september 2002: Serveerster en barkeeper bij Hotel Adriana (Italië - Trentino).

• Juni tot september 2000: Verkoopster bij Vendoplan Keukens te Eindhoven;

• Verhuisd van Italië naar Nederland – Au-pair van november 1999 tot mei 2000

• 1997-'99: Diverse bijbaantjes gehad als hostess op beurzen en congressen zowel in Italië als in Nederland en Duitsland

• 1996-'99: Barkeeper in Hotel Prealpi en Bar Pur (Italië - elke zomer)

Opleiding interimmanager

Professioneel Instituut voor Handel en Toerisme te Rovereto (TN) Italië (1994 - '99) – HBO
Gediplomeerd als Tour Operator – Gespecialiseerd in de organisatie van evenementen

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Consultancy opdracht bij opleidingencentrum
Interne transparantie en branding

Talenkennis interimmanager

Italiaans (moedertaal)
Nederlands (moedertaal)
Engels (goed - getoetst op 9.2)
Duits (goed)


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: