Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Payroll-HRM specialist

Payroll-HRM  specialist

Werkervaring interimmanager

Profiel.

• Hbo/academisch algemeen werk- en denkniveau.
• Changemanager. Implementatie manager, Projectmanager.
• Vakkennis op Hbo/academisch niveau, op bedrijfsadministratief gebied, met specialisatie binnen het vakgebied, personeelsadministratie, loonadministratie, belastingwetgeving, pensioenregelingen, arbeidsrecht en sociale zekerheid, E-HRM, implementatie-projecten, inrichten van workflows. Digitale formulieren, Eigen risicodrager WGA, ZW, Verzuimadministratie, Verlofadministratie.
• 5 jaar ervaring in de accountancy als Assistent Accountant.
• 5 jaar ervaring in de rol van ICT-contractmanager.
• 15 jaar ervaring in de functie van manager PSA, projectmanager, implementatie-manager.
• 10 jaar ervaring in de functie allround personeels-, en salarisadministrateur.
• 10 jaar ervaring in de functie van personeelsadviseur.
• 4 jaar ervaring als manager facilitaire zaken. (7 FTE)
• 15 jaar ervaring als leidinggevende. (20 FTE).
• Ervaring en kennis van het managen van verandertrajecten.
• Ervaring en kennis van arbeidsrecht en sociale zekerheid.
• Ervaring en kennis op financieel economisch terrein.
• Ervaring en kennis met inrichten van workflows. E-HRM
• Ervaring en kennis met overstappen naar Eigen Risico dragen WGA
• Ervaring en kennis van verzuimadministratie, verlofadministratie.
• Sterke communicatieve vaardigheden.
• Kan actief inspelen op beleidsontwikkelingen.
• Servicegerichte instelling.
• Coachende leidinggevende stijl.
• Sociale- en uitdrukkingsvaardigheden op diverse niveaus.
• Helicopterview en kan prioriteiten stellen.
• Anticiperen op kritische situaties en hierop adequaat inspelen.
Interim opdrachten vanaf 2007 tot heden;

• St. Scholengroep midden en oost Betuwe: advisering en operationele ondersteuning bij administratieve processen. Projectmatig werken. Digitalisering, WKR, Begrotingen, personele processen. Lopend.
• St. Maartenskliniek: inrichten en voeren van de salarisadministratie. Functioneel applicatiebeheerder Beaufort/Gemal. (Lopend)
• Interim salarisadministrateur bij Gelre Ziekenhuizen. (2012)
• ATS Logistics: opzetten Salarisadministratie. (2012)
• Kaal Timmerwerken B.V. : voeren van de salarisadministratie. (2012)
• ZZG zorggroep: vanaf 2006 tot 2012. Manager van de afdeling PSA. Implementatiemanager/projectmanager bij diverse grote E-HRM projecten. Changemanager. ERD-WGA ingericht.
• ZZG Zorggroep: vanaf 2006 tot 2012 ICT contractmanager.
• ZZG zorggroep: vanaf 2007 tot 2012. Facilitair manager van het hoofdkantoor van ZZG zorggroep.
• Gemeente Nijmegen: advisering salaris en verzuim processen. (Beaufort-Gemal.) (2011)
• St. Maasduinen: Advisering administratieve organisatie (2009)
• St. Jeugdzorg Eindhoven: assisteren bij operationele werkzaamheden binnen de personeels en salarisadministratie. (2010)
• Slingeland Ziekenhuis: operationele ondersteuning op de salarisadministratie. (2010)
• QM Diagnostics B.V.: opzetten en voeren van de salarisadministratie. (2008)
• MijnZorgNet B.V.: opzetten en voeren van de salarisadministratie. (2008)
• UMC St.Radboud Nijmegen: beoordelen nieuw personeels-, salarissysteem. (2007)

Werkervaring:

2010-heden Inzetbaar op interim basis op diverse functies operationeel en management; verandermanager, facilitair manager, personeels-, en salarisadministraties, salarisadministrateur, projectmanager, changemanager, implementatie-manager.

2006-2010 Manager Personeel-, Salarisadministratie Manager ICT, Facilitair manager bij ZZG zorggroep. ( 4000 medewerkers) Budgetverantwoordelijk. Als projectmanager en changemanager culturen van 3 organisaties samengebracht. Procesmanager. Diverse HRIS projecten geleid.. (Raet verzuim manager, reat online modules) Workflow geïmplementeerd. Functioneel applicatiebeheerder Beaufort-Gemal. Facilitaire dienst van het hoofdkantoor volledig nieuw opgezet. Inclusief logistieke processen.

1999 - 2006 Manager Salarisadministratie, projectmanager bij Stichting Habicura.
Verantwoordelijk voor de volledige personeels- en salarisadministratie en het functioneel applicatiebeheer PRIGEM  Beaufort/gemal voor organisatie met 2000 medewerkers. Als projectmanager leiding gegeven aan verschillende grote HRIS projecten.

1995 - 1999 Personeelsadviseur, salarisadministrateur, verzuimcoördinator bij de Stichting Verzorgingstehuizen Nijmegen ( 500 medewerkers ) Naast het uitvoeren van de volledige salarisadministratie was ik verantwoordelijk voor het applicatiebeheer PRIGEM, het inrichten van de P-processen in relatie met financiën, het opstellen van arbeidsovereenkomsten, bemiddelen bij arbeidsconflicten, ontslagprocedures en verzuimcoördinator. Opstellen van management informatie. Dossierbeheer.

1989 - 1995 HRM medewerker bij woon-zorgcentrum Nieuw Malderborgh voor twee verzorgingshuizen te Nijmegen ( 260 medewerkers ) De werkzaamheden bestonden uit het voeren van de totale personeels- en salarisadministratie inclusief pensioen, belasting, verzuim, UWV etc. Functioneel applicatiebeheerder PRIGEM.

1985 - 1989 Assistent accountant bij Vekemans en Berk. ( nu; Baker Tilly Berk) De werkzaamheden bestonden uit; het uitvoeren van interim-controles, het samenstellen van jaarverslagen en publicatiestukken.

1982 - 1985 Assistent front office manager Crest Hotel. De werkzaamheden bestonden voornamelijk uit het leidinggeven aan het receptieteam en het verwerken van de dagelijkse debiteuren en crediteuren administratie van het hotel.

Opleiding interimmanager

Opleidingen:

Hbo/academisch werk- en denkniveau.
Prince 2. Foundation APMG. Diploma 2011
Handelsonderwijs De Rooi Pannen te Tilburg: diploma 1982
Höherer Kaufmännischer Unterricht. Hotelfachschule Tilburg: diploma 1982
HAVO diploma 1978

Vele cursussen, dagopleidingen en leergangen. Zoals;

- effectief leidinggeven AMA/1 cursus 1993
- arbeidsrecht KMBV 1998
- gemal journaalposten RAET 1992
- Beheer in COOL RAET 2000
- Impromptu Rapportage basis RAET 2003
- Applicatiebeheer RAET 2003
- Ziekteadministratie RAET 2003
- Beaufort – Gemal migratie RAET 2003
- Leergang filosofie
- Update Salarisadministratie Rendement 2010
- update Payroll en HR-professionals AAG 2013

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Duits, Engels.

Overig

Even kort iets over mijzelf.

Ik sta bekend als een people manager die goed in staat is om hoofd en bijzaken te scheiden. Aanpakker, doener, servicegericht. Werk resultaat gericht. Communicatief sterk. Breng structuur aan in complexe problemen. Mijn relativeringsvermogen is meer dan gemiddeld. Een rustige persoonlijkheid die bij problemen het hoofd koel houdt. Plezierig en vlot in het aangaan en onderhouden van contacten op elk niveau. Werk zelfstandig, heb een coachende leidinggevende stijl. Kan overstijgend denken, snel prioriteiten bepalen, anticiperen en adequaat handelen bij kritische situaties. Lever een duidelijke bijdrage aan een prettige, stimulerende werksfeer.



 beschikbaar?

Interim managers zoeken: