Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

manager

manager

Werkervaring interimmanager

2011 – heden Zelfstandig ondernemer
Onderzoeken opzetten eigen interimmanagement-/ adviesbureau.
2009 – 2011 Algemeen manager/plv. directeur bij de Pi groep BV, GGZ – instelling
Directielid. Trekker van reorganisatie. Samen met de directeur/bestuurder het management van de organisatie vormend. Belast met de aansturing van de adviseurs ICT, kwaliteit, collegiaal, FPC (financiën, planning en control) en de overige ondersteunende diensten. Daarnaast tijdelijk aansturing gevend aan het rayon Flevoland. Leiding gevend aan 18 personen. Vertegenwoordiger van de organisatie in diverse externe overleggen. Verantwoordelijk voor o.a. de aanbesteding, planning en control cyclus, HKZ-certificering. Projectleider op implementatietraject zorgregistratie/-declaratiepakket.
2005 – 2009 Hoofd financiën en support bij Bibliotheek Service Fryslan
Lid van het MT. Leiding gevend aan 16 personen. Verantwoordelijk voor de financiële administratie, personeelsadministratie, planning en control, P&O, receptie & secretariaat en drukwerk & vormgeving. Eindverantwoordelijk voor het behalen van de in de dienstverlenings-overeenkomsten vastgestelde resultaten ten behoeve van de zes clusters en de eigen organisatie.
2002 – 2005 Adjunct directeur bij SPORT Fryslan, provinciale steunfunctie Sport
Directielid. Leidinggevend aan 11 personen. Verantwoordelijk voor de financiële administratie, salarisadministratie, personeelsadministratie, P&O, receptie, secretariaat en huisvesting. Verantwoordelijk voor het financiële beleid van stichting Sport Fryslan, stichting Sport Technisch Kader en stichting Sportwerk.
2001 – 2002 Manager Administratie bij Samenzorg, thuis- en kraamzorg
Lid van het MT. Leiding gevend aan 12 personen. Verantwoordelijk voor de financiële administratie, salarisadministratie, personeelsadministratie, receptie en secretariaat. Implementeren van een nieuw financieel systeem en certificering.



1997 – 2001 Algemeen manager bij dak- en thuislozenopvang SMO De Terp (nu ZIENN)
Lid van het MT. Direct leiding gevend aan 14 personen. Indirect leiding gevend aan ca. 40 personen. Verantwoordelijk voor de financiële administratie, salarisadministratie, cliëntenadministratie, personeelsadministratie, P&O, keuken, linnenkamer, schoonmaak en huisvesting.
1992 – 1997 Hoofd financiële administratie/plv. directeur bij Welzijnsadministraties Friesland
Lid van het MT. Leidinggevend aan 12 personen. Verantwoordelijk voor de financiële administratie, receptie en secretariaat. Mede verantwoordelijk voor acquisitie en totale organisatiebeleid. Accountmanager voor ca. 25 not-for-profit organisaties.
1990 – 1992 Assistent accountant bij Van der Veen en Kromhout registeraccountants
Controlemedewerker en gedetacheerd bij administratiekantoor met als belangrijkste taak, het opstellen van de jaarrekeningen van de bij de organisatie aangesloten stichtingen.
1984 – 1990 Hoofd administratie bij reclamebureau Ogilvy & Mather BV
Implementeren van geautomatiseerde administratieverwerking. Verantwoordelijk voor de financiële, salaris- en projectadministratie.

Opleiding interimmanager

Opleiding
1998 Staats praktijkdiploma boekhouden (SPD)
1988 Moderne Bedrijfsadministratie (MBA)
1986 Praktijkdiploma boekhouden (PDB)
1984 HAVO

Cursussen
Automatisering Word, Excel, AFAS, Grote Beer, Exact
Financiën Schuldhulpverlening, sociale zekerheid
Management Praktisch leidinggeven, competentiemanagement
Daarnaast doe ik, op met name het gebied van (verander)management, coaching, psychologie en persoonlijke ontwikkeling, veel aan zelfstudie.

Werk- en opleidingsniveau

In 2001 voor de functie bij Samenzorg een assessment gevolgd met als uitkomst academisch werk- en denkniveau.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

n 2010 deelgenomen aan een werkgerelateerd persoonlijkheidsonderzoek.
Mijn basisstijl van leidinggeven kan worden getypeerd als een richtinggevend motivator. Mijn competenties/ talenten zijn:
empathisch vermogen, probleemoplossend, communicatief vaardig, flexibel, overtuigingskracht, verantwoordelijk, conflict-management, klantgerichtheid, planning en organisatie, diplomatie en tact, objectief luisteren, samenwerken,doel- en resultaatgericht, besluitvaardig, conceptueel denken.


Talenkennis interimmanager

Nederlands
Fries
Engels

Overig

2006 – heden Raadslid/ fractievoorzitter namens de PvdA in Achtkarspelen. Tweede vervangend voorzitter van de raad. Lid presidium. Voorzitter controlecommissie. Lid vertrouwenscommissie. Lid commissie samenwerking.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: