Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Coördinator marketing, communicatie en verkoop

Coördinator marketing, communicatie en verkoop

Werkervaring interimmanager

2011 Zelfstandig ondernemer. Onlangs gestart en nog geen opdrachten uitgevoerd.

2002 – 2011 Adviseur Marketing & Verkoop bij Staedion Den Haag
Coördineren, plannen, begroten, bewaken en uitvoeren van alle werkzaamheden die met het op de markt brengen van woningen samenhangen:
• Samenstellen, coördineren en aansturen projectteam Marketing & Verkoop, zowel interne als externe partijen (o.a. aannemer, makelaar, notaris)
• Opstellen en uitvoeren (strategisch) marketingplan en verkoopplan, inclusief planning en begroting
• Marktonderzoek, doelgroepbepaling, segmentering en positionering
• Advies over product-marktcombinaties, conceptontwikkeling
• Briefen, selecteren en aansturen communicatiebureau, notaris en makelaar
• Verzorgen communicatie, schrijven en/of redigeren van brochures, advertenties, persberichten, websites (CMS), nieuwsbrieven
• Verzorgen splitsingsakte en -tekening en koop(aanneem-)overeenkomsten
• Kopersbegeleiding
• Ontwikkelen en implementeren vraagbevorderende maatregelen en innovatieve verkoopmethoden
• Organiseren beursdeelnames, kopersbijeenkomsten, buurtfeesten etc.
• Verzorgen van managementinformatie, rapportages, klantregistratie etc.
• Opleveren woningen met aannemer en/of klant
• Verzorgen klachtenafhandeling (voormalig GIW-Garantie)
• Begeleiden van ontbindingen, arbitragezaken, retenties en rechtszaken
• Functioneel aansturen van administratief medewerker Verkoop

Organisatiebreed:
• Bijdrage aan projectteams op het gebied van cultuur, IT, processen, klachtenmanagement, huisstijlwijziging, jaarplan, missie en visie.
Als projectleider of deelnemer: opstellen projectplan, inventarisatie, interviewen medewerkers, resultaatanalyse, verbetervoorstellen, opstellen plan van aanpak, procesaanpassing, presentatie, implementatie, evaluatie
• Zelfstandig inrichten processen nieuw op te richten afdeling Makelaardij
• Ondersteunen andere afdelingen en managers bij diverse projecten

1998 – 2002 Verhuurmakelaar bij Staedion Den Haag
• Uitvoeren voor- en eindinspectie met huurder
• Bepalen uit te voeren werkzaamheden, opdracht verstrekken aan de aannemer en uitvoering controleren
• Selecteren kandidaten, bezichtigingen en contractondertekening
• Aanspreekpunt voor nieuwe huurder gedurende de nazorgperiode
• Verantwoordelijk voor het beperken van de leegstand
• Ontwikkelen procedures en formulieren
• Functioneel aansturen van administratief medewerker Verhuur

1997 – 1998 Medewerker Verhuur bij MOG Beheer Zoetermeer
• Aanspreekpunt voor belangstellenden
• Bezichtiging en contractondertekening
• Verzorgen van promotiemateriaal
• Volledige verhuuradministratie

1994 – 1997 Administratief medewerker bij Syntegra Zoetermeer
• Administratie en facturatie gedetacheerde medewerkers
• Maandelijkse rapportage aan moederbedrijf British Telecom
• Zelfstandig inrichten, testen en organisatiebreed implementeren Exact

1991 – 1994 Administratief medewerker bij VROM, afdeling Individuele Huursubsidie
• Verantwoordelijk voor de administratie van deurwaarderszaken
• Ontwikkelen van een nieuw administratief systeem voor de deurwaarderszaken, testen, implementeren en instrueren van collega\'

Opleiding interimmanager

NIMA Consumentenmarketing-B versnelde versie - 2011 - Diploma
HBO Facilitaire Dienstverlening deeltijd - 1998 - Propedeuse
SVM Makelaardij O.G. deeltijd - 1991-1995 - Diploma
HAVO - 1986-1991 - Diploma

Cursussen:
Marketing op NIMA-A-niveau
Projectmatig werken
Klantgericht schrijven, schrijven voor het web en creatief schrijven
Vastgoedmarketing gericht op de vrouw als beslisser
Locatiemarketing op basis van leefstijlen
Klantbenadering en klanttypen
Software: Word en Excel voor gevorderden, MS Project, Wocas X

Talenkennis interimmanager

Nederlands uitstekend in woord en geschrift
Engels goed in woord en geschrift

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: