Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Senior posities binnen dienstverlening

Senior posities binnen dienstverlening

Werkervaring interimmanager

November 2007 - februari 2011
Hoofd centrale contactcentra UVIT (Unive VGZ IZA Trias):

Leiding gegeven aan de afdeling die de telefonische en email contacten met klanten onderhield. Het betrof service, sales en after sales gesprekken.

Onder mijn verantwoordelijkheid de volgende systemen ingevoerd: Siebel CRM, Trinicom, Zoombim, Totalview, Interactive Intelligence, Nortel, Aspect en ERA. Het betrof standaardisatie en integratie voor de zorgtak.

Bijdrage -namens het contactcenter – geleverd aan het opstellen van de UVIT Front Office architectuur.

Doelstelling efficiënte en effectieve uitvoering van de productie (sales en service) met een optimale verhouding van flexibiliteit, kosten en kwaliteit.

Mei 2005 - oktober 2007 Zorgverzekeraar VGZ:

Leiding gegeven aan de afdeling die de telefonische en email contacten met klanten onderhield. Het betrof service, sales en after sales gesprekken.

Onder mijn verantwoordelijkheid de volgende systemen ingevoerd: Siebel CRM, Zoombim, Totalview, Nortel, Aspect en ERA. Het betrof hier de implementatie op het niveau van een business unit.

Doelstelling efficiënte en effectieve uitvoering van de operationele processen (sales en service) met een optimale verhouding van flexibiliteit, kosten en kwaliteit.

Maart. 2002 - april 2005 Essent Retail:

Leiding gegeven aan het management center (20 medewerkers) van de klantenafdeling van een energiedistributiebedrijf.

Doelstelling efficiënte en effectieve uitvoering van de operationele processen (sales en service) met een optimale verhouding van kosten en kwaliteit.

Onder mijn verantwoordelijkheid de volgende systemen ingevoerd: Avaya, Totalview, LOEK en workflow-systeem. Deelnemer aan de implementatie van SAP CRM en SAP IS-U.


Mei 1999·-·januari 2002 CMG Maastricht, consultant, met als opdracht:·

Onder andere leiding gegeven aan de afdeling werkplekondersteuning van een pensioenfonds. Projectleider uitrol standaardwerkplekken voor de ICT-afdeling.

Doelstelling: verbetering van het werkplekbeheer (door 30 medewerkers) met een verbeterde verhouding van kwaliteit en kosten.

Januari 1997 - mei 1999 MEGA Limburg, hoofd Klantenservice

Leiding gegeven aan een afdeling die bestond uit een buitendienst en een klantenserviceafdeling.

Doelstelling: verbetering en vernieuwing van de bedrijfsvoering

Projectleider invoering SAP R-2, eigen bouw klantinformatiesysteem. ,meteropnamesysteem en nieuw telefoniesysteem..

September 1977 - mei 1997 Leidinggevende functies bij Rabobank (lokaal), ABP Hypotheken, woningcorporatie, reclamebureau, zieken- en verpleeghuis en Energiebedrijf

Onder andere leiding gegeven aan een afdeling functioneel beheer VA-systemen. Samen met 10 medewerkers de spil tussen de gebruikers van systemen en de IT-afdeling.

Opleiding interimmanager

2008 COPC, COPC Six Sigma

2006 - 2007 Zorg en Zekerheid

2006 - 2007 Unive Leader Academie

2003 - 2004 CIAC,

2002 - 2003 Erasmus Universiteit,

Essent Retail Leergang

1999 - 2002 CMG Academie,

Project- en
kwaliteitsmanagement

1996 - 1997 Academie voor
Ondernemerschap,

Strategische Marketing
voor Diensten

1984 - 1995 Open Universiteit,

Operationeel
management en
informatica

1974 - 1977 Heao-BE in Sittard


Relevante cursussen / ervaringen

– Implementeren van veranderingsprocessen op het snijvlak mens, proces en technologie

- Operationeel management

- ICT- cursussen

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Omgevingssensiviteit
Organisatiesensiviteit
Kwaliteitsgericht
Resultaatgericht
Vernieuwingsgezind

Talenkennis interimmanager

Nederlands: moedertaal
Engels: vloeiend
Duits: goed
Frans: matig

Overig

Publiceert en presenteert vaker over onderwerpen op het vakgebied leiderschap en management dienstverlening

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: