Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Financial controller

Financial controller

Werkervaring interimmanager

2006- heden Vastgoedorganisaties
Controller
Functie inhoud:
• Beleidsmatige taken op financiële en bedrijfseconomisch gebied en mede vormgeven aan AO en IC;
• Zelfontwikkeling van beleidsplan en voorstellen mbt verbeteringen beleidsvoorstellen en interne informatie gegevens;
• Projectbewaking;
• Nacalculaties;
• Doorrekenen nieuwe aankopen commercieel vastgoed;
• Verantwoordelijk voor financieringen en leningen;
• Verzorgen van huurovereenkomsten en contracten.
• Opstellen kwartaal en jaarrapportages van alle BV’s die aanwezig zijn, oftewel de complete jaarrekeningen;



1999- 2006 Alfa Delta Professionals
Controller woonstichting St joseph te boxtel ( 1 jaar)
Functie inhoud:
• Beleidsmatige taken op financiële en bedrijfseconomisch gebied en mede vormgeven aan AO en IC;
• Zelfontwikkeling van beleidsplan en voorstellen mbt verbeteringen beleidsvoorstellen en interne informatie gegevens


Consultant Finance
Functie inhoud:
• Structurele bijdrage leveren aan het ontwikkelen van nieuwe contacten;
• Uitbouwen en onderhouden van een eigen relatienetwerk;
• Volledig behandelen van werving- en selectieprocedures en detachering;
• Zeer diverse contacten met kandidaten en bedrijven;
• Eigen resultaatverantwoordelijk;
• Tijdelijk of structureel problemen op lossen op financieel gebied o.a.

Controler Horeca groothandel ( 1jaar)
Functie inhoud:
Het doel van de afdeling is het managen van de gehele cyclus binnen de organisatie, verder stuur ik op de afdeling financiën 4 mensen aan.
• Opstellen jaarbegroting en budgetten;
• Opstellen Maand- en Periode rapportages;
• Financiële analyses (trends, investeringen, kostprijzen etc.);
• AO/IC;
• Opstellen van liquiditeitsprognoses en de Vaste Activa administratie;
• Bespreken van de financiële rapportages met het Management Team;
• Salarisadministrateur;
• beheren van de leningen- en beleggingsportefeuille;
• Verzorgen van huurovereenkomsten en contracten.

Superv. Financial Accounting (Nashuatec;NRG Group; 3 jaar)
Functie inhoud:
Het doel van de afdeling is het managen van de gehele Financial Accounting cyclus binnen de organisatie.
• Leiding geven aan 10 FTE’s;
• Opstellen jaarbegroting en budgetten;
• Opstellen Maand- en Periode rapportages aan moedermaatschappij in London ( NRG Group);
• Financiële analyses (trends, investeringen, kostprijzen etc.);
• AO/IC afdeling Financial Accounting;
• Maandelijkse rapportage t.b.v. DNB;
• Verantwoordelijk voor financieringen en leningen;
• Opstellen van liquiditeitsprognoses en de Vaste Activa administratie;
• Bespreken van de financiële rapportages met het Manager;

Ass.Controler P&C ( Primeline onderdeel SNS reaal; 1 jaar)
Functie inhoud:
Het doel van de afdeling is het managen van de gehele Planning & Control cyclus binnen de organisatie om op deze wijze inzicht te bieden en sturing mogelijk te maken ten aanzien van de financiën.
• Opstellen jaarbegroting en budgetten;
• Opstellen Maand- en Periode rapportages;
• Financiële analyses (trends, investeringen, kostprijzen etc.);
• AO/IC afdeling Planning & Control
• Controleren jaarwerk t.b.v. consolidatie SNS-Reaalgroep;
• Opstellen van liquiditeitsprognoses en de Vaste Activa administratie;
• Leiding geven aan de afdeling Planning & Control (2FTE);
• Wagenparkbeheerder;
• Bespreken van de financiële rapportages met het Management Team;
• Back-up salarisadministrateur.



1989 - 1999 Interpharm bv (farmaceutische groothandel).
Assistent Controller/Administrateur BU-Intramuraal
Functie inhoud:
• Verantwoordelijk voor het opstellen van de periodieke en jaarlijkse financiële rapportages;
• Mede verantwoordelijk voor de budgetbewaking per afdeling;
• Maken van analyses betreffende reserveringen en goederen- stroombeweging e.d.;
• Medeverantwoordelijk voor het opzetten van het MIS en het vervaardigen van integrale managementinformatie;
• Leidinggeven aan de financiële administratie (4 FTE);
• Beleidsnota’s en strategische planningen maken op financieel gebied;
• Voeren van de Vaste Activa administratie en het verzorgen van de CBS aangiftes;
• Controle traject van voor- en nacalculatie;
• Onderhouden contacten met externe accountants;
• Begeleiden van gebruikers bij overgang naar MS-office en Oracle.

Financieel -Administratief medewerker Groepsadministratie
Functie inhoud:
• Voeren van de debiteuren-, crediteuren-, en grootboekadministratie;
• Ondersteunen van administrateur m.b.t. maand, periode en kwartaal- rapportages;
• Voeren van de Vaste Activa administratie;
• Opstellen diverse kostencalculaties.






Ervaringen:
• Secretaris Ondernemingsraad;
• Bestuurslid jeugdcommissie tennisclub;
• Ondersteuning organisatie Indoor Tennistournooi ’s-Hertogenbosch (organisatie);
• Ondersteuning organisatie Eredivisie Team ’s-Hertogenbosch;
• Penningmeester Oudercomité basisschool;
• Controller Financiën Tennisclub;
• Secretaris Turnvereniging.


Talen:
• Engels: mondeling goed
schriftelijk matig
• Duits mondeling goed
schriftelijk redelijk


Overigen:
• Sport: Tennissen, Golf
• Interesses: Lezen, Computers

Opleiding interimmanager

Opleidingen:
1973 - 1979 Basisonderwijs;
1979 - 1984 LEAO en Middenstandsdiploma Diploma;
1984 - 1986 KMBO Diploma;
1986 - 1990 MEAO BE Diploma;
1991 - 1992 NIMA-A opleiding;
1993 - 1995 MBA opleiding Diploma;
1996 - 2001 SPD I en II opleiding Diploma;
2006- 2008 Universitair Corporatie Curriculum (MSRE). Diploma;
2008- heden MRE opleiding Deelcertificaten

Diversen cursussen:
• Middle Management Opleiding (MMO);
• Medezeggenschap voor ondernemingsraad.

Automatiserings kennis:
• AS400 / FMS consist;
• Oracle Financials;
• Office ’97, Word, Excel, Access, Powerpoint;
• SAP;
• SG automatisering
• Applicatie FARAO (financieel pakket).




 beschikbaar?

Interim managers zoeken: