Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

ZZP-er, interim-manager, projectleider, coach

ZZP-er, interim-manager, projectleider, coach

Werkervaring interimmanager

WERKERVARING
2012 Stones of Eden, Bandung Indonesia
Adviseren van de eigenaar en begeleiden van de algemeen manager in het realiseren van een organisatie die toegerust is om zelfstandig en professioneel te acteren zonder directe inmenging van de eigenaar;
Opdracht tot het opstellen van de gewenste organisatie-structuur (300 fte) en vastleggen van een blauwdruk voor personeelsmanagement op strategisch en tactisch niveau;
Beschrijven van TBV’s per afdeling, het beschrijven van kennis, vaardigheden en eigenschappen per functie, opstellen van functieprofielen, vaststellen van de benodigde mankracht en opstellen werving en selectie criteria.

2011 - 2012 Dienst Stadstoezicht, Amsterdam
Projectleider
Begeleiden en realiseren van de herinrichting meldkamerfunctie onder meer door het opstellen van het reorganisatieplan;
Inrichten van de nieuwe werkomgeving;
Opstellen van werkprocessen, werkinstructies en protocollen;
Realiseren van verbouwing en uitbestedingen;
Vormgeven van opleiding en coaching voor het aanleren van de nieuwe werkwijze.

2010 - 2011 Dream4kids
Adviseur
Begeleiden van het management en bestuur in het heropbouwen van de stichting Dream4kids, reorganiseren en uitbouwen organisatie;
Coachen management, schrijven businessplan, werkplannen per afdeling en wervingsplan;
Werving vrijwilliger realiseren en een droom realiseren van een kind met een trauma.

2010 Sail Amsterdam 2010
Liaison Officer
Verantwoordelijk als verbinding persoon van een Tallship ‘The Pelican of London’ en de organisatie van Sail Amsterdam 2010.

2008 - 2009 Gemeente Amsterdam, Dienst Milieu en Bouwtoezicht
Projectmanager "Handen ineen voor een sterk BWT"
Van de grond krijgen en ontwikkelen van de praktijkopleiding Bouw- en Woningtoezicht in samenswerking met het ROC, Hogeschool InHolland en de gemeentelijke diensten;
Meekrijgen van de adviseurs van de Bestuursdienst en de politiek assistent van de wethouder in verband met afwijking van regelgeving;
Vormgeven van participatie door en acceptatie van de 14 betrokken werkorganisaties (de stadsdelen en hun politieke besturen);
Het ontwikkelen van een aanpak dat erop gericht is geschikt BWT personeel aan te trekken en te behouden, op te leiden en ervoor te zorgen dat het personeel op een manier wordt ingezet, die leidt tot meer arbeidsvoldoening. Een integrale aanpak, waarin het binden en boeien van mensen centraal staat en de focus ligt op het ontwikkelen en borgen van de kwaliteit en expertise van de bestaande en de nieuwe werknemer, teneinde de dienstverlening van BWT in Amsterdam te optimaliseren.

2007 - 2008 Gemeente Amsterdam, Dienst Milieu en Bouwtoezicht
Afdelingshoofd Milieu-advies
Aansturen en samenvoegen van een tweetal afdelingen Duurzaam Bouwen & Energie en Specialistisch en Juridisch Milieuadvies;
Samenvoeging realiseren, professionaliseren van de adviesdiensten, resultaatsturing aanbrengen in het werkproces en vervullen van een zestal vacatures.

2007 Waterschap Aa en Maas
Afdelingshoofd Advies Zuiveren
Aansturen van de afdeling advies zuiveren, hoofdtaak heroriëntatie op de werkprocessen, opstellen jaarplan.

2006 Gemeente Amsterdam, Stadsdeel Noord, afdeling Economische Zaken
Adviseur
Uitvoeren quickscan en begeleiden van een werkconferentie ten behoeve van het Project terugdringen tekort stageplaatsen (V)MBO leerlingen.

2005 - 2006 Gemeente Amsterdam, Stadsdeel Oost Watergraafsmeer
Afdelingshoofd Facilitaire Zaken
Aansturen en herstructureren van de afdeling Facilitaire Zaken bestaande uit een afdeling verdeeld over een tweetal gebouwen;
Implementeren van een uniforme werkwijze;
Managers van de afdelingen Post en archief en ICT ondersteunen in het heroriënteren op hun facilitaire dienstverlening en het realiseren van een implementatieplan herinrichting Facilitaire Dienst.

2003 - 2004 Gemeente Amsterdam, Stadsdeel Bos en Lommer
Sectorhoofd Stadsdeelwerken
Aansturen en herstructureren van de sector;
Implementeren van een uniforme werkwijze t.a.v. de P&C cyclus en projectmatig werken;
Medewerkers faciliteren in oplossingsvoorstellen en actieplannen laten genereren ter verbetering van de eigen werksystematiek;
Reorganiseren van de afdelingen op aspecten als organisatie, taken en werkwijze, diensten en producten irt de voorgenomen integratie met de sector Wonen en Werken;
Versterken van interne aansturing -en beheersingsprocessen.

2003 Gemeente Amsterdam, Stadsdeel Bos en Lommer
Hoofd Ontwerp en Ontwikkeling, sector Stadsdeelwerken
Reorganiseren van de afdeling Ontwerp en Realisatie (O&R) ter voorbereiding op de voorgenomen integratie met de afdeling Wonen en Werken (W&W);
Implementeren van een uniforme werkwijze t.a.v. de P&C cyclus en projectmatig werken;
Een werksystematiek ingevoerd waarbij planmatig en resultaatgericht werken de basis vormt voor verdere professionalisering van de afdeling.

2002 Zorginstelling Noorderhaven
Hoofd Technische Zaken
Begeleiden van voormannen en medewerkers in collectief zelf oplossingsvoorstellen en actieplannen laten genereren ter verbetering van de eigen werksystematiek;
Reorganiseren van de afdeling op de aspecten organisatie, taken en werkwijze, diensten en producten;

Opleiding interimmanager

TIAS, Katholieke Universiteit Brabant, Mastership of Learning and Development, Postdoctorale opleiding
HTS, Technische Bedrijfskunde
MTS, Werktuigbouwkunde

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Begeleiden van verandertrajecten - samenvoegen van afdelingen - professionaliseren van dienstverlening - resultaatgericht werken invoeren - sturen op persoonlijke effectiviteit - werken aan teamvorming - probleemoplossing - kennismanagement.

Talenkennis interimmanager

Nederlands - Engels - Duits

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: