Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

manager en projectmanager

manager en projectmanager

Werkervaring interimmanager

2006–1/2010 - Projectmanager BAG, Gemeente Amersfoort realiseren van de Basisregistratie Adressen en Gebouwen(BAG)
- gemeentebreed project, inclusief budgetverantwoordelijkheid (~ €450k.)
- realiseren van een gezamenlijk resultaat tussen/met verschillende belanghebbenden en afdelingen (WOZ, vergunning en handhaving, Geoinformatie, VROM, het programma)

2002-3/2010 - Afdelingshoofd WOZ, Gemeente Amersfoort
eindverantwoordelijk voor de waardering van Amersfoort
- integraal leidinggeven (incl. budgetverantwoordelijkheid ~ €1.5mln) aan de afdeling (16-21fte)
- visie en doelen voor de afdeling,lid MT
- Lid van de Beheerraad Woz Data Center, een VNG initiatief op taxatiegebied.
- inkoop van dienstverlening en lid medezeggenschap

2009 (apr-okt) vervangings tijdens zwangerschapsverlof Afdelingshoofd Facilitaire Zaken, Gemeente Amersfoort
eindverantwoordelijk voor alle facilitaire diensten voor de organisatie
- integraal leidinggeven (incl. budgetverantwoordelijkheid ~ €8mln) aan de afdeling (direct 15fte, indirect 25fte )
- zorgen voor continueren en aanscherpen van interne dienstverlening richting de klanten en tijdig realiseren van projecten (zoals vervanging telefooncentrale).

2000-2002 - Logistiek Manager, The Body Shop eindverantwoordelijk voor de logistieke organisatie
- warehouse (6-7fte) en logistieke ondersteuning (5-6fte)
- logistieke en facilitaire inkoop

1998-2000 - Logistiek Manager, Teva Pharmaceuticals
eindverantwoordelijk voor de logistiek
- logistieke organisatie (3-4fte)
- logistieke inkoop (o.a. warehousing, transport en distributie)

1988–1998 - Diverse leidinggevende en kantoorfuncties in de logistieke sector




1988 - 1998


Opleiding interimmanager

2002–2010 - Diverse workshops en management trainingen. Effectief communiceren, NLP in teams, taakgericht coachen, coachend leidinggeven en diverse trainingen persoonlijke ontwikkeling, etc..

2008 - Projectmanagement PRINCE2 foundation
Opleider: ISES, Schouten & Nelissen

1998 - Nevi I, Nevi 2 module I&L
Opleider NEVI opleidingen

1996 - Praktijkdiploma Midden Management
Opleider: ISBW

1985–1988 - Middelbaar Commercieel Onderwijs, groothandelsrichting
Opleider: Midland college Amersfoort


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

resultaatgericht, samenbindend leidinggeven, samenwerken, integer, analytisch, zelfreflectie

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels en Duits

Overig

Ik heb een grote drive om resultaten neer te zetten. Ik ben sterk in het doordringen tot de essentie en maak mij snel dingen eigen. Daarbij ben ik open, heb humor en zelfinzicht. Ik floreer in een omgeving met uitdagingen, waar ik orde op zaken kan stellen, opbouwen en waar veranderingen nodig zijn. Ik ben mens -en procesgericht.

Zo ben ik verantwoordelijk geweest voor het uitstekend functioneren van de afdeling WOZ (waardering onroerende zaken) binnen de gemeente Amersfoort. Met prima prestaties onafhankelijk door de toezichthouder vastgesteld.

Als projectmanager BAG heb ik Amersfoort als 2de 100.000+ gemeente aangesloten op de Landelijke Voorziening BAG.
Ik heb hiervoor en team van mensen met diverse specialisaties en verschillende prioriteiten, succesvol samen laten werken aan dit einddoel.

Tijdens mijn interim periode als Facilitair Manager heeft mijn focus op plannen en organiseren van facilitaire (onderhouds)projecten waarde toegevoegd, waardoor projectleiders en medewerkers beter in staat zijn hun projecten tijdig te realiseren.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: