Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim senior P & O 'er

interim senior P & O 'er

Werkervaring interimmanager

WERKERVARING

27-2-2008 tot 1-9-2008: interim personeelsfunctionaris bij het Leger des Heils te Apeldoorn

1-7-2003 tot heden:
Personeelsmanager bij de Symfora groep (locatie Zon & Schild) te Amersfoort, een instelling voor GGZ
Taken/verantwoordelijkheden:
- adviseur voor een regio, leerling-verpleegkundigen en het Facilitair Bedrijf
- leidinggeven aan een assistent-personeelsmanager
- specialisme: ontslagzaken, arbeidsrecht, o.a. het geven van workshops op dit terrein en het namens de werkgever zelfstandig onderhandelen over en afhandelen van pro forma beëindigingen, het fungeren als vraagbaak voor de collega-personeelsmanagers

1-4-2002 tot 1-7-2003:
Beleidsmedewerker arbeidsrechtelijke zaken bij Philadelphia Zorg te Nunspeet, een landelijke organisatie voor verstandelijk gehandicapten met ± 4500 werknemers

Taken/verantwoordelijkheden:
- advisering over arbeidsrechtelijke kwesties, variërend van het beantwoorden van CAO-vragen, het zelfstandig onderhandelen over beëindigingsregelingen tot het afhandelen van ontslag-of ontbindingszaken zonder tussenkomst van een advocaat
- afhandelen ontslagzaken in verband met langdurige arbeidsongeschiktheid
- coaching regio-personeelsfunctionarissen door het geven van intervisie


1-3-1991 tot 1-4-2002:
Personeelsfunctionaris en Hoofd P & O bij de Gelderse Stichting voor Jeugdhulpverlening “Lindenhout” (GSJ Lindenhout) te Arnhem met ongeveer 700 werknemers

Taken/verantwoordelijkheden:
- ontwikkelen Sociaal Beleid en personeelsregelingen
- advisering over en ondersteuning bij personeelswerk (zoals werving/selectie)
- ondersteunen van leidinggevenden bij arbeidsconflicten, ontslagkwesties, het treffen van afvloeiingsregelingen, etc.
- gedurende 2 jaar ondersteunen van een locatiemanager bij de sluiting van een locatie en als gevolg daarvan de herplaatsing van ongeveer 100 medewerkers en het begeleiden van overige veranderingsprocessen (fusies/overnames/ reorganisaties)
- projectleider voor de implementatie van een functiewaarderingssysteem (w.o. het geven van voorlichtingen)

1-6-1987 tot 1-3-1991:
Groepsleider bij Kindertehuis “De Enk”van het Leger des Heils”te Apeldoorn

Taken/verantwoordelijkheden:
- het begeleiden, behandelen en opvoeden van een groep van ± 10 kinderen en jongeren vanuit problematische opvoedingssituaties

1-3-1984 tot 1-6-1987:
Groepsleider bij Orthopedagogisch Centrum “De Beele” te Voorst

Taken/verantwoordelijkheden:
- het behandelen van een groep van 12 zeer moeilijk opvoedbare en zwak begaafde jongeren in de leeftijd van ongeveer 16-21 jaar.

1-8-1982 tot 1-3-1984:
Personeelsfunctionaris bij de Verenigde Autobus Diensten (VAD) te Apeldoorn

Taken/verantwoordelijkheden:
- behartigen van het uitvoerend personeelswerk en personeelsbeleid voor de regio

1-11-1978 tot 1-8-1982:
Functie-analist bij de gemeente Apeldoorn

Taken/verantwoordelijkheden:
- maken van functiebeschrijvingen
- voorbereiden van de invoering van een functiewaarderingssysteem
- voorbereiden personeelsbeoordelingssysteem


Opleiding interimmanager

2001 :Post-H.B.O. opleiding Loopbaanbegeleiding bij de Hogeschool IJsselland
1995/1996:8 certificaten van het hoogste niveau van de richting Arbeids-en Organisatiepsychologie van de Open Universiteit behaald (o.m. de modules H.R.M.-beleid en arbeidsmotivatie)
1989 : diploma M.B.O.-Inrichtingswerk
1982 : diploma H.O.P. (Hogere Opleiding Personeelsfunctionarissen)
1978 : diploma H.E.A.O. – E .J. (Economisch-Juridische richting)
1974 : diploma H.A.V.O.
Tevens diverse automatiseringscursussen (w.o. Excel) en training intervisie (van Huub
Buyssen) gevolgd.
Certificaat module verdieping ontslagrecht.

- Als freelancer ruime ervaring in het geven van sollicitatietrainingen (o.m. met een project voor langdurig werkelozen) en loopbaanbegeleidingen (o.m. IRO-trajecten).
- Ervaring in het ontwikkelen en geven van workshops en themabijeenkomsten (bijvoorbeeld competentiegericht selecteren en arbeidsrechtelijke zaken).
- Vanaf 1-1-2008 een eigen personeelsadviesbureau onder de naam

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Gedreven, sterk analytisch vermogen, enthousiasmerend en motiverend, snel oplossingen kunnen bedenken, complexe vraagstukken als uitdaging ziend, daadkrachtig, overtuigingskracht, onderhandelaar, strateeg, scherp inzicht in de kern van vraagstukken, doorvragend, empathisch, sociabel, openhartig, vriendelijk, goed met spanningen en stress kunnen omgaan, kan mensen in beweging krijgen, verbeteraar, visie kunnen neerzetten en realiseren, vernieuwer, onbevooroordeeld, non- conformistisch

Talenkennis interimmanager

Nederlands uitstekend, Duits en Engels redelijk

Overig

STIMU

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: