Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Facilitair / logistiek

Facilitair / logistiek

Werkervaring interimmanager

Werkervaring als interimmer:

Werkzaam sinds juli 2010 bij een grote producent van medische voeding:
leiding geven aan een 10-koppige TD met als opdracht het verhogen van de onderhoudsefficiency en het verbeteren van de technische betrouwbaarheid van de productielijnen.

Werkervaring als werknemer :
Hoofd onderhoud gebouwen en terreinen van 2002 tot en met 2009

Beheer en onderhoud van bedrijfspanden, te weten drie panden met ca. 13.000 m2 vloeroppervlak:
• adviseren van de directie t.a.v. het onderhoudsbeleid, investeringen en renovaties.
• gebouwenbeheer en planmatig onderhoud, meerjarenonderhoudsbegrotingen, vergunningen, energie.

Facilitair verantwoordelijk voor schoonmaakonderhoud, catering en receptie, telefonie en postverwerking, interne verhuizingen.

Hoofd technische dienst (gecombineerde functie) tot 2009

Aansturen afdeling en externe derden, coördinatie onderhoud en productie advies t.a.v. investeringen.

Correctief onderhoud door aanpassingen in de onderhoudssystematiek gehalveerd en teruggedrongen tot ca. 30 % van alle onderhoudswerkzaamheden leidde tot een betrouwbaarder productieapparaat met meer netto productiecapaciteit.

Diverse nevenfuncties in het kader van milieuzorg en arbozorg tot 2009
• Milieucoördinator : eindverantwoordelijk voor alle milieuzaken en milieuvergunning. In 2008 een nieuw milieuzorgsysteem opgezet en ingevoerd op basis van ISO 14001.
• Vervangend hoofd BHV : calamiteitenplan, ontruimingsoefeningen en trainingen van de BHV-ers.
• Preventiemedewerker : uitvoering van de Risico Inventarisatie & Evaluatie, Plan van Aanpak en certificeringsaudits, veiligheid.

Hoofd logistiek van 1994 tot 2009 (in combinatie met gebouwbeheer vanaf 2002)

• aansturing van de afdeling.
• beheer van 3500 m² opslagruimte, opslagmiddelen, intern en extern transportmaterieel
• het inhuren van vervoer, prijsafspraken.
• (her)inrichten van magazijnen.

In deze periode een organisatiebreed beveiligingsprotocol (logistiek en organisatie) ontwikkeld voor de vervaardiging van waardedrukwerk.
In 2007 na een reorganisatie twee verschillende magazijnorganisaties samengevoegd tot één groep.

Logistiek/technisch projectmedewerker van 1986 tot 1990

Technische en logistieke bijdragen geleverd in diverse projectteams:

• Projectteams voor NS en BS: verhuizing magazijn spoorwerkplaats Haarlem en Mechelen, België.
• Projectteam Spa Monopole : alternatief vervoer per rail ontwikkelen t.o.v. vervoer over de weg.
• Projectteam Bloemenveiling Aalsmeer : inrichten intern transport voor nieuwe verwerkingshallen.
• Unilever: Zelfstandig ontwikkelen van een werkstation voor de productie van consumptie-ijs.

Opleiding interimmanager

Management
Situationeel leiding geven 2008
Resultaatgericht beïnvloeden in teamprocessen 2008
Veranderingsprocessen in bedrijven 1996-1998

Techniek
Bouwkunde HBO module : Algemene Bouwkunde
(nog niet afgerond) 2011 Bouwprojectmanagement HBO module
(start na afronding bouwkunde)
Stoomketels en verwarmingsketels 2002

Arbozorg
VCA – Vol 2008
Preventiemedewerker (Stivako) 2005
Hoofd BHV 2004

Logistiek
Diverse logistieke- en
projectmanagementcursussen 1995-2000

Scholen
HTS Werktuigbouwkunde (Avondschool),
afstudeerscriptie M&R 1985
MTS Werktuigbouwkunde/Autotechniek 1980
HAVO 1975

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ik ben analytisch, veelzijdig en creatief. Hierdoor heb ik het vermogen om (nieuw) beleid en (nieuwe) ideeën op creatieve wijze te vertalen naar praktische oplossingen. Zonder open einden en zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit. Ik communiceer goed op alle niveaus binnen een organisatie en weet mijn visie helder over te brengen en mijn gesprekspartners te motiveren. Ik ben vasthoudend en er op gericht om doelen te bereiken en afspraken na te komen.

Ik stel o.a. maatwerkconcepten op voor het beheer en onderhoud van utiliteitsbouw, milieuzorg, arbozorg en logistiek. Systemen die aansluiten op de cultuur van de betreffende organisatie. Ik zoek naar continue verbreding van mijn inzicht en kennis om zo steeds nieuwe oplossingen te vinden voor complexe vraagstukken. Daarbij horen ook het aanpakken van door mij nog onbetreden werkterreinen.


Talenkennis interimmanager

Engels goed, duits matig (weinig gebruikt).

Overig

Belangrijke waarden en normen:
• Integriteit
• Openheid, eerlijkheid
• Humor
• Gelijkwaardigheid


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: