Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

P&O-adviseur

P&O-adviseur

Werkervaring interimmanager

WERKGEVERS:

Sector: Overheid
Periode: maart 2001 - februari 2002
Functie: Personeelsmanagementadviseur
Organisatie: 300 medewerkers, stafafdelingen
Kerntaken:
Het werven en selecteren van medewerkers;
Het adviseren, toepassen en uitvoeren van rechtspositionele regelingen en adviseren en optreden bij beroeps-/tucht-/straf- en ontslagzaken.;
Het adviseren en begeleiden bij beoordelings- en functioneringsgesprekken, loopbaan- en mobiliteitsbeleid, het ontwikkelen van een opleidingsplan;
Het adviseren bij en aanpassen van een inrichtingsplan, opmaken Fuwa-pre-adviezen en concipiëren functiebeschrijvingen;
Het adviseren van/begeleiden bij medewerkers bij sociaal/medische problematiek en samenwerkingsproblemen, adviseren bij de verzuimbegeleiding en coördinatie van het SMT;
Het opstellen van managementrapportages;
Het adviseren over en ontwikkelen van personeels- en organisatiebeleid;
Het deelnemen aan de projectgroep CAO.

Sector: Overheid
Periode: september 1997-december 2000
Functie: Personeelsconsulent
organisatie-onderdeel: 150 medewerkers, decentraal
Kerntaken:
Het adviseren over en ontwikkelen van personeels- en organisatiebeleid;
Het adviseren van lijnmanagement inzake personele en organisatorische vraagstukken;
Het adviseren over en ondersteunen bij in-, door- en uitstroom, ziekteverzuim, opleiding, organisatie-veranderingsprocessen;
Het begeleiden van individuele medewerkers in overleg met het lijnmanagement;
De uitvoering van voorkomende P&O-werkzaamheden en de implementatiebegeleiding van taken/besluiten op P&O-gebied;
Het deelnemen aan (regionale) werkgroepen en overlegorganen.

Sector: Non-profit/kringloopbedrijf
Periode: september 1994-augustus 1997
Functie: Personeelsfunctionaris
Organisatie: 55-60 med., professionaleringsfase
Kerntaken:
Het ontwikkelen van personeelsbeleid voor de personeelsformatie bestaande uit regulier betaalde, additionele (W.I.W., JWG, en Banenpool ) en vrijwillige medewerkers;
Het ontwikkelen van personeelsinstrumenten, t.w. functiebeschrijvingen, werving en selectie, introductie, begeleiding, functioneringsgesprekken, verzuim, personeelsplanning;
Het deelnemen aan een landelijke werkgroep arbeidsvoorwaarden van de Branchevereniging Kringloopbedrijven Nederland (BKN);
Het adviseren en ondersteunen van de leidinggevenden bij in-, door-, uitstroom en begeleiding van medewerkers;
Het adviseren over en regelen van opleiding en training;
Het adviseren en informeren van medewerkers over hun arbeidsvoorwaarden, arbeidsverhoudingen en arbeidsomstandigheden;
Het onderhouden van contacten met gemeentelijke en arbeids-bemiddelingsinstanties.


OVERIGE WERKGEVERS

Centrum voor Volwassen Educatie
Periode: januari 1991 t/m mei 1992
Functie: Administratief medewerkster.

Organisatie: farmaceutische bedrijf
Periode: januari 1986 t/m augustus 1987.
Functie: Secretaresse.

Organisatie: chemisch handelskantoor.
Periode: augustus 1985 t/m december 1985 op contractbasis.
Functie: Secretaresse/commercieel medewerkster.

Naam: handelskantoor oliemaatschappijen
Periode: 1 juni 1984 t/m juli 1985.
Functie: Administratief medewerkster.

Naam: stuwadoorsbedrijf
Periode: 11 juli 1983 tot en met 31 mei 1984.
Functie: Administratief medewerkster.



Opleiding interimmanager

HAVO 1976-1982
Dir. Secr. 1982-1983
PR en Voorlichting 1989-1990
HBO Personeel en Arbeid 1993-1997
NLP-practioner 1997-1998
Ambtenarenrecht 1999
Div. computercursussen

Gestart in 2002 Post-HBO loopbaan- en mobiliteitsadviseur bij bureau Hoogendijk in Driebergen




Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ontwikkelen P&O-beleid, Werving en Selectie, Opleidingsplannen, ontwikkelen P&O-tools, coaching en begeleiding, verzuimbegeleiding, advisering rechtspositie en arbeidsvoorwaarden, ondersteuning en advisering management, loopbaanbegeleiding

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits

Overig

Beschikbaarheid max. 4 dagen per week

KWALITEITEN: Openheid, positief-kritische houding, betrokkenheid, schriftelijke en mondelijke communicatieve vaardigheden, doortastendheid, enthousiasme, zelfstandigheid, visie.

HOBBY’S: Lezen, fietsen, wandelen, vrijwilligerswerk (ouderraad basisschool en
ouderling in SOW-kerk), koken, uitgaan, tuinieren


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: