Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

PMO/ Project control

PMO/ Project control

Werkervaring interimmanager

09/03/2008 tot 01/09/2009: Projectcoördinator (voorbereiding)
Bedrijfsnaam ProRail BV Infraprojecten
Verantwoordelijk voor het ondersteunen van Project Bureau ( Project Leider)

• Verantwoordelijk voor het aanbrengen van structuur en orde in informatiestromen en het opstarten/uitvoeren van processen en procedures ter ondersteuning van één of meer project.
• Vastleggen van knelpunten en verstoringen van het project en dragen hierbij oplossingen aan.
• Centraal aanspreekpunt voor in- en externe partijen.
• Projectdossiers bijhouden en vastleggen in EDMS.
05/10/2008 tot 15/01/2009: Project Management Office Tango Advies Verzekeren
Bedrijfsnaam ING BANK Amsterdam
Verantwoordelijk voor het financiële beheer en ondersteunen van het Project Bureau ( Program Manager en Integrale projectmanagers)

• Bijhouden van Milestones en deliverables ( in Clarity).
• Bijhouden van project kosten, financiële rapportages (budget, estimate, forecast).
• Bijhouden van wekelijkse projectvoortgang rapportages, wekelijkse programma rapportage (PowerPoint).
• Vastleggen van projectdocumenten (Word, Excel en Visio)
• Beleggen van PMI en PgMT vergaderingen, vastleggen van actiepunten en notuleren.
• Update van projectdocumentatie in SharePoint
• Analyseren en bijhouden van project issues en risks
• Uitvoeren van verschillende support taken binnen de Project op Programma en Project niveau.
01/08/2008 tot 05/10/2008: Project Coördinator ACBS BSK/ CCU & GA Migratie
Amsterdam
Bedrijfsnaam ABN – AMRO/Fortis BANK Amsterdam
Verantwoordelijk voor het financiële beheer en ondersteunen van het Project Management team (Program Manager en Integrale projectmanagers)

• Bijhouden van projectplannen en deliverables ( in MS Project)
• Bijhouden van project kosten (Excel en ATR time sheet)
• Bijhouden van wekelijkse projectvoortgang formulieren
• Filen van projectdocumenten (Word, Excel, Cascade en Visio)
• Beleggen van vergaderingen, workshops, vastleggen van actiepunten en notuleren
• Update van projectdocumentatie in Cascade
• Maken van presentaties ( MS PowerPoint)
• Analyseren en bijhouden van project issues en risk
• Uitvoeren van verschillende taken binnen de al Projecten streams
• Invoer en coördinatie van nieuwe resources, aanvraag applicaties, toegangpassen en s.v. .

28/03/2008 tot 30/07/2008: Project Management Office NXP Semiconductors Nijmegen
Bedrijfsnaam NXP Nijmegen
Verandawoordelijk voor compleet project management office

• Filen van projectdocumenten (Word, Excel en Visio)
• Update van projectdocumentatie in het TEAM room
• Beleggen van vergaderingen, vastleggen van actiepunten en notuleren
• Maken van presentaties ( MS PowerPoint)
• Bijhouden van project kosten (Excel, SAP en Clarity)
• Cansellation van PGI’s Lijnen
• Tracking en Chasing van NAA’s (Agreement tussen NXP & Third Party)
• Uitvoeren van verschillende taken binnen de LION Project
• Bijhouden van project deliverables ( in MS Project)

04/02/2008 tot 15/03/2008: Project Controller ROC ASA Amersfoort ( 30 projecten)
Bedrijfsnaam ROC ASA Amersfoort
Verandawoordelijk voor compleet project financieel beheer

• Opstellen van een standaard financiële template voor de projecten in Excel
• Resource beheer, beheer van de budgetten, contracten en facturen voortgang
• Budgetrapportage, beheer van issues en acties, beheer van systeem (autorisaties)
• Urenregistratie, rapportage en project controle
• Opstellen van standaard project aanvraag formulier en opstellen van template voor rapportage processen
• Overdragen van het ingerichte templates aan het intern project medewerkers

01/08/2006 tot 31/01/2008: Project Coördinator CISO Amsterdam ( 9 projecten)
Bedrijfsnaam ABN - AMRO BANK Amsterdam
Verantwoordelijk voor het financiële beheer en ondersteunen van het Project Management team ( Program Manager en Integrale projectmanagers)

• Bijhouden van projectplannen en deliverables ( in MS Project)
• Bijhouden van project kosten (Excel en ATR time sheet)
• Bijhouden van wekelijkse projectvoortgang formulieren
• Filen van projectdocumenten (Word, Excel en Visio)
• Beleggen van vergaderingen, workshops, vastleggen van actiepunten en notuleren
• Update van projectdocumentatie in de E- room
• Maken van presentaties ( MS PowerPoint)
• Analyseren en bijhouden van project issues en risk
• Uitvoeren van verschillende taken binnen de al Security Projecten
• Verlengen van contracten (externe medewerkers)
• Invoer en coördinatie van nieuwe resources en s.v.

08/2005 tot 08/2006: Project Management Office ( 5 projecten)
Bedrijfsnaam DAF BV Eindhoven
Verantwoordelijk voor het financiële beheer en ondersteunen van het Project Management team (Integrale projectleider en twee deelprojectleider)

• Bijhouden van projectplannen ( in MS Project)
• Chasseren van projectmedewerkers t.a.v. het uitvoeren van geplande taken
• Bijhouden van project kosten (Excel en Mainframe)
• Bijhouden van wekelijkse projectvoortgang formulieren (SQERTC)
• Filen van projectdocumenten (Word, Excel en Visio)
• Beleggen van vergaderingen, vastleggen van actiepunten en chasseren van te nemen acties
• Maken van presentaties ( MS PowerPoint)
• Analyseren en bijhouden van project issues ( in Mercury Test Directory)
• Uitvoeren van verschillende taken binnen MES QA, SAP HR, Accounting, Transport Management, SAP Plant Maintenance
• Bijhouden en analyse van KPI
• Training coördinatie en organisatie binnen SAP Plant Maintenance
• Bijspringen bij verschillende support taken van projectmedewerkers

01/2004 tot 08/2005: Accounting financieel medewerker and assistent controller
Bedrijfsnaam DAF BV Eindhoven
Finance & Control – PACCAR Financieel Europe
• Voorbereiding van wekelijkse en maandelijkse groepsrekeningen en de hier opvolgende verslaglegging en analyse.
• Direct verantwoordelijk voor het financiële beheer en de financiële rapportage van Italië, Nederland en België (Excel en Southpack)
• Uitzoeken van verschillen in tussenrekeningen
• Verwerken van binnenkomende facturen (Exact)
• Monthly en daily repport
• Credit lossen en s.v.

01/2000 tot 01/2004 Financieel - administratief medewerker
Bedrijfsnaam ABN - AMRO BANK Eindhoven
• Verantwoordelijk van uitzoeken van verschillen in GEA administratie
• Bijhouden van financiële administratie van bedrijfsrekeningen
• Nabestaanden en retour post administratie
• After sales (behandelingen en registratie van klachten)


Opleiding interimmanager

1986-1991 Ingenieur Elektra en Radiotechniek
Technische Universiteit in Jerevan (Armenië)
(gewaardeerd als HBO ICT in Nederland)

• MBO financiële administratie ( ROC Eindhoven)
• MS Project Office 2000 ( Atricon Eindhoven)
• Projectmatig werken ( ISIS Zaltbommel)
• Business Engels ( STE Eindhoven)
• Web Design Professional (Eduvision Eindhoven)

Trainingen
Compliance Principles Training (ABNAMRO)
Complete Client Acceptance and Anti-Money Laundering (ABNAMRO)
Act to protect (ABNAMRO)
MiFi’d training (ABNAMRO)
EDMS (ProRail)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

PC - vaardigheden
Volledig bekend met de volgende software;
• MS Word, Excel, Access, PowerPoint, Visio, Publisher, Acrobat, etc.
• Mercury Test Directory, Mainframe, Southpack, SAP, Lotus Notes, AIMS, WBP, Clarity, Cascade, EDMS, APROS.
• Outlook en Internet


Talenkennis interimmanager

• Russisch
• Armeense
• Pools
• Servisch
• Engels
• Nederlands





Overig

• Samenwonend, 3 kinderen (18,16,13 jaar)
• Punctueel, accurat, efficiënt en flexibel
• Nauwgezet, gemotiveerd, georganiseerd en competent
• Bereid om te reizen en verhuizen als dit voor het werk nodig is


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: