Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim HR Manager

Interim HR Manager

Werkervaring interimmanager

1992-heden. Interim HR Manager
Als zelfstandig Manager opdrachten uitgevoerd binnen het gehele werkveld van personeelsmanagement. Opdrachten zijn ter vervanging van, projectmatig of ter ondersteuning van de afdeling HR

2010-heden. Producent van lijmen en kitten
Functie: Abocoordinator a.i.
Opstellen en implementeren van het arbo beleid en daarbij behorende procedures en regelingen

2008-2010 Producent van luxe baden , douche- en stoomcabines
Functie: Hr Manager a.i.
Opstellen nieuw personeelshandboek. Actualiseren arbeidsvoorwaarden. Begeleiden beoordeling en functioneringsgesprekken. Werving nieuwe HR Manager. Salarisadministratie. Dagelijkse HR werkzaamheden

2006-2007. Logistieke dienstverlener.
Functie: C&B specialist a.i.
Verzorgen Personeelshandboek. Aanspreekpunt voor OR en vakbonden. Actualiseren van arbeidsvoorwaarden

2006-2006. Bergingsbedrijf
Functie: HR Manager a.i.
Verorgen functiebeschrijvingen. Tijdelijke ondersteuning HR afdeling tot de komst van de nieuwe HR manager.

2005-2006. Bouwbedrjf
Functie: Hoofd P&O a.i.
Vervanging Hoofd P&O. Dagelijkse leiding over de afdeling P&O

2005-2005. Zakelijke dienstverlener.
Functie: Hoofd P&O a.i.
Project t.b.v. pensioenen en WAO
Dagelijkse leiding over P&O afdeling

2004-2005. Sportschool
Functie: HR Manager a.i.
opzet Personeelsafdeling

2002-2003. Pensioenverzekeraar.
Functie: Hoofd Pensioen a.i.
Project t.b.v. de controle op ingehouden en doorberekende pensioenpremies bij VUT uitkeringen. Het betrof een zevental pensioenfondsen. Dagelijkse leding over zeven medewerkers

2001-2002. Technisch Installatiebedrijf.
Functie: HR Manager a.i.
Begleiden van een reorganisatie.

2000-2001. Papierindustrie.
Functie: HR Manager a.i.
Verantwoordelijk voor de advisereng en coaching van de lijn managers bij de uitvoering van het persoeelsbeleid.

2000-2000. Autoschadeherstelbedrijf.
Functie: Hoofd P&O a.i.
Leidnggeven aan de afdeling - 6 medewerekrs.
Opzet procedure ISO certificering.
Opzetten verzuimbeleid
Leveren van management informatie
Lid van het MT
Gaf leiding aan P&O en PA afdeling

1999-2000. Luchtvaartmaatschappij.
Functie: HR Manager a.i.
Dagelijkse werkzaamheden van de afdeling P&O.
Opstarten risico inventarisatie.
Onderzoek gedan -op verzoek van de directie- naar wensen en knelpunten. Opstellen rapport en plan van aanpak.

1998-1999. Verkooporganisatie van advertenties.
Functie: HR Manager a.i.
Dagelijkse werkzaamheden P&O afdeling.
Opzetten en implementeren van beleid m.b.t. werving en selectie en arbeidomstandigheden.
Afwikkelen van ontslagprocedures.

1997-1998. Textiel-Behangindustrie.
Functie: Hoofd P&O a.i.
Inventariseren van bestaande regelingen en arbeidsvoorwaarden.
Invoeren van geactualiseerde arbeidsvoorwaarden.
Ondersteunen bij overname traject, voormalelijk de arbeidsrechtelijke positie van de medewerkers.
Onderhandelingen met OR en bonden ten aanzien van het Sociaal Plan.
Voorbereiden procedure bij kantongerecht.
Verzorgen van outplacement.
Bewaken uitvoering Sociaal Plan.
Gaf leiding aan P&O men SA afdeling.

1994-1996. Afvalverwerkingsbedrijf.
Functie: HR Manager a.i.
Screenen van een nieuw in te voeren functiewaarderingssysteem.
Opzet beloningssystematiek.
Opstellen van functie-eisen bij reeds bestaande functiebeschrijvingen.

1994-1996. Confectiebedrijf.
Functie: Hoofd P&O a.i.
Invoeren arbo-bleid.
Instellen en begeleiden OR.
Opzet personeelsreglement.
Actualiseren van arbeidsvoorwaarden.
In-door- en uitstroom en de daarbij behorende procedures.

1992-1994. Bouwbedrijf
Functie: Hoofd P&O a.i.
Werkzaamheden verricht ten behoeve van ISO certificering.
Opstellen van PZ procedures en functiebeschrijvingen.
Verzorgen van het sociaal jaarverslag alsmede het arbo jaarplan en arbo jaarverslag.

1992-1994. Projectontwikkeling & Vastgoed
Functie: Hoofd P&O a.i.
Opzetten van de afdeling P & O.
Invoeren Arbo-beleid.
Aanpassen arbeidsvoorwaarden en arbeidsovereenkomsten.
Invoeren van functioneringsgesprekken

1967-1992. Bouwconcern.
Binnen dit concern verschillende functies bekleed namelijk
van:

1989-1992. Manager P&O.
Het onderhouden van contacten met en als vraagbaak fungeren voor vestigingsdirecties en PZ functionarissen. Een coachende en sturende rol met betrekking tot het te voeren beleid.
Beleidsmatig bezig geweest met onder meer MD trajecten, arbeidsomstandigheden en arbeidvoorwaarden.
Deelname aan werkgroepen vanuit de werkgeversvereniging.
Begleiden van fusie en harmoniseren van arbeidsvoorwaarden.
Vanuit werkgroep samenvoegen van vier pensioenregelingen tot één pensioenregeling.
Overleg met OR.
Functionele leiding aan sector personeelsfunctionarissen.

1981-1989. Hoofd Personeelszaken.
Zowel beleidsmatig als operationeel werkzaam geweest op het gehele gebied van personeelsmanagement.
Als lid van het MT bijdrage geleverd aan het bedrijfsbeleid.
Het invoeren van een geautomatiseerd PRIS systeem.
Het invoeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
Bewaken en up to date houden van arbeidsvoorwaarden.
Beleid ten aanzien van arbeidsomstandigheden.
Verzorgen van persoonlijke ontwikkelingsplannen.
Begeleiden van fusie en opzetten en uitvoeren van het sociaal begeleidingsplan.
Bijdrage geleverd aan de totstandkoming vna de CAO voor uitvoerend, technisch en administratief personeel.
Zat namens de OR in de pensioenraad.
Dagelijkse leiding P&o afdeling.

1970-1980. Hoofd loon salarisadministratie/medewerker P&O.
Verantwoordelijk voor een juiste verwerking van lonen en salarissen.
Bijhouden van personeelsadministratie
Controle van pensioenen
Controle op naleving van vigerende CAO\\\\\\\'s
Verzorging van werving en selectie van bouwplaatspersoneel
Dagelijkse leiding SA.

1967-1970. Administratief medewerker.
Verrichten van werkzaamheden ten behoeve van de financiële-en projectadminstratie.
Verzorgen van betalingen aan onderaannemers.
Debiteurem- en crediteurenadministratie.
Verrichten van werkzaamheden ten behoeve van de jaarrekening.

1964-1967. Administratiekantoor
Bijhouden en controle van administraties.
Vervaardigen van balans en verlies- en winstrekeningen.

Opleiding interimmanager

Administratieve opleiding (PD, MBA, Assisten Econoom).
HBO Arbeidsmarktpolitiek en Personeelsbeleid.
Post HBO Personeelsmanagement.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Rustige persoonlijkheid. Laat zich niet snel van de wijs brengen. Standvastig. Integer. Kan gemakkelijk communiceren op alle niveau\\\\\\\'s. Kan zowel zelfstandig als in een team werken. Gevoel voor humor. Kan snel schakelen.

Talenkennis interimmanager

Duits en Engels redelijk

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: