Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim HR adviseur / recruitment / loopbaanbegeleiding

interim HR adviseur / recruitment / loopbaanbegeleiding

Werkervaring interimmanager

2009 februari Interim HR adviseur | Ortel Telecom
(10 vestigingen. 60 mw. retail, telecom) Bedrijf heeft geen HR-organisatie. HR organisatie en administratie opgezet en aangepast.
2008-heden Diverse coachingstrajecten& loopbaanbegeleiding
Trajecten, gesprekken en 1-op-1 training t.b.v. diverse cliënten.

2008(april) – januari 2009 Interim HR adviseur | Business Lease Nederland B.V.
(1 vestiging 100 mw. automotive, zakelijke dienstverlening) Verantwoordelijk voor personele zaken van de Nederlandse vestiging, van uitvoering tot beleid, ter vervanging van zwangerschapsverlof. Leiding aan 1 HR assistent.
Bijzonderheden: Werkzaamheden naast de dagelijkse gang van zaken: Structuur van afdeling HR opnieuw opgezet, toegepast. Overeenkomsten met uitzendbureaus/w&s buro’s. Coaching middlemanagement. Loopbaanbegeleiding medewerkers. Functioneringsgesprekken introductie nieuwe werkwijze. Werkgroep medewerkerstevredenheid opgezet en voorgezeten. Workshop beoordelingsgesprekken gedaan.

2008(maart) Start, eigen onderneming

2006 – 2008 Hoofd Personeelszaken & Interne Zaken | Den Haag Marketing (4 filialen 80 mw. inkomend toerisme, marketing, cultuur)
Verantwoordelijk voor personele en interne zaken, van uitvoering tot beleid. Leiding aan 1 receptioniste en 1 HR-stagiair.
Bijzonderheden: Ik trof een pz afdeling aan die naar mijn mening niet voldeed aan de huidige geautomatiseerde tijd, ik heb electronische dossiers ingericht, de pz resultaten meetbaar gemaakt, het aanname beleid en proces geoptimaliseerd, een nieuw verlofregistratie systeem geïmplementeerd. Daarnaast heb ik de implementatie gedaan van functioneringsgesprekken, coaching van management ondernomen en het ziekteverzuim beleid geoptimaliseerd, meetbaar gemaakt en doen laten leven door het houden van workshops, presentaties en feedbacksessies en een paar juridische trajecten met medewerkers doorlopen.
2004 – 2006 Projectadviseur, plaatsvervangend Hoofd HR | British Petroleum (80 tankstations 700 mw. oliebranche, retail)
Verantwoordelijk voor HR advisering, projecten en plaatsvervangend Hoofd HR, coördinator van 8 medewerkers.
Bijzonderheden: In eerste instantie HR advies, verantwoordelijk voor 2 regio’s in het land op locatie, met alle bijkomende allround taken. Tevens gedurende enkele maanden verantwoordelijk voor de coördinatie van de afdeling en daarna voor HR projecten. Presentaties/workshops geven op regio-bijeenkomsten, implementatie nieuwe functieomschrijvingen & competencies, HR Systeem (Perman 1), beloningsmodel. ‘Digital HR’ = systeem waarbij de sites automatisch urenregistratie en personeelswijzigingen kunnen doorgeven aan BP hoofdkantoor (zeer actief bij betrokken, oa. Meedenken aan de functionaliteiten, zelf testen, sitemanager test-team begeleiden, presentaties etc.). ‘Site Staff Life Cycle’ = implementatie van allerlei HR tools van aanname tot ontslag.
2001- 2004 Hoofd Personeelszaken | Steps Nederland B.V. (100 filialen 700 mw. damesmode, retail)
Verantwoordelijk voor HR beleid & uitvoering, manager van 6 medewerkers, zitting in MT.
Bijzonderheden: na 3 voorgangers die in korte tijd vertrokken was de opdracht rust en structuur terug te krijgen op de afdeling HR en draagvlak te creëren voor de afdeling. Een grote uitdaging die behaald is door het creëren van een team waarbij ieder eigen taken en verantwoordelijkheden heeft. Daarbij was ik verantwoordelijk voor het opzetten van een ziekteverzuimbeleid, aannamebeleid, kinderopvang, reiskostenregelingen, pensioenregeling en heb begeleiding in het leven geroepen voor een relatief jonge groep filiaalmanagers: Steps-academy.
1998 – 2001 Vestigingsmanager | Unique Uitzendburo (zakelijke dienstverlening)
Verantwoordelijk voor vestiging Leiden, manager van 4 medewerkers.
Bijzonderheden: zeer commerciële functie met een HR deel naar eigen medewerkers en uitzendkrachten, waar prospectbezoeken en relatiebeheer tevens onderdeel was. Van de ene op de andere dag na voorgaande uitvoerende functies de rol van ‘manager’ en verantwoordelijk voor een vestiging. Door pragmatisch en creatief te denken, inlevingsvermogen en doelgerichtheid is de omzet van de vestiging Leiden in deze tijd verviervoudigd.
Daarvoor: diverse uitvoerende werkzaamheden bij touroperators, reisbureau.


Opleiding interimmanager

2009 Post HBO Loopbaanbegeleiding BGL

2008 Professional als Coach. De Baak Management Centrum VNO-NCW. (leergang tot coach)

2002 Masterclass Personeelsbeleid. Gelderland Consulting Group. (halfjaar durende Masterclass, behandelt alle voorkomende aspecten van personeelsbeleid). Certificaat.

1995 HBO Associate degree. Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer te Breda, richting manager reisbureau-onderneming. Diploma.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Inspirerende en pragmatische HR adviseur met een positieve inslag. Ziet snel wat er nodig is, maakt efficiencyslagen, zoekt naar praktische oplossingen. Haar houding kenmerkt zich door enthousiasme en betrokkenheid. Persoonlijk, mobiliseren, motiveren en binden zijn toepasselijke kernwoorden.

Talenkennis interimmanager

Nederlands uitstekend
Engels redelijk tot goed
Spaans redelijk
Duits redelijk

Overig

Eigen vervoer ter beschikking.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: