Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

HRM Manager

HRM Manager

Werkervaring interimmanager

Werkervaring Januari 2005 – heden
Zelfstandig ondernemer / interim werkzaamheden
• Advisering startende onderneming ICT
• Ontslagbegeleiding
• Coaching
• Inrichting / opstellen recreatie & toerisme plan
• Begeleiding aanvraag subsidies
Werkervaring Januari 2004 – januari 2005
Zelfstandig ondernemer / interim werkzaamheden
• Advisering bibliotheken fusie
• Advisering midden – en kleinbedrijf inrichting personeelsadministratie
• Advisering startende onderneming ICT
• Ontslagbegeleiding
• Conflictmanagement
• Coaching
Werkervaring Juli 2003 – januari 2004
Zelfstandig ondernemer / interim werkzaamheden
• Advisering midden – en kleinbedrijf afstoting bedrijfsonderdelen;
• Conflictmanagement
• Coaching
• Ontslag begeleiding
Werkervaring Januari 2002 – juli 2003
Zelfstandig ondernemer/interim werkzaamheden
• Afdelingshoofd P&O gemeentelijke organisatie
• Herstructurering afdeling P&O
• Beleidsontwikkeling P&O
• Invoering werkprocessen P&O
• Functiewaardering achterstanden wegwerken
• Integraal management ontwikkelen
• Begeleiding standaardisering werkprocessen
• Begeleiding en invoering kerncompetenties management
• Begeleiding herinvoering functionering- beoordelingsgesprekken
• Begeleiding invoering resultaatgericht belonen
• Ondersteuning bestuurder bij OC vergaderingen
Werkervaring 2000 – 2001
Zelfstandig ondernemer/interim werkzaamheden
• Herinrichting afdeling P&O gemeentelijke organisatie
• Begeleiding en coaching afdeling facilitaire zaken gemeentelijke organisatie
• Begeleiding functiewaarderingsproces gemeentelijke organisatie
• Begeleiding en coaching individuele medewerkers afdeling burgerzaken en sociale zaken gemeentelijke organisatie
• Begeleiding en visie ontwikkeling personeel en organisatiebeleid gemeentelijke organisatie
• Inventarisatie personeelsinstrumenten en vorming handboek personeelsinstrumenten gemeentelijke organisatie
• Processturing en inhoudelijke advisering privatisering sportvoorzieningen gemeentelijke organisatie;
• Ontwikkeling en invoering CAO a la carte gemeentelijke organisatie;
• Ontwikkeling en implementatie integraal management, coachend leiderschap, ontwikkeling management development programma.
Werkervaring 2000 – 2001 Horeca onderneming
Zelfstandig ondernemer/Projectmanager
• Advisering aan directeur inzake het te voeren Personeel & Organisatiebeleid;
• Verantwoordelijk voor een winstgevende exploitatie, door inzichtelijk verkrijgen van administratieve organisatie;
• Verantwoordelijk voor dagelijkse aansturing personeel (40 werknemers vast en wisselend 40 mensen tijdelijke inhuur);
• Invoering organisatiestructuur en afstemmen werkprocessen op elkaar;
• Invoering HACCP, controle systeem hygiëne code voor de horeca;
• Analyse logistieke processen restaurant;
• Automatisering & Informatisering methode verder ontwikkelen inclusief bijbehorend scholingsplan personeel;
• Verantwoordelijk voor inkoop, invoering controlebeleid goederenstroom;
• Invoering bedrijfshulpverlening plus opleiden en training personeel.

Werkervaring 1996 – 2000 Gemeentelijke organisatie
Personeel & Organisatieadviseur
• Strategische advisering aan directeuren en management inzake het te voeren Personeel & Organisatiebeleid;
• Verantwoordelijk voor advisering omtrent ingrijpende verandering- & organisatieontwikkelingtrajecten;
• Advisering over te voeren beleid inzake strategische arbeidsmarktcommunicatie en –benadering;
• Procesbegeleiding van teambuildingstrajecten;
• Projectleider programma ALERT, met een coachende, adviserende, ondersteunende en signalerende rol naar andere (deel)projectgroepen;
• Leveren van een bijdrage aan de verdere ontwikkeling van het P&O beleid;
• Coaching leidinggevenden;
• Verzorgen van opleiding en training voor college van B&W en MT mbt o.a. werving & selectie en gesprekstechnieken
Werkervaring
1992 – 1996 Gemeentelijke organisatie
Personeelsadviseur, plv. Afd. hoofd, ARBO-coördinator
• Als plaatsvervangend afdelingshoofd een jaar leiding gegeven aan een team van 5 personen;
• Verantwoordelijk voor ontwikkelen van het personeelsbeleid in overeenstemming met organisatiebeleid (o.a. opleidingsplan, Arbobeleidsplan, ziekteverzuimbeleid, functiewaardering, beloning, personeelsinformatiesysteem, O.R.);
• Advisering van het sectormanagement over de uitvoering van het personeelsbeleid;
• Werving & selectie;
• Rechtspositionele zaken;
• Overleg Sociaal Medisch Team;
• Contacten met bedrijfsvereniging, pensioenfondsen, verzekeringsmaatschappijen, etc.
Werkervaring
1991 – 1992 Gemeentelijke organisatie
Vervangingswerkzaamheden
• 1½ dag per week dag per week vervanging afdelingshoofd Personeelszaken en Organisatie.


Opleiding interimmanager

1996 Hogeschool Amsterdam Amsterdam
Voortgezette Opleiding Personeelsmanagement
1992 Hogeschool Windesheim Zwolle
HBO AV/PW (Arbeidsverhoudingen/ Personeelswerk)
1988 Hanzecollege Kampen
MBO AW/CW (Agogisch werk/Cultureel werk)
1985 Copernicus MAVO Dronten
MAVO


Talenkennis interimmanager

Engels goed, Duits en Frans redelijk

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: