Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim management en advisering

Interim management en advisering

Werkervaring interimmanager

Werkervaring:

02/2008 – heden:
Wooncollecties
Branche: Marketing / Internet
Functie: Conceptontwikkelaar

02/2007 – 01/2008:
Axient Werving & Selectie automatiseringspersoneel
Branche: Werving & selectie
Functie: Consultant

01/2000 – 01/2007:
Centric Managed ICT Services
Branche: Automatisering
Functie: Divers

01/2006 – 01/2007 Manager Support Center
01/2004 – 12/2005: Regio Manager / Manager Operations NONL
03/2002 – 12/2003: Manager Operations NONL
10/2000 – 02-2002: Fieldmanager
01/2000 – 09/2000: Account / Fieldmanager

06/1997 – 12/1999:
Randstad Uitzenbureau
Branche: Zakelijke Dienstverlening
Functie: Intercedent

11/1996 – 05/1997:
Sigma / Castor
Branche: Industrie
Functie: Accountmanager / Zelfstandig Handelsagent

05/1993 – 10/1996:
3D Projecten
Branche: Recreatie en toerisme
Functie: Projectmedewerker / Buitensportinstructeur

10/1993 – 09/1994:
Nederlandse Studenten Sport Stichting
Branche: Sport en recreatie
Functie:` Voorzitter landelijk Dagelijks Bestuur 1993-1994 (statutair voor 1 jaar).

04/1992 – 10/1992:
Hotelplan / Escolette
Branche: Toerisme
Functie: Reisleider Escolette Jongerenvakanties

Werkervaring: uitgebreider overzicht taken en verantwoordelijkheden

02/2008 – heden:
Wooncollecties
Branche: Internet & Marketing
Functie: Conceptontwikkelaar

Hoofdtaken en verantwoordelijkheden:

· Ontwikkelen van internetconcept woon- en interieurbranche;
· Uitvoeren markt- en concurrentieanalyse
· Ontwikkelen van het businessmodel;
· Selectie CMS en CRM pakket.
· Acquisitie


02/2007 – 01/2008:
Axient Werving & Selectie automatiseringspersoneel
Branche: Werving & selectie
Functie: Consultant

Hoofdtaken en verantwoordelijkheden:

· Acquisitie opdrachten;
· Werving en selectie van kandidaten;
· Relatiebeheer opdrachtgevers en kandidaten;
· Administratieve handelingen.


01/2006 – 01/2007:
Centric Managed ICT Services
Branche: Automatisering
Functie: Manager Support Center

Hoofdtaken en verantwoordelijkheden:

· Eindverantwoordelijk voor Support Center (max. 55 FTE);
· Realiseren opgestelde begroting;
· Herstructureren interne organisatie;
· Realiseren van Service Level Agreements (SLA) en periodiek SLA klantoverleg;
· Verzorgen van klantpresentaties tbv acquisitie;
· Coaching en aansturing van de Supervisors en afdeling Interne Automatisering;
· Realiseren personele bezetting.


01/2004 – 12/2005:
Centric Managed ICT Services
Branche: Automatisering
Functie: Regiomanager / Manager Operations
Hoofdtaken en verantwoordelijkheden:

· Eindverantwoordelijk voor realiseren kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen regio Noordoost Nederland (max. 185 FTE);
· Opstellen en uitvoeren van landelijk- en regionaal beleid;
· Coaching en aansturing van de Salesmanager en 5 Accountmanagers;
· Escalatiekanaal voor klanten;
· Alle hoofdtaken zoals die hierna bij Manager Operations zijn beschreven.

03/2002 – 12/2003:
Centric Managed ICT Services
Branche: Automatisering
Functie: Manager Operations

Hoofdtaken en verantwoordelijkheden:

· Met de Regio/salesmanager vormen van regiomanagement;
· Eindverantwoordelijk voor operationele en Human Resource gerelateerde activiteiten en resultaten regio Noordoost Nederland;
· Eindverantwoordelijk voor IT-professionals (max. 125 FTE) in de regio;
· Coaching, begeleiding en aansturing van IT-Professionals Fieldmanagers, Office team en coördinator Open Leer Centrum;
· Verantwoordelijk voor verzuimbeleid, competentiemanagement, resourceplanning en opleidingsbeleid.


10/2000 – 02/2002:
Centric Managed ICT Services
Branche: Automatisering
Functie: Fieldmanager

Hoofdtaken en verantwoordelijkheden:

· Coaching en begeleiding van de IT-professionals (35-40 FTE) Klantevaluaties;
· Competentiemanagement;
· Beheer Curriculum Vitae IT-professionals;
· Operationeel-, en tactisch beleid formuleren met betrekking tot Fieldmanagement.


01/2000-09/2000
Centric Managed ICT Services
Branche: Automatisering
Functie: Account / Fieldmanager

Hoofdtaken en verantwoordelijkheden:

· Acquisitie;
· Relatiebeheer;
· Projectaanvragen;
· Personeelswerk;
· Relatiebeheer medewerkers.


06/1997 – 12/1999:
Randstad Uitzendbureau
Branche: Zakelijke Dienstverlening
Functie: Intercedent

Hoofdtaken en verantwoordelijkheden:

· Opstellen, uitvoeren, evalueren en eventueel bijstellen van accountplannen en jaarplannen zowel kwalitatief als kwantitatief;
· Opbouwen, uitbouwen en beheren relatienetwerk;
· Acquisitie;
· Voeren van intakegesprekken met uitzendkrachten;
· Matchen van vraag en aanbod;
· Administratieve afhandeling uitzending en detachering.


11/1996 – 05/1997:
Sigma / Castor
Branche: Industrie en retail
Functie: Accountmanager / Zelfstandig Handelsagent

Hoofdtaken en verantwoordelijkheden:

· Opstellen salesplan voor regio Noordoost Nederland;
· Opbouwen relatienetwerk middels acquisitie;
· Relatiebeheer;
· Verzorgen van productpresentaties;
· Administratieve afhandeling sales-activiteiten;
· Verzorgen van financiële boekhouding;
· After-sales activiteiten ontplooien.


05/1993 – 10/1996:
3D Projecten
Branche: Recreatie en toerisme
Functie: Projectmedewerker / buitensportinstructeur.

Hoofdtaken en verantwoordelijkheden:

· Outdooractiviteiten;
· Recreatieactiviteiten;
· Productontwikkeling.


10/1993 – 09/1994:
Nederlandse Studenten Sport Stichting
Branche: Sport en recreatie
Functie:` Voorzitter landelijk Dagelijks Bestuur 1993-1994 (statutair voor 1 jaar).


04/1992 – 10/1992:
Hotelplan / Escolette
Branche: Toerisme
Functie: Reisleider Escolette Jongerenvakanties

1984 – 1992: Diverse werkgevers
Vakantie- en weekendwerk in logistiek, horeca, catering en industrie.


Overigen:

Cursussen: KNVB Oefenmeester 3. Diploma
Rolski- en langlauf instructeur. Diploma
Instructeur Rotsklimmen. Diploma
Kayakinstructeur Wildwater categorie 2. Diploma
Rijbewijs: Ja, deel B

Referenties: In overleg



Opleiding interimmanager

Opleidingen:

1999 – 2002: HBO: HEAO Commerciële Economie Diploma
1996 – 1997: NIMA-A Marketing Diploma
1993 – 1995: Universiteit: Sociologie Géén diploma
1992 – 1993: HBO: Differentiatie Sportmanagement
Diploma
1988 – 1993: HBO: Academie voor Lichamelijke Opvoeding. Diploma
1987 – 1988: Atheneum Géén diploma
1981 – 1987: HAVO. Diploma



Trainingen / workshops:

1997 – 2006: Diverse interne technische ICT- en competentiemanagement gerelateerde workshops, workshops Business Balanced Score Card, trainingen op het gebied van communicatie, gesprekstechnieken en sales.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Typering

Organisaties en individuen zijn constant in beweging en ontwikkeling. Omgevingssensitiviteit is een competentie die in sterke mate, het verloop en succes van dergelijke trajecten bepaald. Mijn handelen laat zich kenmerken door een sterke focus op de omgeving met al haar interacties. In combinatie met authenticiteit en realisme ben ik in staat om toegevoegde waarde te creëren. Daarnaast hou ik mijzelf voor dat gezond boerenverstand een prima uitgangspunt is voor mijn dagelijks denken en doen. Duidelijke, eerlijke communicatie en een simpele verwoording van wederzijdse verwachtingen vormen een belangrijke basis in mijn werkwijze.

Ik ben te typeren als generalist met een brede interesse. In staat om snel een actueel beeld te vormen van een nieuwe omgeving en haar uitdagingen, mogelijkheden en belemmeringen. Analytisch, resultaatgericht, zelfkritisch en bovenal nuchter. Geïnteresseerd in mensen en hun beweegredenen. Nieuwsgierig naar de wijze waarop organisaties zijn ingericht, en processen en procedures tot stand komen. Ik acht het zinvol bestaande patronen ter discussie te stellen om de zin en onzin hiervan te achterhalen. Een dergelijke discussie is tevens een prima remedie tegen bedrijfsblindheid. Door bewust rekening te houden met dit begrip in mijn analyses en observaties, acht ik mijzelf in staat om bij te dragen aan een actief proces van voortschrijdend inzicht en optimalisatie.

Gewenste opdrachten hebben duidelijke raakvlakken met één of meer van onderstaande functies, vakgebieden en/of organisatieactiviteiten:
· Algemeen management
· Verander management
· Crisis management
· Reorganisatie of herstructurering
· Visie en brainstorm trajecten
· Organisatieontwikkeling
· Conceptontwikkeling
· Procesanalyses en advisering
· HR management
· Coaching
· Mediation


Talenkennis interimmanager

Nederlands, engels, duits

Overig

Voorkeur gaar uit naar opdrachten met een gemiddelde tijsbesteding tussen 8 en 32 uren.
Tarief is afhankelijk van aard, duur en locatie van de opdracht.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: