Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim recruiter, project manager

Interim recruiter, project manager

Werkervaring interimmanager

oktober 2008 - Heden
Barbara Interim Recruitment & Advies
funtie: eigenaar / zelfstandige

januari 2006 – oktober 2008
Consultant Werving en Selectie bij YER Young Executive Recruitment
Werkzaam als consultant Finance. Verantwoordelijk voor het opbouwen, onderhouden en
uitbouwen van een eigen portefeuille met opdrachtgevers. Het acquireren van opdrachten, het adviseren en bepalen van de wervingstrategie. Het benaderen en selecteren van kandidaten, het voeren van selectiegesprekken, het introduceren van kandidaten bij de opdrachtgever en het proces tot een goed einde begeleiden. Het houden van evaluatiegesprekken en het uitbouwen van een eigen netwerk. Tevens offertes schrijven naar aanleiding van openbare aanbestedingen.

1 juli 2005 – 1 januari 2006:
Adviseur Project- en Interim-management bij Balance Financieel Management B.V.
Verantwoordelijk voor het opzetten, onderhouden en uitbouwen van een eigen portefeuille met opdrachtgevers en interim-professionals in de sector zakelijke dienstverlening.
Het plegen van acquisitie, het bezoeken van nieuwe en bestaande klanten, het verzorgen van presentaties, het interviewen van kandidaten, het verzorgen en schrijven van offertes (o.a. naar aanleiding van openbare aanbestedingen), het introduceren en begeleiden van projectconsultants bij opdrachtgevers. Tevens businesscase geschreven over de ESF-3 subsidieregeling.

14 mei 2001 – 1 juli 2005:
Senior Accountmanager bij Monsterboard.nl
Binnen de afdeling Sales verantwoordelijk voor het opbouwen en beheren van een eigen klantenkring; klanten adviseren over online recruitment en arbeidsmarktcommunicatie, het genereren van leads, bezoeken van zowel bestaande als nieuwe klanten; presentaties verzorgen; acquisitie plegen; het volledige offertetraject begeleiden en afhandelen; het geven van trainingen; het verzorgen van accountplannen. Tevens het administratief verwerken en vastleggen van acties en resultaten.

1 januari 2000 – 14 mei 2001:
Vestigingsmanager bij StarJob Secretaresse Uitzendbureau te Hilversum
Het werven, selecteren en begeleiden van uitzendkrachten; het aannemen en vervullen van vacatures; het werven, selecteren en begeleiden van detacheringkrachten; het begeleiden van vestigingsmedewerkers en stagiaires; het volledig inwerken van nieuwe medewerkers; het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken; het afnemen van competentietesten; het geven van sollicitatietrainingen en presentaties; het afleggen van bedrijfsbezoeken; acquisitie; relatiebeheer; het maken van prijsafspraken; het verzorgen van kwartaal- en jaarplanningen; het bedenken en uitvoeren van commerciële acties;

1 maart 1999 – 31 dec. 1999:
Medewerkster Marketing & Public Relations bij TOP Lease te Breda
Het opstellen van het PR budget, inkoop van relatiegeschenken en kerstpakketten. Het bedenken en organiseren van diverse grote evenementen en directiereizen. Daarnaast het verrichten van ondersteunende werkzaamheden voor de manager Marketing & Public Relations waaronder post- en telefoonbehandeling en het verzorgen van de correspondentie.

1 januari 1998 - 1 maart 1999:
Senior Uitzendconsulente bij Content te Breda
Het werven, selecteren en begeleiden van uitzendkrachten, het aannemen en vervullen van vacatures, het werven, selecteren en begeleiden van detacheringkrachten, het volledig inwerken en begeleiden van nieuwe medewerkers, het begeleiden van stagiaires, het geven van sollicitatietrainingen, het afleggen van bedrijfsbezoeken, acquisitie, relatiebeheer, het maken van prijsafspraken, het verzorgen van de kwartaal- en jaarplanning, eindverantwoordelijke voor de vestiging bij afwezigheid van de vestigingsmanager, het verzorgen van advertenties, het bedenken en uitvoeren van commerciële acties, etc.

27 juni 1995 - 1 januari 1998
Uitzendconsulente bij Content te Breda
Het werven, selecteren en begeleiden van uitzendkrachten, het aannemen en vervullen van vacatures, het afleggen van bedrijfsbezoeken, acquisitie, relatiebeheer, het bijhouden van marktgegevens, het uitvoeren van commerciële acties.


Opleiding interimmanager

Februari 2006 Compentiegericht interviewen via YER

Sept. – okt. 2005 Cursus Interviewtechnieken via Stichting Communicatie

jan 2004- aug. 2005 HBO Personeel en Arbeid, Hogeschool Windesheim
diploma niet behaald

sept. 1998 - febr. 1999 Opleiding Personeelsbeleid, Schoevers Opleidingen te Breda
certificaat

1995 - 1999 diverse interne opleidingen bij Content waaronder telefonische acquisitie,cursus bedrijfsbezoeken, commerciële gesprekstechnieken en time management

1994 -1995 HBO Account Management, Schoevers Opleidingen te Utrecht
communicatie, verkooptechniek, presentatietechniek, marketing NIMA-A, bedrijfscommunicatie, public relations, reclame, congresorganisatie
diploma behaald

1993 - 1994 HBO PR-assistent, Schoevers Opleidingen te Tilburg
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans, public relations, bedrijfscommunicatie, economie, congresorganisatie
diploma behaald

1985 - 1993 Sint Oelbert Gymnasium te Oosterhout
Nederlands, Latijn, Engels, Duits, Frans, geschiedenis en economie
diploma behaald



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Gedreven
Probleemoplossend
Resultaatgericht
Creatief
Communicator
Pragmatisch
Tactisch



Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels
Duits
Frans


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: