Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Controller/Hoofd Administratie/Administrateur

Controller/Hoofd Administratie/Administrateur

Werkervaring interimmanager

Controller/Stafmedewerker ICT augustus 1998 – nu
Werkgever St. Pharos, kenniscentrum vluchtelingen en asielzoekers.

Hoofd Facilitaire Zaken a.i. juli 1997 – augustus 1998
Opdrachtgever Vereniging GGZ Nederland, Utrecht

Financial Controller a.i. februari 1997 – juli 1997
Opdrachtgever Direct Media International b.v.

Systeembeheerder IBM S36 a.i. Januari 1997
Opdrachtgever St. WeideSticht

Manager Bedrijfsadministratie a.i. november 1995 - augustus 1996
Opdrachtgever St. Thuiszorg en Maatschappelijk Werk Rivierenland

Manager Externe Relaties a.i. februari 1996 - juli 1996
Opdrachtgever St. Thuiszorg en Maatschappelijk Werk Rivierenland

Hoofd Financiën & Administratie september 1994 - november 1995
Werkgever St. WeideSticht, Maarssen (Fusie St. CMD Vecht & Venen, St. CMD
Oudenrijn, St. PCMD Rijn & Lekstreek en St. Kruiswerk N.W.U.)

Hoofd Administratie & Automatisering januari 1992 - september 1994
Werkgever St. CMD Vecht & Venen, Maarssen (fusie St. CMD Noord West Utrecht en
St. CMD De Ronde Venen)

Administrateur oktober 1990 - januari 1992
Werkgever Autec B.V., De Meern

Hoofd Marketing & Verkoop december 1988 - oktober 1990
Werkgever O.C.C. Software bv, Rotterdam

Intercedente ASB Uitzendburo september 1988 - december 1988
Werkgever Vedior Uitzendgroep, Utrecht

Commercieel Medewerker mei 1987 - juli 1988
Werkgever Wakinsy, Badhoevedorp

Telefonisch Verkoper december 1986 - mei 1987
Werkgever Indoor B.V, Amsterdam

Salespromotor mei 1986 - december 1986
Werkgever Turmac Tobacco Company, Amsterdam

Secretaresse bij BSO IT/Utrecht en Ericsson in Woerden november 1985 - mei 1986
Werkgever Uitzendburo Content, Utrecht

Assistent Planner juni 1985 - november 1985
Werkgever Van der Wal Internationaal Transport B.V., Utrecht

Administratief Medewerker april 1984 - juni 1985
Werkgever Stichting De Vechtsebanen, Utrecht

Secretaresse november 1981 - mei 1984
Werkgever Schadé, Harkema & Partners, Accountants en Belastingadviseurs, Utrecht


Opleiding interimmanager

Bedrijfshulpverlening, 2001, certificaat
Computrain, NT 4.0 Systeembeheerder, 2000, certificaat
Projectmanagement, 1999, certificaat
Business Base alle modules, 1999, certificaten
In Company training, Oplossingsgericht Leidinggeven, 1996, certificaat
Hoge School Utrecht, Post HBO, Leergang Controller Sector Zorg, 1994, diploma
Van Harte & Lingsma, Time-management, 1993, certificaat
VOG, Budgettering voor Not-for-profit-bedrijven, 1992, certificaat
Van den Broek & Partners, Personeelsmanagement 1992, certificaat
Exact Automatisering, diverse cursussen E-Account sr. en modules, 1991
Erasmus Universiteit Rotterdam, Bedrijfseconomie, avondstudie via de Ring van Rotterdamse Repetitoren (RRR), 1990-1992
Praehep, cursus Loonadministratie, 1989, certificaat
Hogeschool Utrecht Sector Economie, avondstudie Commercieel-Economische richting met Bedrijfseconomie en Logistiek als bijvakken, 1985-1989, diploma
Praehep, Moderne Bedrijfs Administratie, 1983/1984
Praehep, Praktijkdiploma Boekhouden, 1982, diploma
Oosterlicht College, VWO, 1976-1981, diploma.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Leiding geven, commercieel en boekhoudkundig, IT. Zie werkervaring.
Snel lerend, waardoor nieuwe werksituaties snel eigen gemaakt zijn.
Zelfstandig werkend.
Geïnteresseerd in Informatisering en Automatisering.
Uitgebreide kennis van Windows95/98, NT 4.0, Citrix Metaframe, MS Office (van 95 tot XP) en Internet.
Uitgebreide kennis van Exact Software, Business Base (C.R.M.) en Thuiszorgsoftware
Ervaring met IBM System 36 en AS400


Talenkennis interimmanager

Talenkennis: Lezen/verstaan Schrijven spreken
Engels goed goed goed
Duits goed redelijk goed
Frans redelijk matig matig


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: