Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

projectleider / informatieanalist / interim manager

projectleider / informatieanalist / interim manager

Werkervaring interimmanager

ALGEMEEN ERVARINGSOVERZICHT
Laatste 6 jaar bij philips diverse management rollen vervuld.
Daarvoor gehele IT-cyclus doorlopen (programmeur t/m projectleider) tijdens diverse opdrachten. In totaal kleine 20 jaar ervaring.

Branches:
- industrie
- retail
- overheid
- transport

Laatste projecten:
- Implementatie ADEXA PP (Plant Planner)
- Implementeren business processen (logistiek)
- Applikatie management Ordering and Planning
- Nieuwbouw logistiek tracking & tracing systeem
- Uitbouw ontslag uitkerings regelingen systeem


DETAIL ERVARINGSOVERZICHT VANAF 1998

Periode : februari ’03 – mei ‘05
Bedrijf : Philips
Functie : QA/release manager

Werkzaamheden :
Verantwoordelijk voor QA en release management aktiviteiten voor groot projekt betreffende implementatie van planningssysteem voor fabrieken en testorganisaties (optimale capaciteitsbenutting en routing). Implementatie geschiedt voor tientallen lokaties wereldwijd (EU/USA/AP).
Change management procedures uitgewerkt en geimplementeerd (voor projekt situatie en exploitatie fase), en toekomstig competence center gestalte gegeven (ITIL toegepast, gecombineerd met CMMI). Dit laatste betreft wereldwijde support organisatie incl. 1st, 2nd en 3rd line support, release management, training organisatie en dokumentatie beheer.
Eveneens standaards en procedures opgezet, en op naleving daarvan toegezien. Daarnaast diverse tests gecoordineerd (integratietests, UAT’s).


Periode : januari '02 – februari ‘03
Bedrijf : Philips
Functie : Implementatie manager

Werkzaamheden :
Implementatie van fysieke distributie processen die tot grote besparingen leiden in de supply chain. Betreft wereldwijde, rechtstreekse belevering van klanten vanuit magazijnen in Azie.


Periode : januari '98 – januari ‘02
Bedrijf : Philips
Functie : Applikatie manager/Business analyst

Werkzaamheden :
Aansturen team medewerkers voor beheer / uitbreiding complex logistiek systeem aangaande afhandelen van klantenorders, en inkopen van producten bij eigen 25 business lines. Verantwoordelijk voor Procurement (duizenden gebruikers): beheer inkooporders, release en shipping inkoop- en klantenorders en evalueren orders tegen ATP’s. Opdracht had zeer internationaal karakter. Tevens meegewerkt als business analyst: nieuwe processen als business requirement beschreven en geimplementeerd (direct / ‘transhipment’).

Opsomming uitgevoerde werkzaamheden:
• leiding geven aan ongeveer 10 Origin-medewerkers
• training geven (internationaal: Taipeh, USA, Zurich, Hamburg, Caen)
• logistieke consultancy
• implementeren direct shipment / transhipment business processen


Opleiding interimmanager

WO bedrijfskunde
HEAO CE
AMBI compleet

SAP R/3:
- Sales & Distribution / Materials Management

AS/400:
- Databaseontwerp en -codering
- RPG / CL programming
- Professional tools

Oracle :
- Application building
- Relationeel DBMS
- SQL (incl. SQL*Report Writer and SQL*Supertools)

Tool training IEW
Funktie Punt Analyse
Presentatie- en gesprekstechnieken
Projectmanagement: Prince2 Foundation, ITIL Foundation, NIKU planning


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

managenent, coordineren, communicatie, klantgericht, service-benadering

Talenkennis interimmanager

ne / en / du

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: