Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

directeur/bestuurder kwaliteitsmanager/projectmanager

directeur/bestuurder kwaliteitsmanager/projectmanager

Werkervaring interimmanager

Zorginstelling: interimmanager
Reorganisatie management
Verbetering onderlinge verhoudingen
Projectleiding kwaliteitsverbetering

Verpleeghuis/thuiszorg:
Interim adviseur
Opzetten/inrichten stichting
Opzetten aanbestedingsprogramma
Meerjaren businessplan opgezet

Verstandelijk Gehandicaptenzorg
Opzetten innovatieve projecten

2006- heden
Eigen adviesbedrijf voor interimmanagement, organisatieontwikkeling, advisering kwaliteitsprojecten en coaching, (journey therapie en trainingen.)

2004-2006 Directeur/bestuurder
Nieuwe landelijke thuiszorgorganisatie opgezet. Kwaliteitscertificaat HKZ gehaald. Omzet gerealiseerd van 0 naar ruim 8 miljoen in 2,5 jaar.

1998- 2003 Directeur
Nieuwe regionale zorgorganisatie opgezet. Gegroeid van omzet van fl. 250.000 naar € 8.000.000 omzet. 80% AWBZ zorg en 20 % particuliere zorg. Nieuwe producten ontwikkeld. Kwaliteitscertificaten ISO en HKZ behaald.

1997-1998 Interimmanager
▪ Ontwikkelen nieuwe afdeling m.b.t. medische functies
▪ Opzetten internationaal uitwisselingsprogramma’s artsen

1990-1997
plaatsvervangend directeur GAK
▪ Verantwoordelijk voor proces WW, verificatieafdeling, beroepszaken, buitendienst, inspectie, facilitaire dienst, personeelszaken, opleidingen, financiële afdeling en afdeling automatisering. (500 personen). Behaalde doelen: verbetering kwaliteit van de processen (kwaliteitscertificering) Implementatie nieuwe afdelingen van nieuwe afdelingen. Ontwikkelen van kwaliteitsbeleid en personeelsbeleid. Realiseren nieuwe hyisvesting

1985-1990
Hoofd P&O
▪ Verantwoordelijk voor opzetten en ontwikkelen van afdeling personeelszaken en ontwikkelen van opleidingsbeleid. Aantal personeelsleden 900. Deelname aan diverse projecten op het gebied van automatisering, klantgerichte organisatie-ontwikkeling, reorganisatie diverse diensten. Tevens trainer en ontwikkelaar van diverse managementtrainingen (o.a. managementopleidingen voor vrouwen in hoger segment)

1978-1985
Personeelsconsulent Reinier de Graef Gasthuis in Delft
▪ Aanvankelijk begonnen in het St. Hippolutysziekenhuis. Verantwoordelijk voor instroom nieuwe leerlingen, civiele dienst en para-medische dienst.
Belast met deeltrajecten i.h.k. van fusieproces met twee andere ziekenhuizen.
Verantwoordelijk voor opzet van (de eerste) bedrijfscreche voor de ziekenhuizen en voor het opzetten van speciale opleidingsprogramma’s voor allochtonen.

1976-1978
medewerker Operational services automatisering
▪ verantwoordelijk voor technische logistiek van hardware en software (internationaal)

1974-1976
▪ medewerkster reclame bureau. Amsterdam
Mediacampagnes filmindustrie


Opleiding interimmanager

HAVO
HBO AP/PB 1984 Den Haag
Personeelswetenschappen KUB Tilburg (orop.)
Organisatieadvieswerk Wageningen
Daarna diverse trainingen op het gebied van
Management algemeen
Management financieel
Management veranderingsprocessen
Bestuur en OR
Geaccrediteerd Journeytherapeut ©


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Veranderen is niet moeilijk, dat leer ik in korte tijd aan mensen in organisaties. Het is niet de verandering op zich, maar de wijze waarop de verandering wordt doorgevoerd die vaak bepalend is voor het slagen van de verandering. Ik leer mensen kijken, naar hun organisatie, naar hun processen, naar hun efficientie, hun rendement en vooral naar zichzelf.
Ik ben in staat om in korte tijd mensen inzicht te laten krijgen in welke zichtbare en onzichtbare processen in hun organisatie een rol spelen, en daarbij te laten ontdekken welke rol zij daarbij innemen of zouden willen innemen.
Mijn specialiteit is mensen enthousiasmeren. Of het nu gaat om het invoeren van een kwaliteitssysteem, het schrijven van een beleidsplan of het opzetten van een professionele personeelsafdeling, ik laat mensen vooral zien welke voordelen en daarmee ook welk plezier zij kunnen halen uit hun werk.
Ik heb een brede ervaring van HRM en management (directie en Bestuur) in gezondheidszorg en sociale verzekeringen en heb diverse organisaties vanaf de grond opgebouwd, maar ook in grote bureaucratische en politiekgevoelige organisaties gewerkt.
Ik geef richting aan kwaliteit en processen, aan cultuur en aan verhoudingen en vooral aan goei van de organisatie.
Daarnaast verlies ik mijn doel nooit uit het oog en lever het resultaat op wat ik van tevoren heb afgesproken, of dat nu een adviesplan, een verandering of een nieuwe afdeling is.
Mensen in organisaties hebben van mij geleerd dat plezier in werken, de inzet vergroot. Zij hebben geleerd dat een vergroting van inzet, leidt tot meer flexibiliteit en groei. En dat daarmee kwaliteitsverbetering en winst behaald kunnen worden.
In het kort:
Enthousiast
Hartelijk en onconventioneel
Communicatief
Sociaal
Analytisch
oplossingsgericht


Talenkennis interimmanager

nederlands: uitstekend
engels: goed
duits: goed
frans: redelijk

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: